2024-10-12, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Väx upp och sluta leva i en fantasivärld med en kändis-crush. Ja, så enkelt och krasst är det.

Sluta nu, har du inte sett Nothing Hill?
Kändisar har också känslor, dom kan också bli kära

https://www.youtube.com/watch?v=4RI0QvaGoiI
Citera
2024-10-12, 06:47
Medlem
Soulflowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Det du skriver kan jag faktiskt bara hålla med om men jag har varit förälskad i honom i många år och på senare tid har jag bara sett mig själv med honom. Dvs vid hans sida.

Vill ju inte flytta ifrån Sverige men för hans skull så gör jag det. Jag är nog kär i hans personliga del med tanke på hur han uttalar sig och står på sig i vissa politiska perspektiv.

Hur han är omtänksam och modig

Skulle vara roligt att se hans reaktion med att han får veta att jag är förälskad i honom sen många år tillbaka

Vill inte vara i det offentliga och behöver inte hans pengar men däremot vill jag sätta mig med honom och bara titta i hans ögon och älska honom

Funderar just nu på hur jag kan bli bäst i världen på något så jag får hans uppmärksamhet
Du har aldrig träffat personen men är kär i honom för att han är så "omtänksam och modig". Dessutom politiker som är kända för att visa sina sanna jag och alltid vara ärliga med vem de är och vad de gör...
Det här är lite mer än en förälskelse, du har en psykos.
Citera
2024-10-12, 07:03
Medlem
Premiärminister Natendra Modi är en mycket slipad politiker så vad vi ser i medierna är en noga utvald del av vad han gör varje dag.

Han har det stiligaste skägget av någon levande politiker och är alltid välklädd men för att behålla sin makt har han blivit lite rasistisk mot främst muslimer men någon som till utseende kan likna en brittiska är nog inte heller optimalt som älskarinna i världens största demokrati som Indien brukar kallas.
Citera
2024-10-12, 07:37
Medlem
Enterprises avatar
En rakt igenom konstig tråd. Vem är politikern?
Citera
2024-10-12, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Väx upp och sluta leva i en fantasivärld med en kändis-crush. Ja, så enkelt och krasst är det.

Tycker inte politiker är direkt kändisar
Får ju deras löner via folket. Jag kanske har fel men politiker enligt mig är lika mänskliga som oss
Citera
2024-10-12, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soulflower
Du har aldrig träffat personen men är kär i honom för att han är så "omtänksam och modig". Dessutom politiker som är kända för att visa sina sanna jag och alltid vara ärliga med vem de är och vad de gör...
Det här är lite mer än en förälskelse, du har en psykos.

Ibland känns det som att man skulle passa perfekt med just den individen. Ja, jag kan väl inte hjälpa hur jag har känt om honom eller känner om honom.

Det är det inte utan jag vill faktiskt in i politiken bara för att träffa honom. Värre är det att det inte är en svensk politiker så jag har väl en lång väg att gå tills jag når fram till honom
Citera
2024-10-12, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
En rakt igenom konstig tråd. Vem är politikern?

Vill inte säga vem det är.
Vill inte bli utskrattad för mina känslor
Citera
2024-10-12, 08:18
Medlem
Citat:
Ibland känns det som att man skulle passa perfekt med just den individen. Ja, jag kan väl inte hjälpa hur jag har känt om honom eller känner om honom.

Det är det inte utan jag vill faktiskt in i politiken bara för att träffa honom. Värre är det att det inte är en svensk politiker så jag har väl en lång väg att gå tills jag når fram till honom

Mycket snack och liten verkstad ifrån din sida. Sätt igång och skriv böcker och varför inte starta ett parti. Att bara sitta och dregla och drömma gör dig ju bara frustrerad.
Citera
2024-10-12, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Mycket snack och liten verkstad ifrån din sida. Sätt igång och skriv böcker och varför inte starta ett parti. Att bara sitta och dregla och drömma gör dig ju bara frustrerad.

Jag har ingen chans att komma åt honom.
Kanske om jag gör något stort för hans land eller som involverar hans land men jag har ingen chans att visa mina känslor någonsin för honom. Det är så dystert för hade han inte varit politiker hade jag ändå haft en chans men jag brukar tänka på att jag aldrig har en chans någonsin.

Sen går jag och tränar någonstans och tänker på kanske så lyser jag upp med ett leende. Jag blir glad och varm. Jag vill som sagt inte vara i det offentliga med honom och vill inte ha hans pengar heller. Jag vill bara vara med honom.
Citera
2024-10-12, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman

Skulle han ens tro på mina känslor?
Kanske tror att jag vill vara med honom på grund av hans pengar eller för vem han är.
Tänkt på att ge upp men politiker känner vi ändå mer än kändisar. Många är ju aktiva Instagram och Facebook. Visar sitt liv och engagemang. Vad man tycker om osv
Citera
2024-10-12, 08:42
Medlem
Citat:
Skulle han ens tro på mina känslor?
Kanske tror att jag vill vara med honom på grund av hans pengar eller för vem han är.
Tänkt på att ge upp men politiker känner vi ändå mer än kändisar. Många är ju aktiva Instagram och Facebook. Visar sitt liv och engagemang. Vad man tycker om osv

Skaffa en intressant Instagram då och connecta, det finns ingenting som säger att han omöjligt skulle kika in där.

Finns ju visst höga politiker som haft romanser med vanligt folk, så det är väl inte så jäkla omöjligt, även om avståndet är trist.

När jag var ung då var jag en gång och lyssnade på en politiker och efter snacket så kom han och frågade om jag ville fika, så jag hamnade på ett café tillsammans med politikern och minst en livvakt. Blev inget mer efter det, för han var minst 20 år äldre än mig och jag tyckte han var lite slemmig, men ändå ett lite kul minne.
Citera
2024-10-12, 08:45
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Hej

Lite dumt inlägg men jag är hopplöst kär i en politiker i utlandet. Vet aldrig om jag kommer ha en chans att få träffa honom men tycker det är helt knasigt att vara kär i honom. Tittar varje dag på honom och önskar att jag var vid hans sida. Är inte ung heller utan närmare 30 +. Blir helt uppspelt när jag ser honom och när han pratar

Vad har ni för råd
Gå ut..

🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in