Citat:
Ursprungligen postat av
Svepps
Typiskt för en proffsig groomare är att lägga skuld på barnet. ”Jag mår dåligt nu pga dig” är så vidrigt och genomtänkt ifall man har lust att skada ett barn för livstid.
Skulle säga att denna chat borde användas i utbildningssyfte.
Ja, verkligen. Hans chattloggar skulle funka fint i utbildningssyfte. Den klassiska slow groomern. Och det här skuldbeläggandet är ta mig fan så jävla vidrigt. Han kan pladdra på bäst han vill i konfrontationen men var och en kan själv läsa vilken utstuderad manipulatör han är. #494
Citat:
Ursprungligen postat av
_Baste_
Han verkar väldigt speciell, även gällande det digitala. Han har angett på sin facebook att han är tillsammans med sig själv (sitt andra konto) och att han bor i den där skotska (eller Wales/Irland) byn med världens längsta, mest svåruttalade namn. Han har också en ”spexig” profilbild. Den typen av beteende känner jag igen från gymnasiet där de skoltrötta killarna höll på så och angav att de jobbar på ”Din mamma/SÄPO/Al Qaida” och är födda i Flensburg/Transsylvanien/Kongo eller liknande och tyckte att de var skitroliga. T.o.m. de killarna har tagit bort allt sånt från sina profiler idag, men #494 som är nästan 15 år äldre har kvar det. Det säger en hel del om hur svårt han har det med det sociala, att han inte förstår att han som 45-årig journalist inte kan ha en facebook som ser ut att tillhöra en 17-åring. Tänk att vara en jämnårig kollega till honom, få en vänförfrågan, och sen mötas av en profil fylld av pubertal humor som alla andra växte ifrån för 25 år sedan.
Jag har inte kollat på honom så mycket i sociala medier. Märkligt att han vill anonymisera sig i sociala medier på det där efterblivna sättet. Han verkar ju gilla att synas eftersom han är med på bild hos Sexexperterna. Han kan ju knappast få vara kvar där nu. Bilden han var med på är bortplockad nu.
V.g. gäller kollegor så kan man ju gissa sig till att det åtminstone är flera stycken som faktiskt inte kan
se spektaklet vid en eventuell vänförfrågan.

Citat:
Ursprungligen postat av
SegerHelg88
Förresten, tror ni journalisten är en top eller en bottom? Han ser ut som att vara en redig powerbottom, men man vet ju aldrig.
På Snap kallade han sig "Stockholm bi
top äldre Ddy"
Citat:
Ursprungligen postat av
emmizen32
Kanske pga Ägget #494 som skanstulls bron var avstängd imorse?
Hoppas kan man ju alltid för nästkommande barn som han ger sig på.
Ja, det kanske var #494 som var hindret på vägbanan. Han och cykeln.
Citat:
Ursprungligen postat av
starkZenap
Tack för dina fantastiska sammanfattningar! 👍❤️
De är ett nöje att läsa.
Tack så mycket.