2024-10-10, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Botteup123
Hur många fd tennisspelare (nu ev tränare) från Växjö som numer bor i Båstad? Gissar på tennisspelare. Jonas Björkman är idag 52 år och från Växjö...
Alvesta. Dock nära Växjö.
Citera
2024-10-10, 12:30
Medlem
Faltas avatar
Individen gör samma sak som Niclas *ahlgren han erkänner vid förhör! Herregud vilken åsna. Etnisk svensk är en garanti. Hade han nekat och sagt att mobilen Hade legat i på sätet och att vem som helst kunde använda mobilen så hade det blivit nedlagt. Sen kan man undra om inte fnasket samarbetade med polisen! Polisen Simon häggströ* vurmar för dom rumänska prostituerade.
Citera
2024-10-10, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinjo
Alvesta. Dock nära Växjö.
Han bor tydligen i Saltsjöbaden numer! Så min "kioskvältare" föll...
Citera
2024-10-10, 15:15
Medlem
Även denna sidan finns nu och kräver ingen inloggning: https://sverigesradio.se/artikel/for...kop-i-limousin

Nämns att han är i 50-årsårsåldern.

Växjö har haft elitidrottare inom ett hyfsat antal idrotter under de åren han kan varit aktiv.
Citera
2024-10-10, 16:00
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Dessa horor... Kan dom inte bara radera smsen efter dom är klara? Jävla idioter, men sen är deras yrke att låta folk knulla dom så tvivlar på att någon är med i mensa. Hade jag köpt horor hade jag haft kontantmobil bara, kasta efteråt.
Citera
2024-10-10, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrollRoll
Även denna sidan finns nu och kräver ingen inloggning: https://sverigesradio.se/artikel/for...kop-i-limousin

Nämns att han är i 50-årsårsåldern.

Växjö har haft elitidrottare inom ett hyfsat antal idrotter under de åren han kan varit aktiv.
Fanns inte jättemånga 51 åringar i Båstad heller, känner dock inte igen nåt namn. Mrkoll kommer jag inte in på heller.
Citera
2024-10-10, 18:02
Medlem
Det är den fd tennisspelaren Magn*s Martin*lle vi har att göra med. 51 år från Båstad
Senast redigerad av SirScaramanga 2024-10-10 kl. 18:05.
Citera
2024-10-10, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Dessa horor... Kan dom inte bara radera smsen efter dom är klara? Jävla idioter, men sen är deras yrke att låta folk knulla dom så tvivlar på att någon är med i mensa. Hade jag köpt horor hade jag haft kontantmobil bara, kasta efteråt.
Går väl inte ha kontantmobil längre i Nordswedistan
Citera
2024-10-10, 21:18
Medlem
Säker?

Är lite förvånad att jag inte alls känner igen hans namn, med det ovanliga namnet. På den tiden hade jag ju lite koll på tennisspelare...

Citat:
Ursprungligen postat av SirScaramanga
Det är den fd tennisspelaren Magn*s Martin*lle vi har att göra med. 51 år från Båstad
Citera
2024-10-10, 21:20
Medlem
Tydligen är inte du heller med i mensa som inte vet om att burners inte existerar längre i Sverige pga ändrad lagstiftning

Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Citera
2024-10-11, 08:27
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Tydligen är inte du heller med i mensa som inte vet om att burners inte existerar längre i Sverige pga ändrad lagstiftning

Du kan enkelt köpa på dig i Danmark, men så långt tänker inte du va?
Citera
2024-10-11, 08:57
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Säker?

Är lite förvånad att jag inte alls känner igen hans namn, med det ovanliga namnet. På den tiden hade jag ju lite koll på tennisspelare...
Om han ens har spelat. Är det den här stekaren?
https://www.lu*minans.com/team/
Ta bort *
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in