Citat:
Ursprungligen postat av
Kassmachin
Han betalar in till ett superpac på 45 miljoner dollar som arbetar för 1:a och 2:andra fördraget. Bla aktiva nu i Texas, där en viss Soros också finns med sitt superpac för att göra delstaten blå.
Som sagt, det är så här amerikansk politik fungerar. Trump har fler finansiärer än Musk.
Han har fortfarande inte begärt en tjänst som Musk har gjort för att sen få styra i politiken.
Vad det beträffar super PAC så delade Trump ut frhetsmedaljen till den som är största sponsorn, dvs Adelsohn.
Säger en hel del om att Trump premierar de som ger honom miljoner, narcissist som han är.
Citat:
Vilken roll har Trump lovat Musk i sin kabinett? Bara undrar.
Han ska rodda runt inom Trump-administrationen och säga upp federala tjänstemän.
Moms of Liberty, som har samröre med högerextrema Proud Boys, som Trump vill benåda - har varit delaktiga i project 2025 (förutom 140 av Trumps tidigare medarbetare) och de försöker infiltrera skolan redan och har idel skandaler kring sig.
Trump ska plocka ner utbildningsdepartementet har han tänkt sig.
Citat:
Vad gjorde hon på ett katolskt sjukhus? Inte undra på att det blev problem lol. Som sagt, att tro att kvinnor dör för att de inte har råd med en bussbiljett är inte grundat i verkligheten.
Håll nu käften ditt nonchalanta åbäke. Vi diskuterar att kvinnor riskerar dö och dött.
Det handlar inte om buss. Det är för fan kvinnor som blöder.
Det sjukhuset var närmast liggande hennes boende och stad med akutsjukvård - men de vägrade henne vård och sa att hon skulle vidare i helikopter för annars skulle hon dö.
Hon hade inte försäkring som täckte den kostnaden så hennes man körde henne till nästa och hon var illa däran på op.
Katolska sjukhuset har åkt på en stämning.
Citat:
Trump fjäskar inte för Proud Boys. Detta har fakta granskats i leda. Bara kolla upp vad han sade.
Trump fjäskar för Proud Boys och det finns oändligt med kopplingar - även om du leker fact check.
Citat:
De dödsfall som uppstått beror inte på Trumps politik, utan handlar om att läkare givit ut fel medicin. De olyckliga läkarmisstagen hade skett även under Roe v Wade. Jag är ledsen att säga det. Demokraterna kan inte heller göra något åt Roe v Wade i detta nu. De får vänta på domare i högsta domstolen trillar av pin. Men yes, regionalt alla dagar i veckan. Jag tror på det. Jag brukar ha rätt
.
Fel medicin?
Ska Dr Dolittle sätta sig in i fallen snarare och inse att det inte ens rör läkemedel.
Du är ju helt miffo då det snarare gäller sepsis.
Citat:
Håll val i de annekterade områdena om deras suveränitet är ett sätt att göra det på. Väst kan övervaka valen. Jag tror att folk hade blivit förvånande över valresultaten. Sedan, visst be Ukraina ge upp vissa områden men ge dem istället ett EU/NATO-medlemskap. Det hade varit till större gagn för det korrupta Ukraina mer än någon landmassa.
Men inget gott sker om man inte lyfter på telefonen, tyvärr.
Haha!
Ring Putin.
Sno en bit land här och där och låt dem rösta.
Ok, det går till Ukraina. Det tror du Putin är nöjd med?
Det går inte till Ukraina. Well, när han till slut stulit mer så finns det inget att rösta om.
Ge bort landområden till Nato blir han nog ännu mer benägen att bevilja.
Även Ukraina..
Citat:
Man får tänka lite utanför boxen här.
Låt hellre bli. Eller rättare sagt bespara mig.