2024-10-11, 16:54
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bringout
Det håller jag med om. Bra skrivet!
Hon slipper undan det mesta… och folk omkring henne är säkert på tok för snälla och överseende.
Vilket i slutänden stjälper mer än hjälper.
En snäll mamma gör ingen glad
(Ingen aning vilken av föräldrarna som inte vågade säga ifrån)
Senast redigerad av osnuten 2024-10-11 kl. 17:11.
Citera
2024-10-11, 20:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
En snäll mamma gör ingen glad
(Ingen aning vilken av föräldrarna som inte vågade säga ifrån)
Människan är inte klok på något vis. Se hennes story. Jobas har även postat den sista delen. Hon är lus, en envis jäkel som aldrig ger sig. Och ju mer hon pratar desstu mer utskämd blir hon. 🙈🌵
Citera
2024-10-11, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chibibotto
Nytt inlägg på hennes blogg, vem har hon snott texten av denna gången?

Äiof samma inlägg om mellanmål kopierat från svarta lådan, med lite ändringar.

Och inte kan hon dra sig undan att skriva om sina nättroll. "Jag blir ofta ifrågasatt av ihärdiga ”nättroll” om jag är utbildad. JA, det är jag. Flera utbildningar, blad annat så är utbildad personlig tränare, men också licensierad och utbildad kostrådgivare 🥑"

Och hon har stängt av kommentarerna?

Hon säger ju ofta det och visar upp diplomen. Men det är konstigt att inte få veta vem som har hållit i utbildningen och utfärdat diplomen. Egenproducerade kurser och diplom?
Citera
2024-10-11, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Människan är inte klok på något vis. Se hennes story. Jobas har även postat den sista delen. Hon är lus, en envis jäkel som aldrig ger sig. Och ju mer hon pratar desstu mer utskämd blir hon. 🙈🌵

Såååå sjuk
Gör sig till, försäger sig angående att hon ju inte är perfekt men sannolikt så perfekt hon så gärna vill utmåla sig.
Ja,min tolkning
Lopploella, stolt känner hon ett behov av att visa upp att hon minsann har här på hövvet. Något att krafsa i.
Stripigt och tunna hårtestar som tycks skrika fukt vill vi ha. Men vad vet väl jag… bara en åsikt.
Tjusigt värre eller … inte!
Ordvalet Irrelevant det landade passande i kontext. Säkert kommer det dyka upp flera gånger nu bara för att…
My(toman) superproffs i snickeli snack precis som en tvättäkta bedragare. Höga poäng där!
Må du My(toman) inte få någon alls med dig att rida häst i vår.

Scam

Verkar som att hon tagit nåt, tröttisen?
Undrar vad hon går på?
Senast redigerad av Bringout 2024-10-11 kl. 21:27. Anledning: Tillägg
Citera
2024-10-11, 22:16
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BellaKleva
Hon säger ju ofta det och visar upp diplomen. Men det är konstigt att inte få veta vem som har hållit i utbildningen och utfärdat diplomen. Egenproducerade kurser och diplom?

Ingen vill ju ge sig till känna med att ha varit involverad med My gällande vare sig kost eller hälsa. Inga lärare, inga klasskompisar. Finns ingen bäring för hennes påståenden om skolor, utbildningar, tidsintervaller, etc.

Att hon med sin svaga kunskapsnivå är en uppenbara fara för folk, är en sak som är säker. Medvetet lura människor med löfte om en hälsosam livsstil, är det som förr kallades att vara en "kvacksalvare"...

Det enda My är duktig på, är att dupera folk o att vara en skitsnackande prejare.
Citera
2024-10-11, 22:22
Medlem
chibibottos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Ingen vill ju ge sig till känna med att ha varit involverad med My gällande vare sig kost eller hälsa. Inga lärare, inga klasskompisar. Finns ingen bäring för hennes påståenden om skolor, utbildningar, tidsintervaller, etc.

Att hon med sin svaga kunskapsnivå är en uppenbara fara för folk, är en sak som är säker. Medvetet lura människor med löfte om en hälsosam livsstil, är det som förr kallades att vara en "kvacksalvare"...

Det enda My är duktig på, är att dupera folk o att vara en skitsnackande prejare.

Antagligen för att My är en narcissist har man en gång blivit av med henne vill man inte beblanda sig med henne igen.
Citera
2024-10-11, 22:27
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Jag hittar inte den där storyn ni pratar om? Men jag fastnade istället för avslutningsklämmen på det senaste modifierade inlägget på bloggen;

Vad brukar du som mellanmål?

d

z

Alltså, det står så där. Det bara kryper i mig. "Vad brukar du som mellanmål? d z ". Hur slarvig är det ens möjligt att vara??

Har hon under den här skandalen fått en enda kommentar av det slag som hon önskar sig? Nej. Tror hon att hon ska börja få det nu? Och att hon ska lyckas sopa bort alla kritiker? Det här måste vara den sjukaste lögnhistorien hittills. Jag tycker att Svarta lådan ska gå vidare med detta. Nog är det ett intrång i upphovsrätten? Det är ju faktiskt brottsligt. Man FÅR inte hålla på så där. Punkt.

Tycker att den här historien spiller över på folk i hennes närhet som - märkligt nog - väljer att hålla henne om ryggen. Den där mannen hon är gift med måste vara av exakt samma skrot och korn. Jag skulle bli vansinnig om jag märkte att min äkta hälft höll på så här. Galet pinsamt, lögnaktigt och - ja, rent ut sagt - barnsligt. Skulle aldrig vilja bli förknippad med något så skruvat och omoget.
Citera
2024-10-11, 22:34
Medlem
chibibottos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Jag hittar inte den där storyn ni pratar om? Men jag fastnade istället för avslutningsklämmen på det senaste modifierade inlägget på bloggen;

Vad brukar du som mellanmål?

d

z

Alltså, det står så där. Det bara kryper i mig. "Vad brukar du som mellanmål? d z ". Hur slarvig är det ens möjligt att vara??

Har hon under den här skandalen fått en enda kommentar av det slag som hon önskar sig? Nej. Tror hon att hon ska börja få det nu? Och att hon ska lyckas sopa bort alla kritiker? Det här måste vara den sjukaste lögnhistorien hittills. Jag tycker att Svarta lådan ska gå vidare med detta. Nog är det ett intrång i upphovsrätten? Det är ju faktiskt brottsligt. Man FÅR inte hålla på så där. Punkt.

Tycker att den här historien spiller över på folk i hennes närhet som - märkligt nog - väljer att hålla henne om ryggen. Den där mannen hon är gift med måste vara av exakt samma skrot och korn. Jag skulle bli vansinnig om jag märkte att min äkta hälft höll på så här. Galet pinsamt, lögnaktigt och - ja, rent ut sagt - barnsligt. Skulle aldrig vilja bli förknippad med något så skruvat och omoget.

Jag tror tyvärr att den där mannen hon gift sig med inte såg hennes narcissistiska sida förrän det var försent och de redan var gifta. Narcisister brukar vara väldigt duktiga på att vissa "rätt sida" tills de inte får som de vill. Jag tycker synd om Jobas och hennes son som behöver växa upp med en sådan mamma.
Citera
2024-10-11, 22:40
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Japp. Hon är galen

Om det nu är så jobbigt att ständigt bli ifrågasatt, kanske det är värt att visa mer än några suddiga diplom, som hon "hittade som kopior i sin mobil"?
För hon kommer garanterat bli ifrågasatt fler gånger

Hon har plagierat en text, och blivit ertappad
Varför måste så många offentligt diskutera det?
Kunde dom inte diskret ha kontaktat My istället?
Hon har ju plagierat och fejkat massa gånger förut! Då var det minsann ingen som klagade!

Dumma, dumma bloggbevakning, som... bevakar bloggar!
Citera
2024-10-11, 22:49
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chibibotto
Jag tror tyvärr att den där mannen hon gift sig med inte såg hennes narcissistiska sida förrän det var försent och de redan var gifta. Narcisister brukar vara väldigt duktiga på att vissa "rätt sida" tills de inte får som de vill. Jag tycker synd om Jobas och hennes son som behöver växa upp med en sådan mamma.
Ingen av oss vet så klart. Så gissningarna är fria. Men jag tycker enbart synd om sonen. Maken tycker jag verkligen inte synd om överhuvudtaget. Man kan skilja sig om man upplever att människan man gifte sig med inte visade sina rätta färger från början. Och av det jag har sett vid mina besök på torget så verkar han trivas förträffligt i hennes sällskap och min personliga gissning utifrån det är att kaka söker maka. De passar ihop för att de har mycket gemensamt, helt enkelt.
Citera
2024-10-11, 22:53
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Japp. Hon är galen

Om det nu är så jobbigt att ständigt bli ifrågasatt, kanske det är värt att visa mer än några suddiga diplom, som hon "hittade som kopior i sin mobil"?
För hon kommer garanterat bli ifrågasatt fler gånger

Hon har plagierat en text, och blivit ertappad
Varför måste så många offentligt diskutera det?
Kunde dom inte diskret ha kontaktat My istället?
Hon har ju plagierat och fejkat massa gånger förut! Då var det minsann ingen som klagade!

Dumma, dumma bloggbevakning, som... bevakar bloggar!

Exakt så! Det enda hon vill är att få vara ifred med sina lögner och sina minioner.

"Dumma, dumma bloggbevakning, som... bevakar bloggar!"
Det citatet går nog på repeat i hennes huvud.
Citera
2024-10-11, 23:17
Avslutad
Hon fortsätter på story. Klockan är över 23.00 och hon är helt besatt. https://postimg.cc/gallery/KM15Q1R
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in