2024-10-13, 22:08
Medlem
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, samma här. #494 var en riktigt dryg jävel.

Ingen annan gädda har retat upp mig så och fått mig att vilja göra honom illa.
Citera
2024-10-13, 22:11
Medlem
Storanglarens avatar
Någon som har rebus på #494 så man plocka ned kaxputten med de fula glasögonen på jorden?
Citera
2024-10-13, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Ingen annan gädda har retat upp mig så och fått mig att vilja göra honom illa.
Håller med. Aldrig stört mig mer på någon annan gädda än den här fjanten. Har vi ett namn? Kanske kan få läsa några artiklar av stjärnan
Citera
2024-10-13, 22:12
Avslutad
En dåres försvarstal, #494.
När man inte trodde att det kunde dyka upp nån drygare korkskalle än #493, så bjuds vi på #494!
En bögjävel som är så korkad så att klockorna stannar.
Som några redan har påpekat så kommer han behålla sin plats i den sjuka kretsen som han befinner sig i, men vi kan trösta oss med att han inte kommer att kunna visa sig ute bland vanligt folk på mycket länge. Folk kommer köa för att få slå ut alla tänderna på det här fanskapet.
Hans egna hot är givetvis bara skitsnack, skulle han skicka ett gäng bögfjollor med lösnaglar eller vad?
Senast redigerad av ScottFree 2024-10-13 kl. 22:19.
Citera
2024-10-13, 22:14
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Tyvärr kommer han landa mjukt då hans förehavanden inte ses som så allvarliga i det bögvänster-community han tillhör. Han är ruggigt manipulativ och dryg. Kan tänka mig att Patrik var nära att klappa till honom där på slutet.

Hade mer än gärna sett denna gädda förlora allt.

#494.
Ja hela bögscenen verkar ju vara rätt så promiskuös men faktum kvarstår att han raggat på barn, det ser aldrig bra ut, en människa i hans ålder som inte heller tar ansvar för sina handlingar ser inte heller bra ut.

Jag hörde aldrig att dom sa att dom skulle berätta till arbetsgivaren men det gör dom väl alltid, om han nu ens har någon.
Citera
2024-10-13, 22:19
Medlem
auruns avatar
#494 Rebus

Samma förnamn som vår hockeylegend Lundqvist som gör reklam för mjällschampo
Efternamn börjar på det smeknamn "Janne" brukar ges till och avslutas på samma sätt som alla sveriges mest vanliga efternamn.
Senast redigerad av aurun 2024-10-13 kl. 22:21.
Citera
2024-10-13, 22:21
Medlem
Jag tvekar på att han faktiskt känner R'stlund.
Tror han drog upp det namnet bara för att försöka få Sara och Patrik ur balans och reta upp dom lite.
Hade det kommit en liten pojke till den träffen hade den pojken blivit utsatt av en bögpedofil.
Och haft trauma länge.

Men det var ändå lite humor att lyssna på den göken.
Hoppas han faller tungt och hårt, det unnar jag honom...
Citera
2024-10-13, 22:24
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
494 måste vara första gäddan som pratar mer än P & S under konfrontationen. Han kör faktiskt över dem. Men det är en genomskinlig backup-plan han iscensätter. Den kan säkert få fler att tvivla på hans uppsåt än de korkade lögnerna från varselgäddorna, men det är inget annat än ett förberett fäktande med det där extremt överlägsna röstläget man hört så många besserwissrar försöka vinna en diskussion med. Som Dumpen skriver finns det absolut noll anledning att "fiska" Dumpen om man vill ifrågasätta deras metoder. Hade han varit så klok som han försöker framstå hade han fattat att ett sådant fiskande, som han påstår att detta är, enbart kan ligga honom och hans journalistiska gärning i fatet. En journalist som på allvar vill ifrågasätta Dumpen skulle aldrig ge sig in i det där riskabla chattandet och käftslängandet. Det mest passande ordet jag finner för honom är därmed PAJAS.

Vill minnas att det finns en till gädda med mundiarré. En säljartyp med kavaj som stod framför en hiss i ett hotell, det kan ha varit i Göteborg. Videon var väl ca 11 minuter och då surrade väl han i typ 8 minuter själv.

Edit: Hallickgäddan var det : https://dumpen.se/2024/02/15/hallickgaddan-napp-371-goteborg-helsingborg-halmstad/
Senast redigerad av Reka 2024-10-13 kl. 22:30.
Citera
2024-10-13, 22:24
Medlem
okok1s avatar

Hahha såg ni slutet? Patrik och Sara flyr.
Snacka om att de blev ägda. De hade inget att komma med och gav upp.
Citera
2024-10-13, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1

Hahha såg ni slutet? Patrik och Sara flyr.
Snacka om att de blev ägda. De hade inget att komma med och gav upp.

Idiotens argument faller ju med en gång med kalsong-förnekelsen
Citera
2024-10-13, 22:27
Medlem
OM han är en genomgod individ så varför har han då låtit radera sin LinkedIn ? Då skulle han ju stå för det ädla "fiske" han jobbar med.
https://www.linkedin.com/404/
Citera
2024-10-13, 22:29
Medlem
olasvenssons avatar
#494 journalist från svt och sr 🤣

Ha, ha, ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto