Citat:
Ursprungligen postat av
hanenhen
Nej, han har varken varit medlem eller pres i dessa klubbar.
Ev. har han haft viss kontakt med någon av dessa klubbar, men inget mer.
Du får lägga upp konkreta fakta om du kommer med dessa påståenden.
Du talar lite som inte riktigt har förstånd till det.
Om denna feta MC president nu inte hade varit medlem i Bandidos så hur kunde han så fall bli utkastad därifrån.
Han hon även haft två stycken medlemmar i någon Rock machine MC boende hos sig eller skriv en på hans adress på en gård i Skåne. Det är ju för övrigt folkbokföringsbrott som också sverigedemokraterna har kämpat för att få till denna lagen.
Sverigedemokraterna kämpa så mycket för att få till nya lagar och de tycker inte själv att det ska vara någonting som de ska behöva följa.
Och ni säger att Åkesson hade absolut ingen kunskap eller känner du om denna personen fast jag har visat sig under hela veckan bevis på att han har umgås med denna robot sedan 2014.
Ni som fortsätta skriva massa skit * skulle kanske gå ta och läsa i tråden och massmedia vad de skriver annars tycker jag ni kan vara hålla käften med eratsförsvar av Åkessons fadäser..
Denna mc-killen har haft kopplingar 25 år tillbaks i tiden till olika MC gäng i Sverige som har varit inblandade i gängkrig med gängskjutningar med unga invandrarkillarna.
Samtidigt som du åker som säger att det ska vara förbjudet att umgås med gäng kriminella så bjuder han själv in game kriminella till sina fina fester hemma i villa trädgården.
Jag vet att ni gör allt för att försöka skönmåla det här men tyvärr skiten har redan träffat fläkten och det är för många nu som känner till Åkessons affärer.
Han kommer inte att klara sig från det här för mycket ni än vill det.
SD är ett parti för slödder och det visste vi nog alla
Men nu är det vidimerat och bekräftat från så många håll .