2024-10-14, 22:14
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putteliten2020
Det finns en tråd om Linus mord och även en hel del att läsa här med. Hans brev finns i tråden om hans mord. Finns även en ljud fil i denna tråden som Linus strippa spelade in med en man som blivit sexuellt utnyttjad och som GT avdelningen visste om.
Hela bråket mellan Linus och GT handlade om att Linus och en brud blev förbjuda att träffas av hennes chef på stripp clubben hon jobbade på i Gbg och denna chef,Ha medlem trodde sig äga henne. Hon fick jävligt mycket skit och hot att socialen omhändertog hennes unge, inte för att hon var dålig mamma utan för hot hon fick!
Jävla svin hela högen.

Okej. Har inte kollat så mycket i den tråden. Tack. Ska läsa i den.
Citera
2024-10-14, 22:15
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Sidan 1678 finns ljudfil mm och klara jag scrolla klarar du också.
Jag tycker det är förvånande värt att en dömd Ha:s sexualbrotts dom försvann men var väl tur Linus och Coffe fick fram den efter flera år så Ha fick vetskap om svinen

Tack.

Ja det är lite lätt vidrigt hur politiken i den klubben styrs.
Citera
2024-10-14, 22:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Tack.

Ja det är lite lätt vidrigt hur politiken i den klubben styrs.

Alla domar är offentliga handlingar, sitter man på Kumla för ett nytt brott för narkotika är det ju ytterst bra om sexualbrotts domen inte är tillgänglig. Kunde inte vara lätt att sitta isolerad av rädsla för andra interner och bra för han att hans store bror alltid skyddar han även på bekostnad av att fälla andra kriminella eller oskyldiga. Men de lyckas ju bra även om de inte är med i Ha längre och har bra kontakt med babe gängen runt Göteborg
Sex säljer
Citera
2024-10-14, 22:28
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Sidan 1678 finns ljudfil mm och klara jag scrolla klarar du också.
Jag tycker det är förvånande värt att en dömd Ha:s sexualbrotts dom försvann men var väl tur Linus och Coffe fick fram den efter flera år så Ha fick vetskap om svinen
Den domen är inget som coffe och eller Linus tog fram de domarna har varit kända sen de blev offentliga för 15-16 år sedan.

Edit stod i media om det också.
Senast redigerad av tjenaretjenare 2024-10-14 kl. 22:31.
Citera
2024-10-14, 22:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Den domen är inget som coffe och eller Linus tog fram de domarna har varit kända sen de blev offentliga för 15-16 år sedan.

Edit stod i media om det också.

Det var allmänt känt att domen fanns men var det något som visades upp eller fanns där inget att visa när domen för narkotika brott och Kumla kom? Hur kunde isf Ha skita i domen om den fanns och hur kunde resterande intagna på Kumla acceptera denna stjärt tomte?
Citera
2024-10-14, 22:43
Avslutad
Citat:
Det var allmänt känt att domen fanns men var det något som visades upp eller fanns där inget att visa när domen för narkotika brott och Kumla kom? Hur kunde isf Ha skita i domen om den fanns och hur kunde resterande intagna på Kumla acceptera denna stjärt tomte?

Jag menar inte att han inte blivit ddömd för det utan att domen gick inte att få ut och någon eller några hjälpte till på traven och om man går tillbaka dessa åren fram till idag så behöver man inte vara speciellt insatt i Gbg kriminella värld och vem som styr
Citera
2024-10-15, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ethernal
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/hells-angels-medlem-gripen-jagades-av-polis-i-ett-ar/
Citat:
En mångårig medlem i den kriminella mc-klubben Hells Angels har varit eftersökt av polis i nästan ett år för ett misstänkt grovt narkotikabrott.
Nu har han gripits och häktats, skriver Nyhetsbyrån Siren.

Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
Dani Virtanen är mitt tips, och att det har med denna dom att göra

https://gofile.io/d/cWthm2

.

Häktningsprotokoll

https://gofile.io/d/uRscbR

.
Senast redigerad av .kungen77 2024-10-15 kl. 11:29.
Citera
2024-10-15, 13:13
Avslutad
Citat:
Okej. Har inte kollat så mycket i den tråden. Tack. Ska läsa i den.

Sidan 1654 finns brevet Linus skrev och en hel del intressant läsning. Sen åkte Linus pappa ut ur Ha när han gick över till GT avd!
Det vill säga, han bytte avd av anledningar bara han och GT vet om och direkt satte de out på honom. Lite konstig tycker iaf jag att det bemötandet var?
Citera
2024-10-15, 14:13
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Sidan 1654 finns brevet Linus skrev och en hel del intressant läsning. Sen åkte Linus pappa ut ur Ha när han gick över till GT avd!
Det vill säga, han bytte avd av anledningar bara han och GT vet om och direkt satte de out på honom. Lite konstig tycker iaf jag att det bemötandet var?

Tack. Läste brevet.

Riktigt sjukt att det fått gå till så.
Citera
2024-10-15, 14:31
Avslutad
Citat:
Tack. Läste brevet.

Riktigt sjukt att det fått gå till så.

Ja och ännu en gång var GT inblandade. Det roliga är att Anders åkte ju dit för gräs han sa sig hittat och skulle lämna till en Jamal i Kortedala, även där finns brev i förundersökningen som Jamal vill att Andreas ska ha och dem ska hålla sig till planen?
Jag tror GT drog igång allt som hände Linus för att få ut honom och lyckades till slut, han och hans pappa visste för mycket och Andreas hat styr allt och han glömmer aldrig en oförrätt så störd är denna människa! Linus är död och Jocke kan inget säga.
Men om man mixar Johan Falck
och
P Diddy så har man fått en GT medlem.
Citera
2024-10-15, 15:43
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Far och son var väl båda ute på berget när de åkte ur, fadern något år innan. De hann väl tillhöra lite olika genom åren bland annat avsomnade tt avdelningen.
Citera
2024-10-15, 15:43
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ja och ännu en gång var GT inblandade. Det roliga är att Anders åkte ju dit för gräs han sa sig hittat och skulle lämna till en Jamal i Kortedala, även där finns brev i förundersökningen som Jamal vill att Andreas ska ha och dem ska hålla sig till planen?
Jag tror GT drog igång allt som hände Linus för att få ut honom och lyckades till slut, han och hans pappa visste för mycket och Andreas hat styr allt och han glömmer aldrig en oförrätt så störd är denna människa! Linus är död och Jocke kan inget säga.
Men om man mixar Johan Falck
och
P Diddy så har man fått en GT medlem.
Våldtäktsdomen på medlemmen (numera fd) har varit känd innan L ens gick med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in