Citat:
Ursprungligen postat av
djehklfl
I Dumpens konfrontation kommer det upp om risken för självmord bland jäddor. 494 kritiserar deras metoder för att han menar att de genererat självmord. Sen säger han (parafraserat av mig) "jag kommer inte att göra det"- ta mitt liv alltså.
De som har gjort det i verkligheten är ju defacto individer som blivit påkomna och inte ser någon bra framtid pga av sitt handlande och perversa leverne. Men det i sig att de tog sitt liv är ju ett sorts bevis på att de var skyldiga.
494 säger att han inte tänker ta sitt liv. Det intressanta här tycker jag är att han därmed erkänner sig som en förbrytare- men dock inte kommer att välja att ta sitt liv då han på något sätt rättfärdigar sitt groomande om att det faktiskt finns minderåriga som själva vill idka samlag med äldre personer.
Summerat, så finns det inderekt ett erkännande av hans intentioner i det uttalandet.
Vad tycker ni andra ?
Ja, han erkänner sina intentioner där, han kan ju inte mena att blotta åsynen av Dumpen gör folk självmordbenägna.
Det är en konst att ljuga, i synnerhet när folk kan analysera klippet i detalj.
Den här snubben har nog slagit sig fram med sitt kroppsspråk och sin svada, vilket har fungerat eftersom folk inte kunnat göra omlyssningar på de substanslösa flummerierna han så självsäkert kläckt ur sig.