Citat:
Ursprungligen postat av
Storanglaren
Nej, varför det? Här ska det inte släppas någon.
Vi kommer släppa de när Chrippa betalar av varje krona av sina skulder och flyttar ihop med Julia igen och ser till att Chloe får en fin och stabil uppväxt med en närvarande mamma och pappa och att han tar ett helt vanligt jobb och försvinner helt från det offentliga rummet
Så länge det inte sker kommer vi att jaga Chrippa till världens ände om så är och i hur många år som helst.
och detta mina damer och herrar är drevets egentliga syfte. Att ta ifrån människor deras försörjning, fördriva dom ur hem och deras sammanhang och ta ifrån dom rätten att berätta vad som faktiskt skedde och sker bakom kulisserna, att sära på Linnea och Chrippa och tvinga ihop en han med sitt ex.
Jocke skulle av någon märklig anledning ha ensam bestämmanderätt över Chrippas kärleksliv, men när Chrippa sa nej tändes det hatet hos tre mobbarkreatörer och
Lillen blev det stora offret.
Linnea är stark som stod emot tre maniska kreatörers drev, några som inspirerar ungdomar och barn att näthata och näthota. Ett drev som saknar motstycke i svenska sociala medier och som med all sannolikhet kommer leda till flera fällande domar och kanske fängelse för en av dom tre muskutör. Dagliga trakasserier i 289 dagar and still counting. Linnea är mobbarnas överman och det säger jag för att jag tänker fritt och stort.
Chrippa är stark som inte sveptes med i det som var regisserat och iscensatt av Joakim, Chrippas liv hade inte kantats av en hatisk kampanj om han ställt upp på brorsans märkliga kravlista. Han bröstade drevet för att gå sin egen väg.
Han och Linnea vacklar än idag inte i sina övertygelser hur hårt sekten än går på. Det är starkt.
Släpp taget. Hur mycket sekten och trollfabriken, med Jocke i spetsen än vill sära på Linnea och Chrippa så kommer deras relation inte påverkas av era åsikter.
Romeo och Julia på sociala medier.