2007-11-15, 21:24
Medlem
toMishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profax
Skribenterna i drogforumen är för unga och för dumma helt enkelt (med vissa undantag). Sätt in fler moderatorer, och börja tillämpa forumets regler utan särbehandling av allt flum.

Har du något exempel på denna särbehandling?

Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Typ 2 nya moderatorer behövs.

Vilka? Var?
Citera
2007-11-15, 21:29
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toMish

Vilka? Var?
Hallucinogener tycker jag behöver en ny. Det är absolut inget fel på Psycho, men det räcker inte med bara en, redan överbelastad, mod.. Drogakuten behöver absolut förstärkning. Opiater och övriga droger är det inget större fel på, men en till mod skadar inte. Drogodling har jag inte lika bra koll på, men jag tyckte att Salmon väl gjorde ett bra jobb, nu har jag ingen direkt koll på Oddball(som jag inte ens visste brukade droger..) och GaiN.
Cannabis flyter på.. lite låg nivå såklart, men det är pga användarna. Alkohol tycker jag kan verka slappt, men jag är inte alls aktiv där.
My two cents..
Citera
2007-11-15, 21:30
Medlem
johnny-62s avatar
Huserar inte den excellente moderatorn Ladida i dom där forumsdelarna..
Han måste väl ha gott om tid nu när han blev avpolleterad från krim..
Citera
2007-11-15, 21:45
Medlem
Trollishs avatar
Citat:

Vilka? Var?

Vilka vete fan får ni spana in själva, men drogakuten och övriga droger är dom som lider mest sedan gain inte varkar vara så aktiv längre.
Citera
2007-11-15, 22:26
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Vilka vete fan får ni spana in själva, men drogakuten och övriga droger är dom som lider mest sedan gain inte varkar vara så aktiv längre.

Håller verkligen med om Drogakuten i alla fall, enda Drogforumet jag kikar på.

Och angående mitt öfrra inlägg: My Bad.
Citera
2007-11-16, 01:17
Medlem
Profaxs avatar
Citat:

Vilka? Var?
Skulle man sitta och RP alla inlägg som bara är rent flum, KFK eller OT i drogforumen så skulle man fan han en 48-timmars arbetsvecka. Men det beror ju som sagt på skribenterna och forumens karaktär.
Citera
2007-11-16, 08:30
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
har jag ingen direkt koll på Oddball(som jag inte ens visste brukade droger..)

Det gör jag ju inte heller!! Men min styrka är mer som "the cleaner" plus att jag är en jävel på att odla lagliga saker som t.ex krukväxter, grönsaker m.m och grundprincipen är densamma har jag upplysts om av mer insatta.

Peace, love & .223

/Oddis
Citera
2007-11-16, 12:44
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Det gör jag ju inte heller!! Men min styrka är mer som "the cleaner" plus att jag är en jävel på att odla lagliga saker som t.ex krukväxter, grönsaker m.m och grundprincipen är densamma har jag upplysts om av mer insatta.

Peace, love & .223

/Oddis
Aha. Jo, men i grunden så är det väl på ett ungefär samma sak. Lite olika variabler bara.
Det fungerar säkert bra där inne.. lite dålig aktivitet ofta bara verkar det som.
Citera
2007-11-16, 13:10
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Aha. Jo, men i grunden så är det väl på ett ungefär samma sak. Lite olika variabler bara.
Det fungerar säkert bra där inne.. lite dålig aktivitet ofta bara verkar det som.

'Drogodlingsforumet' är i en "tillväxtfas"...
Citera
2007-11-20, 19:47
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
'Drogodlingsforumet' är i en "tillväxtfas"...

Haha, ibland får du till det.

Just drogodling upplever det som ganska lugnt där om man jämför med övriga drogforum.

Citat:
drogakuten och övriga droger är dom som lider mest sedan gain inte varkar vara så aktiv längre.

Jag kommer öka på min aktivitet och är väl medveten om problematiken, detta är inget jag varken är stolt eller glad över. Mycket privat har kommit i vägen (flytt, arbeten hit och dit etc). Just övriga droger är ju ett av hemforumen så att säga dit jag hyser stor kärlek så vi ska nog få till det ska ni se.

Skicka gärna rps, det underlättar enormt! Sedan kan andra förslag och liknande med fördel tas via pm om det handlar om någon specifik tråd som bör ha en poll i sig, slås samman med någon annan etc.

Må väl
GaiN
Citera
2007-11-20, 23:48
Medlem
Daevass avatar
Cannabis är väl värst, men det är väl (som redan sagt) pga. kidsen. Blir ju outhärdligt att vara i ett forum med så lite struktur.
Citera
2007-11-21, 09:31
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daevas
Cannabis är väl värst, men det är väl (som redan sagt) pga. kidsen. Blir ju outhärdligt att vara i ett forum med så lite struktur.
Instämmer, tycker synd om de som modar det forat. Tror knappast att det går att styra upp helt och hållet dock. Cb-kulturen har alltid lockat till sig väldigt "speciella" människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in