2024-10-11, 10:35
Medlem
TPLs avatar
Den här meningen har hon exakt lika både på Instagram (?) och i bloggen
"För att inte tala om att få till en hälsosam livsstil rent generellt generellt ☺️ "
Generellt, generellt...

"Jag rekommenderar generellt att äta mellan 4-5 mål om dagen med tre till fyra timmars mellanrum mellan målen. Det är vad jag själv oftast gör. "
Där ljög hon igen. Svårt att hinna med alla huvud- och mellanmål om man sover till fram på förmiddagen och lever på kaffe. Just nu späker hon sig, inte konstigt att hon går ner då. Hon skulle aldrig kunna visa upp vad hon i verkligheten dricker och äter under ett normalt dygn. Under eventuellt kommande event på Öland kommer hon inte att kunna äta det som serveras för hu så läskigt det är med grönsaker. 🤢
Citera
2024-10-11, 10:41
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Det måste vara en riktig god vän till My som jobbar på Kurera. Att hon kommer undan med detta skitsnack är för mig en gåta. Hon svara aldrig på frågorna hon får i bloggen. Och nu är kommentarsfältet stängt. Vem vill ha en sådan Bloggerska?
Klyftigt att först ställa frågor och sen stänga av möjligheten att kommentera.

"Vill du att jag ger tips på enkla hälsosamma mellanmål?
🥑 🍌🍎🍓🥕🥚🧀🥗🍵🍹
Vad brukar du som mellanmål?
"

#kurea
Citera
2024-10-11, 10:48
Medlem
TPLs avatar
Inlägg på Bloggbevakning

"My har svarat nu:
@svartaladan jag tycker ni har ett jätte bra koncept vilket jag även marknadsfört i min podcast på i like radio för ett par år sen Ni är inte ensamma om att prata regelbunden kost, långsamma kolhydrater, bättre protein – fett källor.
Vi alla som är utbildade i kost och näringslära utgår ifrån en grundlär som vi sedan lägger våran egna filosofi och erfarenhet därtill.
Mitt IG-inlägg är en förkortning av mitt blogginlägg på kurera. Även skrivit flera liknande inlägg på tidigare blogg på Må Bra och som krönikör för flera hälsomagasin. Jag tycker att vi ska låta lyfta varandra & inspirera våra följare precis som när jag markanföring er. Att uppfinna hjulet igen är inte aktuellt.
Det ni, jag och de flesta andra med gedigen utbildning och sund inställning till kost kommunicerar går hand i hand.

OBS att jag kopierat in texten så alla stavfel och konstigheter är Mys.
"

Det blev ju inte bättre av det här, hon borde sätta sig på en kaktus och rotera. 🌵
Citera
2024-10-11, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Inlägg på Bloggbevakning

"My har svarat nu:
@svartaladan jag tycker ni har ett jätte bra koncept vilket jag även marknadsfört i min podcast på i like radio för ett par år sen Ni är inte ensamma om att prata regelbunden kost, långsamma kolhydrater, bättre protein – fett källor.
Vi alla som är utbildade i kost och näringslära utgår ifrån en grundlär som vi sedan lägger våran egna filosofi och erfarenhet därtill.
Mitt IG-inlägg är en förkortning av mitt blogginlägg på kurera. Även skrivit flera liknande inlägg på tidigare blogg på Må Bra och som krönikör för flera hälsomagasin. Jag tycker att vi ska låta lyfta varandra & inspirera våra följare precis som när jag markanföring er. Att uppfinna hjulet igen är inte aktuellt.
Det ni, jag och de flesta andra med gedigen utbildning och sund inställning till kost kommunicerar går hand i hand.

"

Det blev ju inte bättre av det här, hon borde sätta sig på en kaktus och rotera. 🌵

My(toman) pratar omkull sig själv igen.
Vad är detta för ett försvarstal för att få stjäla andras texter etc?
”gedigen utbildning och sund inställning” syftar hon på sig själv här?
Har My(toman) ens någon utbildning? ”Sund” är hon ju då rakt inte!
”lyfta varandra…” Jo tack, vi vet att du vill åka snålskjuts på andra! Vi vet!
”Hjulet”, vilket hjul? Du är högst aktuell! Inte relevant dock. Försök inte med din trix.
Pinsamt värre! My(toman) och hennes floskler!
Citera
2024-10-11, 11:09
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Inlägg på Bloggbevakning

"My har svarat nu:

"

Läser tråden ofta, kommenterar sällan.
Men här kan jag inte låta bli..

Citat:
Att uppfinna hjulet igen är inte aktuellt.
Ehrm va..?

🌪️🌵
Senast redigerad av MissDecibella 2024-10-11 kl. 11:12.
Citera
2024-10-11, 11:35
Medlem
Zulithelmas avatar
Citat:
Inlägg på Bloggbevakning

"My har svarat nu:

"

Det är en ENORM skillnad på att bli inspirerad och att kopiera rakt av.
Hon är verkligen stenkorkad!!!
Citera
2024-10-11, 12:04
Avslutad
Då hon äntligen svarar på flera frågor, så gör hon ännu mer bort sig. I varje svar från henne lyser kaktusen igenom. Tur att hon är en sådan klumpig bedragare så hon blir genomskådad direkt. 🌵
Citera
2024-10-11, 12:22
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Då hon äntligen svarar på flera frågor, så gör hon ännu mer bort sig. I varje svar från henne lyser kaktusen igenom. Tur att hon är en sådan klumpig bedragare så hon blir genomskådad direkt. 🌵
Var och vad svarar hon? Eller menar du svaren som finns här i tråden och/eller på Bloggbevakning?
Citera
2024-10-11, 12:24
Medlem
Citat:
Var och vad svarar hon? Eller menar du svaren som finns här i tråden och/eller på Bloggbevakning?
Instagram, kolla under inlägget när hon sitter på en träningsmaskin och äter ägg.
Senast redigerad av Grynet45 2024-10-11 kl. 12:27.
Citera
2024-10-11, 12:41
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Instagram, kolla under inlägget när hon sitter på en träningsmaskin och äter ägg.
Kommer inte åt Instagram och det är ibland enorm fördröjning innan inläggen syns hos Instanavigation. Där visas inte alla kommentarer heller.
Citera
2024-10-11, 12:44
Medlem
MaeWests avatar
Då Trollkonan My Martens helt "säkert" är fullfjädrad narcissist, så kommer hon aldrig att upphöra med sina lögner. Oavsett om hon blir överbevisad eller inte, så har hon rätt, o andra fel.

https://nyheter24.se/bloggbevakning/category/my-martens/

Läs gärna hennes härskarsvar till Svarta Lådan, där hon med emfas påstår att det är från henne deras inspiration kommer. För hon är My och det hon inte vet om kost o hälsa, är inte värt att veta.

Ni som har frågor om kost, hälsa o inspiration, vänd er till Trollkonan.
Citera
2024-10-11, 12:48
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Hon vässar sina taggar. Pressas hon för långt i den här frågan dyker Kaktus-My snart upp

Jag tror My dagligen tar såna här genvägar, och förklarar bort en hel massa saker.
Folk omkring henne är snälla, och försöker ha överseende.
Med tiden har hon börjat tro att hon är duktig på det. Herregud! Jag kan ju komma undan med vad som helst!
Hon är en ouppfostrad, odräglig, omoralisk, förvuxen skitunge
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in