2024-10-13, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Han kan garanterat inte få stånd.

Ska bli intressant att se hur kyrkan hanterar det här, jag gissar att han sjukskriver sig imorgon. Trist sits han försatt sig i när han tvingas möta prästen och övriga kyrkofolket som gluttat rakt in i hans demoniska pervertioner.
Citera
2024-10-13, 15:15
Medlem
RadioRunkas avatar
alla gäddorna har lyckats bli identifierade utan dramagäddan han stack vidare in i vassen och försvann

https://dumpen.se/2022/11/24/dramagaddan-napp-167-stockholm/
Citera
2024-10-13, 15:23
Medlem
Vilken gädda vinner, tyngst eller längst?
Citera
2024-10-13, 15:29
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadioRunka
alla gäddorna har lyckats bli identifierade utan dramagäddan han stack vidare in i vassen och försvann

https://dumpen.se/2022/11/24/dramagaddan-napp-167-stockholm/
HadsanVonEssen, inneboende statistiker och verbal linguist, har statistik i sin signatur.
19 gäddor är oidentifierade för oss.
Senast redigerad av MorgNThorg 2024-10-13 kl. 15:34.
Citera
2024-10-13, 15:31
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Ska bli intressant att se hur kyrkan hanterar det här, jag gissar att han sjukskriver sig imorgon. Trist sits han försatt sig i när han tvingas möta prästen och övriga kyrkofolket som gluttat rakt in i hans demoniska pervertioner.

Fötmodligen. Ja nog har han ordnat det för sig alltid.
Citera
2024-10-13, 15:32
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Fel, 2, eller 3 beroende på hur man ser det.

Den gamla hongäddan som fantiserade om familj samt ert yngre dock fetare avskräckande som skulle sälja sitt barn och skyllde allt på att det skulle vara en utpressning.

Sedan har vi ju en kvinna till med i en konfrontation med husbilspeddot utan tänder

Minns ej nummer på någon av de

Med husbilskvinnan så blir det 4.
Kramfors, hon-pedofilen på dagis samt kvinnan som ville sälja sina barn är de övriga tre.
Citera
2024-10-13, 15:33
Medlem
RadioRunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorgNThorg
HadsanVonEssen, inneboende statistiker och verbal linguist, har staristik i sin signatur.

Nej Nej finns rebus här i tråden på samtliga förutom Dramagäddan
Citera
2024-10-13, 15:48
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorgNThorg
HadsanVonEssen, inneboende statistiker och verbal linguist, har statistik i sin signatur.
Jag säger inte att du har fel men att det finns närmare ett dussintal gäddor som inte har blivit identifierade låter rätt märkligt.
Vi bor ändå i lilla Sverige, inte Kongo...
Citera
2024-10-13, 16:10
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Jag säger inte att du har fel men att det finns närmare ett dussintal gäddor som inte har blivit identifierade låter rätt märkligt.
Vi bor ändå i lilla Sverige, inte Kongo...
Tur att det är lätt att kolla vilka som är oidentifierade och sen se att de inte har rebusar här..
Några är utomsocknes ifrån, så det försvårar lite.
Men ja, fler borde vara identifierade.
Citera
2024-10-13, 16:11
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadioRunka
Nej Nej finns rebus här i tråden på samtliga förutom Dramagäddan
Är du 100% säker på det?
Citera
2024-10-13, 16:34
Medlem
I väntan på gäddan som inte lärde sig varken första eller andra gången den blev publicerad så har ju Hassan gjort en lista åt oss. ( Tack Hassan!)

Men jag funderade på
137 Ansvarig för IF Elfsborgs ungdomsverksamhet.
Det blev ju även Gäddlopp 0-100 i hotellkorridor men det blev inget nummer på den.
Så det är ju faktiskt en dubbelgädda det med
Citera
2024-10-13, 16:54
Medlem
Galejans avatar
#493 var en rolig filur, honom hejar jag på. Totalt obrydd, svämmar över av snusk och perversioner, sådär lagom autistisk och dessutom ger han Patrik gliringar för att själv dras till unga tjejer. Dessutom skiter han i att stänga ner sina sociala medier. Han påminner lite om arméchefen som konfronterades i Fjällen och surmulet bytte om från pjäxor under hela konfrontationen. Även han fortsatte precis som vanligt med sina långa Ukrainaharanger på Facebook med öppet kommentarsfält.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in