Citat:
Ursprungligen postat av
Mannenmed2huvud
Öhhhh va ????? Är du sjuk eller ? Mongo ?
Jag vet folk som är yrkeskriminella . Dömda flera gånger som har vårdnaden om sina barn .
Intresseklubben antecknar och ut spottar en notering om att det helt saknar relevans för Chrippa.
Citat:
Det är ingen anledning för Soc att neka Kräftan pga att det finns en Ekobrottsutrednkng mot honom.
Jo, ett förestående frihetsberövande straff under längre tid är det.
Givet hur säker du är på att det väntar fängelse så är det givetvis uppgifter som socialtjänsten också skulle ha haft.
Och jag skiter i dina kompisar - jag har arbetat på området rent faktiskt, och därmed också både deltagit i utförande av utredningar och tagit del av resonemang och beslut.
Citat:
Så det säger verkligen inte nånting alls om huruvida det lutat åt fängelse eller ej.
Men även om du är koko så borde du förstå att gör man brott över tid . Inte minst mot staten så brukar det straffa sig för dom flesta .
Därtill är han ett praktsvin som är offentlig och skrifter öppet om att han inte betalar skatt.
Svårt att se dom skona just honom
Jag förstår att du är avundsjuk - är det resorna som gör att det svider i tarmen på dig? Eller är det svartsjuka? Båda Linnea och Julia vill ha honom ?
Citat:
Din horunge du tror du är safe bakom skärmen?
Finna exempel på folk på flasback som fått hembesök genom åren

😀
Jo jag vet - en av oss på kontot, jag, råkade ut för det - vilket är skälet till att kontot sedan hanteras av flera.
Så tuffing - skall du skicka de kriminella du känner, eller tänker du komma själv?