Citat:
Ursprungligen postat av
Assault12
Nja, de som har lite högre utbildning tenderar att vara lite mer pragmatiska, och ha körkort.
Vad skulle jag fantisera om menar du? Och varför avslutar du din fråga med en punkt?
Tror du att någon med en högre utbildning, skulle ställa upp i en sådan intervju? Eller på flashback, försvara Chrippa, med ett iq på 72? Förklara gärna mer ingående om så är fallet😁
Nej, det är faktiskt rätt många med både körkort och utbildning och pågående arbete som behöver stöd av öppenvården.
Jag vet att många med mycket hög utbildning - professorer och forskare - finns på Flashback.
Allas vår moderator Hamilkar är ett exempel av fler. (Han lider så vitt jag vet inte av psykisk ohälsa - men finns på Flashback)
Menar du att Jocke, Anjo, Rask, Jonna m fl har låg IQ, är lågutbildade och saknar körkort?
Lågutbildade är de - men saknar de körkort?
Jag vet att psykisk ohälsa inte är beroende av vare sig körkort, utbildning eller arbete och att många med hög utbildning eller framstående positioner uttalar sig om psykvården - det brukar vara rätt många sådana i kampanjer om psykvården och för att öppna upp om vad psykisk ohälsa innebär.
Kan du nu berätta vad dina ointelligenta slutsatser om människor i en intervju har för relevans till trådens ämne.