#493 - Jaha, vad har vi här då? Ser ut som alkad surjugge på 60+ men pratar som nån av Killinggängets folkskygga karaktärer.
Ännu en chipspattad fjant som tror att han är intressant för barn. Obegripligt. Han glömmer snabbt bort att han tycker att hon är för ung. Han vet om att hon är 14, det framgår tidigt i konversationen.
"Upptäckt sex eller nybörjare?"
"Har bara legat med byxmyndiga men alltid gillat unga välutvecklade tjejer"
"...de tjejer som varit skönast av de jag legat med har onanerat mycket o började tidigt"
"Är du smal eller kurvigt kvinnlig?"
"Små tuttar? Jag e en bröstkille men gillar alla storlekar bara de inte är "tomma". Dejtade en tjej som hade bröst liknade "pannkakor" henne tyckte jag faktiskt synd om..." (Gillar han sina egna välfyllda hängpattar tro?)
"Saknar där nära o här i sängen nu. Våra heta underliv mot varandra. Låta min stake nosa din våta mus. Pressa mig mot dig" (
)
"Pulla? Älskar det där rytmiska smaskande, stöniga ljudet när en tjej njuter me sig själv. O att slicka klitten. Klitten. Klitoris" (
)
"Se din mage? Börjar 8 så hinner kåta av mig innan jag åker"
"Så skönt med morgonstånd o va morronkåt. Vill se dig. Visa magen"
(barnet sminkar sig inför skoldagen) "E du våt o redo bli penetrerad?"
"Vill knulla dej innan skolan så sperman rinner ur dej när du ser sitter i skolbänken och ser söt och oskyldig ut (
)
(Barnet frågar om han heter Gugge på riktigt)"Sitter och där längtar efter mer kuk i din hungriga knullkåta flickfitta" (
)
(Barnet lackar lite för att han inte svarar på hennes frågor - han vill att hon ska visa lite av sig själv)
"Jo Glugge e mitt namn, va alla kallar mig, de flesta tjejer tycker det e fint och sexigt" (Alltså, va? Vem har tyckt att det är fint och sexigt? Nånsin?)
"När onanerade du sist?"
"Tycker de mysigt när tjejerna spänner kroppen o bryggar när de gååår för dem"
"Gillar du o se killar spruta o tömma pungkulorna?" (
)
"Kan va skönt att komma samtidigt, får jag tömma ballen när du smeker klittan tills Det går i kåtfittan? E redan hård " (
)
"Vill du onanera dig ikväll ? Tror du behöver få njuta"
"Har du eller har du testat dildo el vibrator?"
(skriver att han är sugen att ses, men bara med byxmyndig tjej) "Själv tycker jag det är sjukt att killar blir dömda för våldtäkt även om tjejen vill och njuter minst lika mycket men så är det i Sverige år 2024" (hon vill ses IRL, han träffas gärna när hon är byxmyndig) "Håller med dig men det är så de äckliga människorna på "Dumpen" håller på, lurar killar med låtsastjejer..."
(han tror att de galningarna skrämmer bort många som vill ses)"Egentligen är de väl mest avundsjuka Sägs att gubben som har dumpen själv e på en massa unga tjejer men han e väl rädd o bli avslöjad " (
)
"Killar behöver tjejer med hungriga musar o tjejer ällskar hårda kukar i sig Vi e rätt djuriska"
Vilket jävla miffo. Och vad är det för jävla ord han använder?!
Ännu en chipspattad fjant som tror att han är intressant för barn. Obegripligt. Han glömmer snabbt bort att han tycker att hon är för ung. Han vet om att hon är 14, det framgår tidigt i konversationen.
"Upptäckt sex eller nybörjare?"
"Har bara legat med byxmyndiga men alltid gillat unga välutvecklade tjejer"
"...de tjejer som varit skönast av de jag legat med har onanerat mycket o började tidigt"
"Är du smal eller kurvigt kvinnlig?"
"Små tuttar? Jag e en bröstkille men gillar alla storlekar bara de inte är "tomma". Dejtade en tjej som hade bröst liknade "pannkakor" henne tyckte jag faktiskt synd om..." (Gillar han sina egna välfyllda hängpattar tro?)
"Saknar där nära o här i sängen nu. Våra heta underliv mot varandra. Låta min stake nosa din våta mus. Pressa mig mot dig" (
)"Pulla? Älskar det där rytmiska smaskande, stöniga ljudet när en tjej njuter me sig själv. O att slicka klitten. Klitten. Klitoris" (
)"Se din mage? Börjar 8 så hinner kåta av mig innan jag åker"
"Så skönt med morgonstånd o va morronkåt. Vill se dig. Visa magen"
(barnet sminkar sig inför skoldagen) "E du våt o redo bli penetrerad?"
"Vill knulla dej innan skolan så sperman rinner ur dej när du ser sitter i skolbänken och ser söt och oskyldig ut (
)(Barnet frågar om han heter Gugge på riktigt)"Sitter och där längtar efter mer kuk i din hungriga knullkåta flickfitta" (
)(Barnet lackar lite för att han inte svarar på hennes frågor - han vill att hon ska visa lite av sig själv)
"Jo Glugge e mitt namn, va alla kallar mig, de flesta tjejer tycker det e fint och sexigt" (Alltså, va? Vem har tyckt att det är fint och sexigt? Nånsin?)
"När onanerade du sist?"
"Tycker de mysigt när tjejerna spänner kroppen o bryggar när de gååår för dem"
"Gillar du o se killar spruta o tömma pungkulorna?" (
)"Kan va skönt att komma samtidigt, får jag tömma ballen när du smeker klittan tills Det går i kåtfittan? E redan hård " (
)"Vill du onanera dig ikväll ? Tror du behöver få njuta"
"Har du eller har du testat dildo el vibrator?"
(skriver att han är sugen att ses, men bara med byxmyndig tjej) "Själv tycker jag det är sjukt att killar blir dömda för våldtäkt även om tjejen vill och njuter minst lika mycket men så är det i Sverige år 2024" (hon vill ses IRL, han träffas gärna när hon är byxmyndig) "Håller med dig men det är så de äckliga människorna på "Dumpen" håller på, lurar killar med låtsastjejer..."
(han tror att de galningarna skrämmer bort många som vill ses)"Egentligen är de väl mest avundsjuka Sägs att gubben som har dumpen själv e på en massa unga tjejer men han e väl rädd o bli avslöjad " (
)"Killar behöver tjejer med hungriga musar o tjejer ällskar hårda kukar i sig Vi e rätt djuriska"
Vilket jävla miffo. Och vad är det för jävla ord han använder?!
)