2024-10-14, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jävligt osmaklig kommentar ifall han är medveten om att hon har Cancer, då hade han gott kunnat kosta på sig att beklaga det istället för att göra antydningar om hennes psyke.

Aha! Men verkar som snubben inte visste det. Inte jag heller för den delen. Läste på hennes X efter du skrivit. Av det hon skrivit så känns ju prognosen inte så ljus...
Citera
2024-10-14, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Sara och Patrik suger fortsatt på konfrontationer. Med 494 så missade de att citera ordagrant ur hans chattlogg, och gav honom tillfälle att sprida tvivel kring om han egentligen sagt något olämpligt över huvud taget. Hur svårt är det att ha skärmdumpar redo och läsa från dem?

Precis! Dock så hade Sara fel flertalet ånger när hon citerade vad han skrivit. Så det hade varit som du säger bra att ha dessa redo.
Citera
2024-10-14, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbenabbe
Precis! Dock så hade Sara fel flertalet ånger när hon citerade vad han skrivit. Så det hade varit som du säger bra att ha dessa redo.

Ja, hon sjabblade rejält när hon skulle återge hans förtäckta hot. Det var lätt för honom att avfärda det. Problemet för gäddan är förstås att konfrontationen bara är en del, själva uthängningen rår han inte på.
Citera
2024-10-14, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Hela den grejen, det att han låtsades som att han inte visste vad hon heter, och sedan att han casually i förbifarten retoriskt frågade om (konstaterade att) Sara hade utsatts för övergrepp i sin ungdom, allt det tolkade jag som en sorts härskarteknik, ett försök att trycka tillbaka där det gör ont. Det är lite det som gav mig psykopatvibbar med den där killen. Helt skamlös och verkar inte dra sig för något.

Ja, ett riktigt vidrigt kräk. Fast annat är väl inte att vänta av en "journalist" som dessutom är gädda.

Men på ETC:s redaktion hade han nog passat väl in.

TOTALT skamlös i motsats till majoriteten av gäddor som även om de egentligen är gränslösa, egoistiska svin ändå inser att de hamnat i en situation där det normala är att skämmas djupt. Till och med flera av gäddorna som varit uppenbart efterblivna har förstått det. Men inte 494.

Denna försökte till och med att håna Sara för att hon blivit utsatt för sexuella övergrepp. Vilken charmig liten journalist.
Citera
2024-10-14, 16:40
Medlem
Hussefars avatar
En fråga kvarstår dock. Vad är det för jävla brillor herren har på sig?
Citera
2024-10-14, 16:40
Medlem
Först nu har jag haft möjlighet att lyssna på #494. Maken till vidrigare människa har jag nog aldrig hört. Den där, vad det nu är för något, bryr sig inte ett skvatt om offer eller andra människor.

Jag, jag och åter jag.

Har han fått sparken från jobbet än?
Citera
2024-10-14, 16:54
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Sara och Patrik suger fortsatt på konfrontationer. Med 494 så missade de att citera ordagrant ur hans chattlogg, och gav honom tillfälle att sprida tvivel kring om han egentligen sagt något olämpligt över huvud taget. Hur svårt är det att ha skärmdumpar redo och läsa från dem?
Det spelar ju egentligen mindre roll om han tog dom på sängen och fick nån inbillad seger i gäddhuvudet.
Konfrontationen och sexloggarna är ett faktum och publicerat för alla att se.
Han övertygar ingen om motsatsen med sina härskartekniker, möjligtvis sig själv.
Citera
2024-10-14, 17:02
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Hoppas han får ett "+4-kort" tillbaka; uppsägning, rättsfall, misshandel av PHS och slutligen repet.

Men han sa ju iof att han inte skulle begå självmord, undrar varför man nämner det om man bara är undersökande journalist ute på ett gräv?
+1 på din beskrivning av hans "+4-kort".

Ja exakt - det är bara en extremt socialt vältränad idiot. Varför skickade han kukbilder och som du säger - varför skulle han ens berätta att han inte tänker ta livet av sig.
Citera
2024-10-14, 17:07
Medlem
Onaniprodukts avatar
Vad heter journalisten (494)?
Citera
2024-10-14, 17:08
Medlem
Citat:
Ja, hon sjabblade rejält när hon skulle återge hans förtäckta hot. Det var lätt för honom att avfärda det. Problemet för gäddan är förstås att konfrontationen bara är en del, själva uthängningen rår han inte på.

Ja, hon blev för känslosam. Kanske är förståeligt då individen var duktigt dryg med sina psykokogiska fulknep.
Citera
2024-10-14, 17:10
Medlem
Oktober var en riktigt bra gäddmånad. De senaste tre gäddorna har alla haft konfrontationer med högt underhållningsvärde. Sedan får vi inte glömma att vår favorit Hank (292) firar ett år på Dumpen idag! Stort grattis Hank!
Citera
2024-10-14, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseDanderyd
Rebus:

Förnamn : Samma som fotbollspelaren "Larsson" och "Bellman"
Efternamn : Samma som Katten i Bamse.

Blir inte lättare än så här.

Har 208 vänner på FB.

Citat:
Ursprungligen postat av Onaniprodukt
Vad heter journalisten (494)?

(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!

Efternamnet ska dock vara med två s.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in