Citat:
Nej, det är påhittat att Robert Hedarvs namn skulle ha mer allmänintresse än mycket annat. Han är ingen offentlig person för att han har sk kopplingar till något dåligt. Det är inte han utan Åkesson som artiklarna egentligen handlar om. Han är inte i närtid dömd för något brott och vad jag förstår aldrig något som brukar rendera namnpublicering.
Man kunde alltså ha publicerat även där utan att nämna något namn.
Poängen är att media måste ha möjlighet att peka ut sådana som Hedarv, visst är det så, men det innebär att man måste kunna namnge även personer som inte är offentliga - som Hedarv - när man anser det finns behov av det, utan att bli åtalade för det. Som Dumpen..
Att ljuga i artiklar är en annan sak. Vad ljög Dumpen om?
För övrigt är du inte riktigt frisk som anser att det är skyddsvärt att man skall kunna chatta med barn i sexuellt syfte utan att någon skall rätt att berätta om att du gör det. Du och andra som kämpar för ett sådant samhälle och rätten att ostört av media försöka ragga barn på nätet och sitter och flinar över det är mycket obehagliga och felnavlade.
Man kunde alltså ha publicerat även där utan att nämna något namn.
Poängen är att media måste ha möjlighet att peka ut sådana som Hedarv, visst är det så, men det innebär att man måste kunna namnge även personer som inte är offentliga - som Hedarv - när man anser det finns behov av det, utan att bli åtalade för det. Som Dumpen..
Att ljuga i artiklar är en annan sak. Vad ljög Dumpen om?
För övrigt är du inte riktigt frisk som anser att det är skyddsvärt att man skall kunna chatta med barn i sexuellt syfte utan att någon skall rätt att berätta om att du gör det. Du och andra som kämpar för ett sådant samhälle och rätten att ostört av media försöka ragga barn på nätet och sitter och flinar över det är mycket obehagliga och felnavlade.
Det är absolut inte påhittat, Hedarv är ledare för en kriminell organisation vars aktiviteter påverkar allmänheten.
Det faktum att han dessutom har kopplingar till en av våra mäktigaste politiker i landet gör att han som person är av samhällsintresse.
Jag skrev aldrig att han var en offentlig person.
Det kan inte på något sätt jämföras med de som hängs ut av Dumpen.
Dumpen skrev bland annat att den uthängde brukar sexchatta med barn.
När har jag sagt att det är "skyddsvärt" att kunna chatta med barn i sexuellt syfte?
Nu bara ljuger du för att kunna angripa mig som person eftersom du inte har några vettiga argument.
Att chatta med barn i sexuellt syfte är olagligt, de som gör sådant skall åtalas och dömas.