2024-10-13, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Jag la ingen värdering i det. Jag påtalade bara fakta.

Du tror alltså på en deep state som i hemlighet spelar in miljarder samtal om dagen för.att kunna använda emot dom som är emot etablissemanget.

Men du är.emot.den som vill.drain the svamp
Citera
2024-10-13, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Jag klickade inte på resten av länkarna eftersom du gör det klassiska vatnik misstaget. Du länkar något som antingen är mhelt fel eller motbevisar det du försöker få fram.

Och ändå är det ingen annan som har skrivit om dessa hemliga baser på den ryska gränsen och som Ryssland inte verkar ha hittat fast de ockuperat större delarna av 4 oblast som låg invid den ryska gränsen. Märkligt.

Tänk att ingen följer och skriver om CIA

Dom är ju så transparenta
Citera
2024-10-13, 15:11
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusellpeters
Du tror alltså på en deep state som i hemlighet spelar in miljarder samtal om dagen för.att kunna använda emot dom som är emot etablissemanget.

Men du är.emot.den som vill.drain the svamp

Nej jag påstår att privatpersoner spelar in miljarder samtal med sina mobiler varje dag. Eller ok - hundratals miljoner samtal varje dag. Miljarder var lite överdrivet.
Citera
2024-10-13, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Nu har den aktuella tråden titeln

"Vad är skälet bakom allt detta hatet mot Donald J. Trump?"

Men du är heller inte unik när det kommer till bortförklaringar när man skrapat lite på ytan till detta hat.
Väldigt vanligt att människor svara att de inte är så insatta när man ber om fördjupning.
Som jag skrev hatar ingen !

Men min åsikt är han ashole precis som majoriten av amerikanerna verkar vara tyvär 😃
Citera
2024-10-13, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Nej jag påstår att privatpersoner spelar in miljarder samtal med sina mobiler varje dag. Eller ok - hundratals miljoner samtal varje dag. Miljarder var lite överdrivet.

Då lever vi I olika verkligheter.
Jag har aldrig hört talas om någon som spelar in privata samtal och spar dom i 11 år för att använda som politisk påtryckning.

Är du sån?

Men att släppa ofördeligt info om någon är en del av hatet
Citera
2024-10-13, 15:21
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusellpeters
Då lever vi I olika verkligheter.
Jag har aldrig hört talas om någon som spelar in privata samtal och spar dom i 11 år för att använda som politisk påtryckning.

Är du sån?

Jag har hundratals inspelningar med folk som talar. Många av dem är över elva år gamla. Har aldrig tänkt att jag ska använda dessa som politiska påtryckningar och det är det ingen om påstått heller.
Citera
2024-10-13, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Jag klickade inte på resten av länkarna eftersom du gör det klassiska vatnik misstaget. Du länkar något som antingen är mhelt fel eller motbevisar det du försöker få fram.

Och ändå är det ingen annan som har skrivit om dessa hemliga baser på den ryska gränsen och som Ryssland inte verkar ha hittat fast de ockuperat större delarna av 4 oblast som låg invid den ryska gränsen. Märkligt.

Hur många gånger måste jag överbevisa dig.

Jo ryssarna vet om

MOSCOW

Russia said Thursday that there are more bases of the US Central Intelligence Agency (CIA) in Ukraine than recent media reports claim.

Commenting in an interview with Russia's Pervy TV channel on media reports claiming the CIA has built 12 “secret spy bases” along the Russian border in Ukraine that act as the “nerve center” of Kyiv’s military, Kremlin spokesman Dmitry Peskov said "it is not a secret."

"There are for sure not 12 CIA bases, but many more. It's not a secret, and we all know it perfectly well. We are the enemy for the CIA… We are opponents for them. They are working against us," he said.
Citera
2024-10-13, 15:25
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Men vad anser du om demokraternas retorik riktad mot medier som X och liknande?
Misinformation och disinformation?

Känns inge bra det där.
Ska du citera mig så kommenterar du det jag skriver.
Inte med nån whataboutism.

Skribenten skrev om att dems hetsat till mord/mordförsök på Trump och sen nämndes om Hitler.
Citera
2024-10-13, 15:38
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Men lägg ner om "cancelleringar".

Trump har med all tydlighet, alldeles nyss, visat att det är han som vill ägna sig åt detta och begränsa media.
Den media som inte duger ur hans perspektiv.

Frågan är väl mer hur i hela friden hans anhängare kan vara som fårskock och totalt ignorerar det som kommer ut Trump och sen projicera allt på Dems.
Men du bevisar förstås det jag säger. Du tycker de som röstar på Trump är skit och hatar och föraktar dem. Så varför skulle de rösta på demokraterna, om de som stöder dem är som dig.

Sen om cancellera har jag förstås rätt. Vem medar du Trump har cancellerat genom att media och eliten har pekat ut den som en sämre människa utifrån den personens åsikter. Eller är det så att han faktiskt inte kan det?
Citera
2024-10-13, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Det står i konstitutionen att en President får ifrågasätta ett vals utgång, det är hans skyldighet om han ser att oegentligheter funnits. 2020 såg alla som tittade.

Det ser bra ut för Trump 2024. Kanske får vi nyttiga idioter möjligheten att återhämta lite av vår frihet som vi tappat på vägen. Jag tror tvärtom flera här att Trump vill bryta mot de satta reglerna, därav hatet, lögnerna, mordförsöken.

Alla Presidenter, FN, WEF, WHO, Biden mfl är kontrollerade. De har inga möjligheter att styra efter egen vilja. Det har Donald Trump han är inte kontrollerad.

Okej, du kan väl citera det stället i konstitutionen där det står att en amerikansk president får lov att uppegga sina supportrar att anfalla Kapitolium om han är missnöjd med valresultatet?

Och du kan väl också citera det stället i konstitutionen där det står att en amerikansk president får lov att pressa delstatsguvernörer att ”hitta” de röster som behövs för att presidenten ska vinna delstatsvalet?
Citera
2024-10-13, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Okej, du kan väl citera det stället i konstitutionen där det står att en amerikansk president får lov att uppegga sina supportrar att anfalla Kapitolium om han är missnöjd med valresultatet?

Och du kan väl också citera det stället i konstitutionen där det står att en amerikansk president får lov att pressa delstatsguvernörer att ”hitta” de röster som behövs för att presidenten ska vinna delstatsvalet?

Du är beviset på TS tes, du är hjärntvättad och inser det inte själv

Här är två av hans tweets 6:e januari

1 Please support our Capitol Police and Law Enforcement. They are truly on the side of our Country. Stay peaceful

2 I am asking for everyone at the U.S. Capitol to remain peaceful. No violence! Remember, WE are the Party of Law & Order – respect the Law and our great men and women in Blue. Thank you
Citera
2024-10-13, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Det är i denna forumdel man hittar IQ fiskmås. Alltid kul.
Du tror du kan dra några exempel och så gottgör det allt det dåliga?

Ja du är ett bra exempel på en individ mer begränsad kognitiv förmåga.

Hans politik var bra för amerikanska folket, lägsta arbetslösheten för african americans på ca 50 år mm.

Men men, hemskt tycker du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in