2024-10-11, 21:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenmed2huvud
Blir ju svårt för honom och ta hand om henne p0 kåken
Han sitter inte på kåken - din pajas.

Citat:
För även om du förefaller mycket korkad så kan inte ens du blunda för att det lutar år finkan för grisen.
Nej, det lutar det inte åt - i så fall hade inte han fått barnet på full tid.

Citat:
Hur skulle det se ut för myndigheterna annars? En pajas som öppet skryter om att han gjort gör och kommer göra brott. Skattebrott.

Det är nog många som ligger på berörda myndigheter så dom är inte ovetandes .
Absolut - hela Jockes följarlista ligger nog på .. Guden har ju talat.

Citat:
Eftersom du sannolikt är ett fattigt patrasl så kommer du varken våga eller kunna sätta emot .

Men jag sätter 10.000 på att han är i en rättegång senast under nästa år 2025 .

Om du sätter emot så kan du adda mig på whatsapå så byter vi uppgifter .
Kommer inte gå med på att du inte betalar sen.
Så du vet .
Pajas
Jag kommer inte att sätta emot något eftersom jag inte tänker adda dig någonstans eller ge dig uppgifter till någon av oss.

Jag tror dock också han kommer att vara i rättegång senast 2025 - men då som målsägare mot Jocke.
Citera
2024-10-11, 21:58
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du snackar skit.

Nu ska det väl bli lugnt i alla fall eftersom Lillen skall bo hos Chrippa under lång tid framöver.
Det är i samarbete med soc man beslutat det .. så alla kampanjer och skitsnack hade visst effekt.
Man insåg vilket strul och hatfölje som följer med Jocke och Julia och hur illa barnet far - så hon skall bo hos sin trygga pappa

Säger inte direkt att Chrippa är bäst. Men har man 2 dåliga föräldrar så kanske just nu Chrippa är den mindre dåliga av 2 urusla föräldrar. När Julia väljer dra till Motala för att bli tillsammans med stans största pundare typ
Citera
2024-10-11, 21:59
Medlem
Citat:
Han sitter inte på kåken - din pajas.

Nej, det lutar det inte åt - i så fall hade inte han fått barnet på full tid.

Absolut - hela Jockes följarlista ligger nog på .. Guden har ju talat.

Jag kommer inte att sätta emot något eftersom jag inte tänker adda dig någonstans eller ge dig uppgifter till någon av oss.

Jag tror dock också han kommer att vara i rättegång senast 2025 - men då som målsägare mot Jocke.

Men vad har du fått uppgiften om att barnet ska bo hos Chrippa full tid för det stämmer ju inte. Försöker du skapa en trådsanning nu?

Du skriver oss, hur många är ni?
Citera
2024-10-11, 22:00
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Säger inte direkt att Chrippa är bäst. Men har man 2 dåliga föräldrar så kanske just nu Chrippa är den mindre dåliga av 2 urusla föräldrar. När Julia väljer dra till Motala för att bli tillsammans med stans största pundare typ
Han är bäst för barnet - sen är det som Chrippa sagt många gånger, få föräldrar är felfria, inte han heller.
Citera
2024-10-11, 22:02
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men vad har du fått uppgiften om att barnet ska bo hos Chrippa full tid för det stämmer ju inte. Försöker du skapa en trådsanning nu?

Du skriver oss, hur många är ni?
Du som är så insatt i allt borde veta att det stämmer.
Barnet bor nu hos Chrippa full tid och han har satt upp henne på kö till förskola i Linköping.
Citera
2024-10-11, 22:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenmed2huvud
Öhhhh va ????? Är du sjuk eller ? Mongo ?
Jag vet folk som är yrkeskriminella . Dömda flera gånger som har vårdnaden om sina barn .

Intresseklubben antecknar och ut spottar en notering om att det helt saknar relevans för Chrippa.

Citat:
Det är ingen anledning för Soc att neka Kräftan pga att det finns en Ekobrottsutrednkng mot honom.
Jo, ett förestående frihetsberövande straff under längre tid är det.
Givet hur säker du är på att det väntar fängelse så är det givetvis uppgifter som socialtjänsten också skulle ha haft.

Och jag skiter i dina kompisar - jag har arbetat på området rent faktiskt, och därmed också både deltagit i utförande av utredningar och tagit del av resonemang och beslut.

Citat:
Så det säger verkligen inte nånting alls om huruvida det lutat åt fängelse eller ej.
Men även om du är koko så borde du förstå att gör man brott över tid . Inte minst mot staten så brukar det straffa sig för dom flesta .
Därtill är han ett praktsvin som är offentlig och skrifter öppet om att han inte betalar skatt.

Svårt att se dom skona just honom
Jag förstår att du är avundsjuk - är det resorna som gör att det svider i tarmen på dig? Eller är det svartsjuka? Båda Linnea och Julia vill ha honom ?

Citat:
Din horunge du tror du är safe bakom skärmen?
Finna exempel på folk på flasback som fått hembesök genom åren 😀
Jo jag vet - en av oss på kontot, jag, råkade ut för det - vilket är skälet till att kontot sedan hanteras av flera.

Så tuffing - skall du skicka de kriminella du känner, eller tänker du komma själv?
Citera
2024-10-11, 22:10
Avslutad
Citat:
Nej, de är inte från Gnesta någon av dem.

Varifrån är dom då? Håller du inte med om att sammhället sviker dess lågutbildade kvinnor i inslaget, som inte har bil eller körkort? Detta hade ju lika gärna kunnat handla om Chrippa och Jocke.

Ingen av dessa ovan nämnda är några samhällsbärare. Och dom mår nog inte så bra, eller vad tror du?
Citera
2024-10-11, 22:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Varifrån är dom då? Håller du inte med om att sammhället sviker dess lågutbildade kvinnor i inslaget, som inte har bil eller körkort? Detta hade ju lika gärna kunnat handla om Chrippa och Jocke.

Ingen av dessa ovan nämnda är några samhällsbärare. Och dom mår nog inte så bra, eller vad tror du?
Var framgick deras utbildningsnivå eller att de saknar körkort?
Sitter du och fantiserar nu.

Edit
Poängen med psykiatrisk öppenvård är att ge vård till människor som av ett eller annat skäl inte mår bra, men inte är så vårdkrävande att de behöver inläggning eller slutenvård.
Så att de som uttalade sig just vid det tillfället inte mådde bra borde väl vara en given slutsats.
Det säger ingenting om huruvida de är samhällsbärande, i arbete, sjukskrivna eller har annan status.

Vad har ditt inlägg med Jocke att göra?
Jag utgick ifrån att du frågade om Jocke och hans anhang samt Chrippa med familj kom från Gnesta - det gör de inte.
Senast redigerad av micro113 2024-10-11 kl. 22:21.
Citera
2024-10-11, 22:24
Avslutad
Citat:

Nja, de som har lite högre utbildning tenderar att vara lite mer pragmatiska, och ha körkort.

Vad skulle jag fantisera om menar du? Och varför avslutar du din fråga med en punkt?

Tror du att någon med en högre utbildning, skulle ställa upp i en sådan intervju? Eller på flashback, försvara Chrippa, med ett iq på 72? Förklara gärna mer ingående om så är fallet😁
Citera
2024-10-11, 22:33
Avslutad
Citat:

Edit
Poängen med psykiatrisk öppenvård är att ge vård till människor som av ett eller annat skäl inte mår bra, men inte är så vårdkrävande att de behöver inläggning eller slutenvård.
Så att de som uttalade sig just vid det tillfället inte mådde bra borde väl vara en given slutsats.
Det säger ingenting om huruvida de är samhällsbärande, i arbete, sjukskrivna eller har annan status.

Vad har ditt inlägg med Jocke att göra?
Jag utgick ifrån att du frågade om Jocke och hans anhang samt Chrippa med familj kom från Gnesta - det gör de inte.

Tack för utbildingen inom mitt eget gebit.

Med jocke att göra? Den här tråden handlar om Chrippa, och om du läser vad jag skrivit klarnar det nog vad min ursprungliga fråga var. Du är väldigt yvig. Du kanske ska lugna dig lite nu.
Citera
2024-10-11, 22:35
Avslutad
Citat:
Han är bäst för barnet - sen är det som Chrippa sagt många gånger, få föräldrar är felfria, inte han heller.

Bäst för barnet enligt vem?
Citera
2024-10-11, 22:37
Avslutad
Citat:
Du kan hålla skitsnacket nu -- barnet skall bo hos Chrippa eftersom han är den tryggaste platsen för henne.
Fick du sura uppstötningar nu ?

Vem har gjort den bedömningen? Utveckla gärna detta, utan att blanda in dina egna maniska tankar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in