2024-10-10, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Min onlinecoachning passar alla som vill ta tag i din hälsa en gång för alla"

Din hälsa?

Om svenska var hennes andra språk så skulle jag förstå att det låter som det låter. Hon är dålig i sig och det vet hon kanske så hon tar texter för det är enklare än att utvecklas och lära sig men hon fattar ju inte vad som måste ändras i texten i sin helhet. Tänk om det är så att hon vågar sig på allt hon gör för att hon inte förstår att hon inte kan?
Citera
2024-10-10, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BellaKleva
Om svenska var hennes andra språk så skulle jag förstå att det låter som det låter. Hon är dålig i sig och det vet hon kanske så hon tar texter för det är enklare än att utvecklas och lära sig men hon fattar ju inte vad som måste ändras i texten i sin helhet. Tänk om det är så att hon vågar sig på allt hon gör för att hon inte förstår att hon inte kan?

My(toman) förstår.
Det finns en manipulativ ådra, det är den som styr.
Att skämmas vet hon inget av.
Citera
2024-10-10, 15:23
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Så här tror hon att man använder träningsredskap. Snacka om livsfarlig coach. 🙈🌵 Att äta ägg på 🙃. https://postimg.cc/9rFkmQKV

Ägg i all ära men lunchrum är att rekommendera.

Stör mig en aning på att hundarna springer runt i gymmet. Enligt hälsovårdsnämnden ska djur inte vistas på allmänna utrymmen. Men det vet fröken fusk tydligen inget om.
Citera
2024-10-10, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geburha
Ägg i all ära men lunchrum är att rekommendera.

Stör mig en aning på att hundarna springer runt i gymmet. Enligt hälsovårdsnämnden ska djur inte vistas på allmänna utrymmen. Men det vet fröken fusk tydligen inget om.

Åtminstone borde det nämnas på skyltar och i det hon skriver så att ingen åker dit och börjar få kli i ögonen eller ännu värre svårt att andas. Normalt sätt så hade hon haft hundarna i bilen och gått dit då och då för att ge mat och vatten och ta ut dem och sällskapa med dem. Och kanske kör hem dem efter lunch så de kan vara ensamma en stund. Kanske dagmatte? Men å andra sidan kanske hon inte är där så ofta och inte några kunder heller.
Citera
2024-10-10, 15:37
Avslutad
Nu tas det upp på Bloggbevakningen. https://nyheter24.se/bloggbevakning/2024/10/10/200804/#comments.
Citera
2024-10-10, 16:04
Medlem
TPLs avatar
Inte första gången Camilla sökt My för en kommentar...
Spännande att höra Mys förklaring till det här.

"Jag har sökt My Martens för en kommentar."

Kan nån förklara vad My menar med följande meningar
"Det ökar fettförbränningen samt och kroppen bättre förutsättningar" 🤔

"...som vi alla behöver i hon och som föräldrar! "

Både My och Svarta lådan skriver om jämt blodsocker...
Senast redigerad av TPL 2024-10-10 kl. 16:22.
Citera
2024-10-10, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Inte första gången Camilla sökt My för en kommentar...
Spännande att höra Mys förklaring till det här.

"Jag har sökt My Martens för en kommentar."

Kan nån förklara vad My menar med följande meningar
"Det ökar fettförbränningen samt och kroppen bättre förutsättningar" 🤔

"...som vi alla behöver i hon och som föräldrar! "

Både My och Svarta lådan skriver om jämt blodsocker...

Kanske: "kroppen får bättre förutsättningar"???

Men vad får den bättre förutsättningar för? Att ökad fettförbränning ger kroppen bättre förutsättningar att gå ner i vikt är ju en logiskt tanke. Men helvete vad du ska öka fettförbränningen för att det ska hända något med vikten i rimlig tid.

"behöver i hon och som föräldrar!??? knepigt, diskhon?
Citera
2024-10-10, 16:56
Medlem
TPLs avatar
"Vill du att jag ger tips på enkla hälsosamma mellanmål?
🥑🍌🍎🍓🥕🥚🧀🥗🍵🍹
"

Jag väljer paraplydrinken 5 gånger per dag.
Citera
2024-10-10, 17:14
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Nu tas det upp på Bloggbevakningen. https://nyheter24.se/bloggbevakning/2024/10/10/200804/#comments.

Hon har väl kopierat in texten i ChatGBT och bett dom ändra texten lite smått. Pinsamt plagiat. My är verkligen en prakt-äkta charlatan.
Citera
2024-10-10, 17:29
Medlem
GodSosses avatar
Medlem "HappySnowman" brukar ibland ha vägarna förbi MM´s fd? butik, vore intressant med en uppdatering ang hur det ser ut nu.
Citera
2024-10-10, 20:45
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Medlem "HappySnowman" brukar ibland ha vägarna förbi MM´s fd? butik, vore intressant med en uppdatering ang hur det ser ut nu.
Jag håller helt med! Tyvärr var det ett tag sen jag passerade. Lovar att höra av mig så snart det händer.
Citera
2024-10-10, 20:48
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geburha
Hon har väl kopierat in texten i ChatGBT och bett dom ändra texten lite smått. Pinsamt plagiat. My är verkligen en prakt-äkta charlatan.

Det har hon garanterat inte gjort. Den är kopierad och ädrad i Word.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in