2024-10-09, 19:53
Medlem
cokehyenas avatar
Fy f*n för Solna.

De har inte sagt ett ord på flera fleeeeeeera år och nu börjar de snacka.

Medgångare!
Citera
2024-10-09, 20:19
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Fy f*n för Solna.

Medgångare!
Vad yrar du om nu?
Citera
2024-10-09, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arrl
Fortsätter dom såhär så kan allt hända! Bollen är rund! I Ifk's fall så är den fyrkantig! ;p

Neh men missförstå mig rätt, jag har hållit på blåvitt länge men jag börjar bli väldigt trött på hur dåliga dom har blivit, dom har inte ens varit nära att vinna allsvenskan på bra länge...

Man byter väl för fan inte lag för att det inte går så bra eller man inte vinner titlar, då borde bajen inte ha några supportrar
Citera
2024-10-09, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Man byter väl för fan inte lag för att det inte går så bra eller man inte vinner titlar, då borde bajen inte ha några supportrar

Jag förstår vad du menar men för min del aå känner jag inte igen ifk, längre det är inte samma ifk aom det var för flera år sedan i min ungdom när man kunde vara stolt blåvitt supporter. Nu skäms jag över blåvitt och äcklas av hur dåliga dom har blivit. Efter flers års besvikelse så tröttnar man tillslut. Jag skulle förstå 2-3 år. Men över 15 år?
Citera
2024-10-09, 22:57
Medlem
Citat:
Ifk är 11a i allsvenskan just nu.
2023: 13e plats
2022: 8e plats
2021: 8e plats
2020: 12e plats
2019: 7e plats
2018: 11e plats
2007: 1a plats

Dom är Sveriges 4e största klubb om man kollar andelen supportar, men ändå spelar dom som ett jävla bottenlag. Dom har pengar, dom har möjligheten att förändra men dom fortsätter svika år efter år, ledningen vägrar förnya sig och det är jävla mycket svågerspolitik så att man blir mörkrädd!. Nånstans går gränsen för mig, det börjar bli jävligt tröttsamt.

Senaste Ifk vann något var för 4 år sedan, och det var svenska cupen....
Har IFK pengar?
Citera
2024-10-09, 23:07
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Har IFK pengar?

Ryktades om att Mild köpte rubel för allt och det är därför dom hamnat i en svacka.. :/
Citera
2024-10-10, 00:12
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Fy f*n för Solna.

Medgångare!
Medgångare är väl svårt att kalla dem efter publiksiffrorna den här säsongen. Vissa går på match, andra sitter i pojkrummet i Småland och rullar skinnet till Solna.
Citera
2024-10-10, 05:37
Medlem
Citat:
Älskade*

Tycker Vsk spela rätt så bra i fram till mitten av sommaren men dom tappa det, vad hände där?
Tog nog på psyket till sist att spela bra men inte kunna göra mål. Dessutom domslut emot sig. Försökte värva offensivt men de levde inte riktigt upp till förväntningarna. I försvaret försvann Douglas då blev det osäkrare där. Mot GAIS tex var väl två mål rena markeringsmissar. Hoppas Kalle blir kvar som tränare,likaså stommen i laget. Då kan de vara med i toppen i SE.
Citera
2024-10-10, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Det var årets nyhet att vi ska ha ny tränare verkar det som.. Orka diskutera det så mycket. KoT är slut och har aldrig varit något att ha! Nytt in är givet och skiter i hur det blir efter,det är rätt idag! Lite som när Andersson skulle bort från landslaget. Bara han som var nöjd efter varje match och tyckte han gjorde det sååå bra..
Det är snarare typ de bästa tränarna ni haft i modern tid.

Båda två ruskigt osköna personligheter och värdelösa på att hantera människor, men duktiga på fotboll.
Citera
2024-10-10, 09:57
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Det är snarare typ de bästa tränarna ni haft i modern tid.

Båda två ruskigt osköna personligheter och värdelösa på att hantera människor, men duktiga på fotboll.
Kunde inte hålla med mer. Dom har överpresterat rejält med trupperna Trötter gett dom. Helt sjukt att supportrar klagar på dom och låter Bosse komma undan på gamla meriter. Lär sluta illa.
Citera
2024-10-10, 10:02
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Kunde inte hålla med mer. Dom har överpresterat rejält med trupperna Trötter gett dom. Helt sjukt att supportrar klagar på dom och låter Bosse komma undan på gamla meriter. Lär sluta illa.

Hoppas innerligt att man fortsätter att tycka bosse är king bara för att han tar telefonsamtal på sturehof
Citera
2024-10-10, 11:03
Medlem
Alsenos avatar
Citat:
Fortsätter dom såhär så kan allt hända! Bollen är rund! I Ifk's fall så är den fyrkantig! ;p

Neh men missförstå mig rätt, jag har hållit på blåvitt länge men jag börjar bli väldigt trött på hur dåliga dom har blivit, dom har inte ens varit nära att vinna allsvenskan på bra länge...

Du är en medgångare. Inget fel med det... eller jo, det är det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in