2024-10-11, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

https://dumpen.se/2024/10/11/glugge-napp-493-goteborg-skara/

Lite tråkig attityd...😂

Minst sagt..
Citera
2024-10-11, 22:00
Medlem
Så sjukt provocerande att han inte visar någon ånger, ångest eller förtvivlan alls. Helt iskall och bryr sig bara om sitt. "Ni ofredar mig". Sjuklig frånvarande självinsikt.
Citera
2024-10-11, 22:00
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kdakdfskdskdsagd
Lite tråkig attityd...😂

Minst sagt..
Pratar som Ulf Dageby och bashar Patrik: "du har rykte"

Citera
2024-10-11, 22:17
Avslutad

Hahaha nämen vad är detta, en ny gädda med attityd. Hoppas gäddan blir identifierad, förlorar jobb och socialt sammanhang illa kvickt. Ha det så kul lille gädda, och apropå att du inte känner till Dumpen så ska du nog snart bli varse vad det är för något, oroa dig inte för det lille gädda.
Citera
2024-10-11, 22:25
Medlem
Alltid lika smart att dryga sig mot någon som sitter på material som kan rasera ditt liv på en sekund. #493 tittar på sitt bajs när han har bajsat
Citera
2024-10-11, 22:26
Medlem
Gädda 483 Falun/Borlänge,har flytt till Nynäshamn.
Citera
2024-10-11, 22:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ozymandias2.0

Hahaha nämen vad är detta, en ny gädda med attityd. Hoppas gäddan blir identifierad, förlorar jobb och socialt sammanhang illa kvickt. Ha det så kul lille gädda, och apropå att du inte känner till Dumpen så ska du nog snart bli varse vad det är för något, oroa dig inte för det lille gädda.

Han kände till Dumpen otroligt väl, vilket framgår i chatten. Det var ingen positiv åsikt han hade om dem heller, de förstör ju nämligen för såna som honom som uttryckligen skriver att han tycker att byxmyndighetsåldern är alldeles för hög.
Citera
2024-10-11, 22:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Alltid lika smart att dryga sig mot någon som sitter på material som kan rasera ditt liv på en sekund. #493 tittar på sitt bajs när han har bajsat

Han hade visserligen blivit publicerad även om han hade varit trevlig vid konfrontationen, så livet hade blivit raserat oavsett. Men visst, han gjorde ju ett bra jobb med att bekräfta bilden av vilket svin han är. Hans syn på det täckta könet är inte av det trevligaste slaget precis.

Och Dumpen visste han som sagt mycket om, han skrev en del negativa saker om dem i chatten, men tanken slog honom aldrig att detta kunde vara dem? Som alla andra gäddor så blev han inte det minsta misstänksam när barnet tyckte att hans gubbiga hängtuttar och trötta uppsyn var ”snyggt”.
Jag skulle inte bli ledsen om jag fick läsa i tidningen att denna dryga jäveln har fått ansiktet rejält ommöblerat.
Citera
2024-10-11, 22:46
Medlem
I slutet,någon kvinna som ber han dra åt helvete. 493
Citera
2024-10-11, 22:47
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejbadring
Så sjukt provocerande att han inte visar någon ånger, ångest eller förtvivlan alls. Helt iskall och bryr sig bara om sitt. "Ni ofredar mig". Sjuklig frånvarande självinsikt.
Jag får intrycket av att det han säger är någorlunda inövat, ungefär som att han tänkt igenom detta "skräckscenario" och hur han ska kunna slingra sig ur en situation som denna.

Hoppas det blir ett högt socialt fall här.
Citera
2024-10-11, 22:50
Medlem
HassanVonEssens avatar
Nytt smygautistiskt missfoster som förtjänar att få all trygghet krossad efter sin sataniska käftighet. Måste vara en riktigt ensam jävel. Man verkligen känner hur osympatisk och genomtråkig idioten är.

"Ni ofredar mig."

Vi kommer att fortsätta ofreda dig så länge du har minnet kvar. Publiceringen är bara startskottet. Sov gott, Glugge!

Citera
2024-10-11, 22:58
Avslutad
Icke att förglömma så har vi ett citat från #493 som nog kommer bli klassiskt.
Han tror inte att byxmyndighetsåldern har med moral att göra, utan att om den inte fanns så skulle landet svämma över av kåta småflickor som har blivit gravida, vilket skulle bli problematiskt för samhället.

Jo du Glugge, där slog du nog huvudet på spiken. Exakt så måste det vara!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in