Citat:
Ursprungligen postat av
Hansol
Du är lagom efterbliven , att ha en sådan attityd när man inte ändå inte förstår.
Så jo den behöver ingen satellit assistans.
Får se nu. En drönare. Utan GPS. Ingen kamera. Men ska ändå gissa sig till målet?
Är du dum i hela huvudet?