2024-10-12, 14:38
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Den här gången har han nog skitit i det blå skåpet. Han går i tron att han kan hitta på vad som helst bara för att han har många följare. Han borde se på Jocke, han som vet Jockes alla hemligheter, många följare har ingenting med trovärdighet att göra. Jag bara längtar tills den dagen Jocke vänder sig mot Anjo, och kriget blir mellan dom två istället för som nu, där dom tillsammans skall sänka en barnfamilj som vill leva sitt liv utan Jocke och hans drängars inblandning
Jocke vs Anjo kommer ge sjukt många fler views än vad Chrippacirkusen gjort
Jocke har ju redan bråkar med anjo, Jocke skrattade och hånade anjo, kallade anjo korkad, mm. Men det är glömt och förlåtet nu, nu är dem bästisar som delar privata meddelanden och samtal emellan varandra i syfte att skada andra människor.

Tillägg: här är en videon där Jocke förnedrar och hånar Anjo, och man kan se hur Anjo blir ledsen. Nu gör Anjo samma sak emot andra.
https://www.youtube.com/watch?v=ZYCC6iRFI50
Senast redigerad av Dopy 2024-10-12 kl. 14:43.
Citera
2024-10-12, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Och hur Anjo använder diagnoser som skällsord. Som att det är något fel på människor med diagnoser, som om dem skulle vara mindre värda.
Jag trodde man hade kommit ifrån det, och folk hade börjat inse att folk med diagnoser är inte sämre eller mindre värda än människor utan diagnoser, men Anjos mentalitet verkar inte ha hängt med i utvecklingen.

Ja dom sitter bara där och fläskar sig, tror att dom är bättre än alla andra när dom i själva verket bara framstår som två feta narcissister
Citera
2024-10-12, 14:45
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Ja dom sitter bara där och fläskar sig, tror att dom är bättre än alla andra när dom i själva verket bara framstår som två feta narcissister
Undra hur Anjos barn skulle känna om dem blir diagnosticerade med borderline, bipolär, eller liknande. När dem vet hur deras pappa ser på såna människor.
Citera
2024-10-12, 14:48
Avslutad
Citat:
Jocke har ju redan bråkar med anjo, Jocke skrattade och hånade anjo, kallade anjo korkad, mm. Men det är glömt och förlåtet nu, nu är dem bästisar som delar privata meddelanden och samtal emellan varandra i syfte att skada andra människor.

Tillägg: här är en videon där Jocke förnedrar och hånar Anjo, och man kan se hur Anjo blir ledsen. Nu gör Anjo samma sak emot andra.

Jag har sett den, men vi vet ju att ingen av dom glömmer. Anjo kommer backstabba Jocke om han kan tjäna på det, och Jockiboi drar i långbänk och kommer jag Anjo tills han är 100, om han nu blir så gammal med den fysiken och brist på motion
Citera
2024-10-12, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Just nu verkar han må hur bra som helst, tycker jag han har gjort länge.
Svider det lite att det går bra för honom?

Han mår inte hur bra som helst, det går inte bra för honom, varken fysiskt, psykiskt, socialt eller karriären.

Så svider det att det inte går bra för honom, ja det gör det, jag känner empati för hur han har det, och tycker det är synd att det blivit som det blivit för han. Under andra förutsättningar hade han kanske kunnat vara en fungerande normal människa.
Citera
2024-10-12, 15:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Det där var ju rent guld.
Det lämnar ju också en del frågor. Anjo är ju samma skitrakare som han alltid varit, men där fördömde Jocke det - nu använder han det istället för att pumpa ut skit om sin bror.
Den där moraliska högborgen som Jocke försöker sätta sig själv på existera inte.
Dubbelmoralens riddare var vad vi fick höra krysta.
Citera
2024-10-12, 16:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Han mår inte hur bra som helst, det går inte bra för honom, varken fysiskt, psykiskt, socialt eller karriären.

Så svider det att det inte går bra för honom, ja det gör det, jag känner empati för hur han har det, och tycker det är synd att det blivit som det blivit för han. Under andra förutsättningar hade han kanske kunnat vara en fungerande normal människa.

Hur vet du att han inte mår bra? tycker han verkar gladare än någonsin.
Han njuter av familj vänner jättenöjd över huset.
Citera
2024-10-12, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Hur vet du att han inte mår bra? tycker han verkar gladare än någonsin.
Han njuter av familj vänner jättenöjd över huset.

Ingen mår bra utav att vara i den situationen han själv har skapat sig. Jag har förmågan att se på människor att dom mår dåligt, baseras även på vad dom säger och gör.

Kolla själv på allt som han är med på, påstå inte att det är en frisk och lycklig människa.
Citera
2024-10-12, 16:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Ingen mår bra utav att vara i den situationen han själv har skapat sig. Jag har förmågan att se på människor att dom mår dåligt, baseras även på vad dom säger och gör.

Kolla själv på allt som han är med på, påstå inte att det är en frisk och lycklig människa.

Jag tror dock inte han är av samma åsikt.
Men om du har den förmågan så tycker jag att du ska hjälpa människor ur den psykiska ohälsan.
Citera
2024-10-12, 20:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BellaKleva
va? Hon kanske bara hade en annan frissa förr. Men vet så klart inte. Kommer Anjo nu att låta Julia komma till tals igen så kan det hela bli väldigt infekterat. Hon verkar inte kunna prata sanningen hon heller. Har hon blivit av med vårdnaden nu?

Varför skulle Julia ha blivit av med vårdnaden?
Citera
2024-10-12, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Varför skulle Julia ha blivit av med vårdnaden?

Men kanske det inte var vårdnaden, utan att få ha sitt barn varannan vecka?
Citera
2024-10-12, 23:33
Medlem
Kan någon ladda upp Anjos inlägg på Instagram någonstans?
Han blockerade mig för ett halvår sedan för att jag skrev tjockis till honom 😁 jag förstår inte riktigt vad som händer annat än det linnea/chrippa laddar upp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in