2024-10-13, 23:29
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djehklfl
Hur skall man hitta honom på Fa.B ? Finns ju en uppsjö med det för och efternamnet i Stockholm.
Solna kunde jag inte hitta. Den nysvenske pojkvännen verkar inte ha ett konto. I vart fall inte med sitt egennamn.

Kan tyvärr inte skicka PM till dig.
Citera
2024-10-13, 23:29
Medlem
Donatellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Startelvan
Ser inte längre inlägg som jag såg för typ 20 min sedan. Har de börjat radera?

Sök på hans arbetsgivare… (:
Citera
2024-10-13, 23:30
Medlem
Vaginalketchups avatar
Nån som kan skicka pm med Facebook på senaste gäddan ?
Citera
2024-10-13, 23:31
Medlem
Sveppss avatar
Vilken sjuk konfrontation – jag kommer ihåg att jag läste någonstans att en SVT snubbe åkt dit och personen som skrev om det var besviken på gäddan som verkar varit omtyckt och ”reko”.

Jävla teknik han använder när han snackar med ”ungen”. Jaja eller hur att han ”fiskade” på Dumpen och tycker ungdomar har rätt till sin sexualitet, rätt skrämmande att en ”reko snubbe” inte kan uppföra sig på nätet och tycker det är ok att prata om hur hård han är, vilka han knullar i Finland och hur han tidigare rollspelat, med någon han verkligen ”hoppas” är ett barn.

Väldigt normalt alltihopa, precis så brukar man ju prata med barn och ungdomar….typ på bussen och i trapphuset, överallt där vi vuxna träffar på ungdomar….det är bara att köra: ”hej hej, vill du se mina trosor och har du hår mellan benen??” Helt normalt för vi bryr oss!!!

Men han tänker inte hänga sig för det och det hoppas jag verkligen att han inte gör, hoppas han håller sitt ord och publicerar sitt material som han lovade. Ska bli intressant att läsa – den artikeln kommer bli den första jag betalar för att låsa upp ifall den hamnar bakom betalvägg!

Intressant med gubbar som hängt så länge på KIK. Vi snackar 11 år, vem fan använder ens KIK….🤮

#494. I D I O T!
Citera
2024-10-13, 23:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HasseDanderyd
Rebus:

Förnamn : Samma som fotbollspelaren "Larsson" och "Bellman"
Efternamn : Samma som Katten i Bamse.

Blir inte lättare än så här.

Har 208 vänner på FB.

Hittade honom och hans yrke via bildsök på Google men har inte hittat FB ..

Tippar att han får vara kvar på jobbet, vänstermänniskor, bögar och peddos håller ihop.

Citera
2024-10-13, 23:37
Medlem
anomaligns avatar
Såg just #494, journalisten. Det är svårt att avgöra om han bara är helt personlighetsstörd, typ psykopat, eller om han är övertygad fanatiker och djupt nere i nåt slags bisarrt ideologiskt pedofilträsk, eller om det är lite av båda. Olidlig och otäck jäkla typ var det i alla fall, fy fan.
Citera
2024-10-13, 23:41
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Nån som kan skicka pm med Facebook på senaste gäddan ?

Skickade precis.
Citera
2024-10-13, 23:42
Medlem
4178 dagar på kik, dvs över 11 år. Han måste fiskat länge efter Sara. Såvida han inte beblandat sitt privata bögkonto med det etiska journalistikarbetet. Ska bli intressant att läsa den färdiga rapporten, kanske släpps den även i blindskrift
Citera
2024-10-13, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
hoppas han håller sitt ord och publicerar sitt material som han lovade. Ska bli intressant att läsa – den artikeln kommer bli den första jag betalar för att låsa upp ifall den hamnar bakom betalvägg!

Han jobbar ( om han har kvar det på måndag återstår att märka ) som Journalist på Läns- och Riksnytt.
Han gör ju knappast ett repotage åt dom ang grooming. Ett privat skrivande för någon västerbögsida ?
Tror knappast det heller. Nej! Det där var bara ren bullshit från hans sida. Diktafonen hade han som en del av en strategi ifall dumpen kom dit och skulle då skylla på att han skulle spela in den minderårige eller dumpen. Han kommer knappast att lägga upp ljud ifrån detta mötet med Dumpen i något försvarstal på nätet. Han är såå avslöjad redan och skulle bli såå grillad av alla som skulle läsa/lyssna på hans lilla fiskerepotage, vad det nu skulle handlat om ?
Citera
2024-10-13, 23:48
Medlem
olasvenssons avatar

Man kan bara hoppas att bajspackaren blir av med jobbet. Men tyvärr kanske hans journalist kompisar kommer att hålla honom bakom ryggen. All gammelmedia hatar ju Dumpen.

#494 var nog en av de mest korkade försvarstal jag har hört. Slingrade sig och inte alls trovärdig. Han trodde nog att han var jättesmart. Sara och Patrik fick knappt en syl i vädret. Det tror #494 att han vann på. Men han var bara löjlig och pinsam. Jag skulle vilja göra kalsong greppet på honom.
Citera
2024-10-13, 23:53
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Såg just #494, journalisten. Det är svårt att avgöra om han bara är helt personlighetsstörd, typ psykopat, eller om han är övertygad fanatiker och djupt nere i nåt slags bisarrt ideologiskt pedofilträsk, eller om det är lite av båda. Olidlig och otäck jäkla typ var det i alla fall, fy fan.

Journalisten 494 är skrattretande lik i sitt sätt i att argumentera som han Magnus Ronell i Torsk på Tallin: https://www.youtube.com/watch?v=CMgD-n3v7GU

Jag skulle gissa på att journalisten tror sig kunna använda sin intelligens för att snacka sig ur situationen.
Det blir fullkomligt patetiskt och pinsamt, enligt mitt tycke. Särskilt när all chatt-trafik som presenteras på dumpen.se (loggen) är så pass graverande.
Senast redigerad av Hegamon 2024-10-13 kl. 23:58.
Citera
2024-10-13, 23:53
Medlem
Donatellis avatar
Undrar hur måndagsmötet kl 09 imorgon inleds.

”#494 är sjukanmäld” 🫣🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in