2007-11-15, 15:44
Medlem
Trollishs avatar
Alla moderatorer verkar gett upp, trådar ligger i fel forumsdelar vi flera dagar och det är ens om dom tas bort.

Ska det bli några nya elr jag som förstorar upp problemet elr?
Citera
2007-11-15, 17:45
Medlem
><((((°>s avatar
det kommer väl nya ungefär när folket som hänger där slutar fråga alla jävla dumma saker som redan varit upp ca 1000 gånger innan. skulle jag tippa på. samtliga av knarkforumen är ett skämt förstår inte hur ni står ut, och det är inte pga moderatorerna om man säger så..
Citera
2007-11-15, 18:21
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ><((((°>
det kommer väl nya ungefär när folket som hänger där slutar fråga alla jävla dumma saker som redan varit upp ca 1000 gånger innan. skulle jag tippa på. samtliga av knarkforumen är ett skämt förstår inte hur ni står ut, och det är inte pga moderatorerna om man säger så..

Finns juh fan så mycke hemskare delar här på flashback än knarkdelarna.

Knarkdelarna har knappt haft några moderatorer på två 2 vekor nu och håller endå helt oki standard.
Inte många forumsdelar som skulle klara det, titta tex bara på NS/Kommunist delarna.
Citera
2007-11-15, 19:03
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Finns juh fan så mycke hemskare delar här på flashback än knarkdelarna.

Knarkdelarna har knappt haft några moderatorer på två 2 vekor nu och håller endå helt oki standard.
Inte många forumsdelar som skulle klara det, titta tex bara på NS/Kommunist delarna.

Och om det är som du säger så var alltså inte problemet så stort i alla fall, eftersom det håller okej standard?
Citera
2007-11-15, 19:06
Medlem
><((((°>s avatar
jag tycker inte är förtjänta av nån moderering alls, ni måste bevisa att ni är värda moderatorer helt enkelt. idiotin måste sluta.
Citera
2007-11-15, 19:08
Medlem
Corvs avatar
Nae, men just nu är det faktiskt helt klart renast eller vad man ska säga i cannabisdelen(sen så har den känts rätt tråkig och död de senaste halvåret typ, men får hoppas att folket hittar tillbaka dit nu, och kidsen tröttnar).
De flesta forumen där känns lite halvdana just nu, jag kan tänka mig att Psychopatic har ett helvete just nu. Men förhoppningsvis så kommer modsen tillbaka, eller så håller ni på och jobbar på nån annan lösning?

Citat:
jag tycker inte är förtjänta av nån moderering alls, ni måste bevisa att ni är värda moderatorer helt enkelt. idiotin måste sluta.
Äh, skitsnack. Precis som Trollish säger så finns det värre delar. Vem fan är du att komma och påstå nåt sånt förresten? Inte fan förnekar jag att det är en låg nivå i tex cannabis, men att skita i dom delarna då låter inte som en bra lösning.
Citera
2007-11-15, 20:17
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Och om det är som du säger så var alltså inte problemet så stort i alla fall, eftersom det håller okej standard?

Det är oki för att inte ha några moderatorer för stunden så jag menade.
Då vissa andra forumsdelar inte ens skulle klara en dag utan dom.
Citera
2007-11-15, 20:31
Bannlyst
Citat:
ha ha ha, inte helt poänglöst.
Måste vara fruktansvärt tråkigt att säga samma sak om och om igen hur mågna gånger som helst, som en moderator i vissa delforum säkert får göra.
Citera
2007-11-15, 21:07
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Alla moderatorer verkar gett upp, trådar ligger i fel forumsdelar vi flera dagar och det är ens om dom tas bort.

Ska det bli några nya elr jag som förstorar upp problemet elr?

Dom kommer så fort dom tänt av ordentligt.
Citera
2007-11-15, 21:10
Medlem
toMishs avatar
Vi är medvetna om att problemet existerar. Men kom gärna med konkreta förslag på vilka forum som ni anser vara värst drabbade och vad som bör göras åt det. Det blir lättare för oss om vi vet vad ni tycker också!
Citera
2007-11-15, 21:20
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toMish
Vi är medvetna om att problemet existerar. Men kom gärna med konkreta förslag på vilka forum som ni anser vara värst drabbade och vad som bör göras åt det. Det blir lättare för oss om vi vet vad ni tycker också!

Typ 2 nya moderatorer behövs.
Citera
2007-11-15, 21:21
Medlem
Profaxs avatar
Skribenterna i drogforumen är för unga och för dumma helt enkelt (med vissa undantag). Sätt in fler moderatorer, och börja tillämpa forumets regler utan särbehandling av allt flum.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in