Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-09, 22:37
Citat:
Ursprungligen postat av TageBanan
Då tycker jag du ska ta reda på vad "1%"märket på deras västar betyder...

Är det inte att de tycker de är den 1 % som står utanför samhället och de behöver inte samhället och klara sig själva?

Fast när de blir skadade eller ont i tänderna eller kör och krockar så brukar de vara väldigt med villiga till att ta emot hjälp.
Därför jag alltid betraktat mc gäng som inget mer än fjantar. Tuffa i stora sällskap men när man träffade dem en och en så var det alltid blicken ner i backen.

Fega små rädda gissar som måste gå ihop och bli som bröder för att kunna känna sig orädda och viktiga.
Majoriteten av dem är kunder på psyk.
Hade även ett par av heterna inne på rättspsyk då man var aktiv där.

Kanske lite OT men det är såna här personer som Åkesson rör sig med. Då måste det ju vara sant det man har hört att Åkesson var en mobbad liten pojke när han gick i skola i Sölvesborg.

Åkesson det finns hjälp att få. Men du måste vara villiga att ta emot hjälpen när den erbjuds.
Det är samma sak med ditt missbruk av spel och ditt dåliga psykiska mående.
Citera
2024-10-09, 22:48
Medlem
Citat:
Då tycker jag du ska ta reda på vad "1%"märket på deras västar betyder...
Sen kan man ju alltid forska i hur mc-gängen och somaliegängen jobbar ihop.
Citera
2024-10-09, 22:53
Citat:
Ursprungligen postat av Bevisatsmartast
Är det inte att de tycker de är den 1 % som står utanför samhället och de behöver inte samhället och klara sig själva?

Fast när de blir skadade eller ont i tänderna eller kör och krockar så brukar de vara väldigt med villiga till att ta emot hjälp.
Därför jag alltid betraktat mc gäng som inget mer än fjantar. Tuffa i stora sällskap men när man träffade dem en och en så var det alltid blicken ner i backen.

Fega små rädda gissar som måste gå ihop och bli som bröder för att kunna känna sig orädda och viktiga.
Majoriteten av dem är kunder på psyk.
Hade även ett par av heterna inne på rättspsyk då man var aktiv där.

Kanske lite OT men det är såna här personer som Åkesson rör sig med. Då måste det ju vara sant det man har hört att Åkesson var en mobbad liten pojke när han gick i skola i Sölvesborg.

Åkesson det finns hjälp att få. Men du måste vara villiga att ta emot hjälpen när den erbjuds.
Det är samma sak med ditt missbruk av spel och ditt dåliga psykiska mående.

1% Betyder framförallt att man är den lilla delen som inte är laglydiga som 99% av andra mcklubbsmedlemmar är.

Citat:
Ursprungligen postat av Lelleolsson
Sen kan man ju alltid forska i hur mc-gängen och somaliegängen jobbar ihop.

Precis. När man har dessa fakta på hand så inser man hur otroligt otrovärdiga Åkesson och SD är i frågan angående gängkriminaliteten.
Citera
2024-10-09, 22:54
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Om Robert Hedarv är president för Comanches (gamla Satudarah) så är han per automatik smittad av vad MC-gänget har sysslat med (mord, gängkrig) m.m. Man sitter inte som president för ett av Europas värsta brottssyndikat för att man är ett fromt lamm.

Att han själv personligen har ett magert brottsregister ändrar inte på detta. Vem som helst bör förstå att presidenter i såna här gäng lägger över smutsjobbet på andra längre ned i hierarkin - ofta unga blattekillar.
De som röstar på SD för att de ser gängkriminaliteten som ett av de största samhällsproblemen, och som tror att SD ska lösa problemen.
Det är belagt utom allt tvivel att Hedarv inte bara tillhörde ett MC-gäng utan att han fortfarande är involverad i ett av dessa gäng. Han sitter som president för ett av Europas värsta MC-gäng.

Det är inte en kamratförening som åker lite hoj på helgerna som avkoppling om du nu trodde det.
Till skillnad från dig förstår han hur allvarligt det här är. Han umgås med en person som troligen hade suttit inne om SD hade fått igenom sina RICO-lagar.

MC-gäng som Hells Angels och Comanches är som nallebjörnar jämfört med blattegängen. MC-gängen är inte alls lika våldsamma. Inte ens i närheten.

En närstående har jobbat i närheten av dessa personer under en ganska lång tid nu och säger detsamma. Du kan nog lista ut vilket yrke han har.

Med det sagt så var det klantigt av SD och särskilt av Expo-Karlsson som verkar ha glömt att nämna att sin ex-fru nu är tillsammans med Hedarv.

Ständigt denna Expo-Karlsson.....
Citera
2024-10-09, 22:55
Citat:
1% Betyder framförallt att man är den lilla delen som inte är laglydiga som 99% av andra mcklubbsmedlemmar är.

Precis. När man har dessa fakta på hand så inser man hur otroligt otrovärdiga Åkesson och SD är i frågan angående gängkriminaliteten.
Ja jag kände inte till helt och hållet den där procentgrejen på deras jackor. Men jag tackar dig för upplysningen om vad det betyder.

Det betyder med andra ord att de öppet visar att de står utanför samhället och gör lite grann precis som de själva vill. Kanske inte så jäkla smart att ha ett sånt marken det är liksom bara för polisen åker hem till alla personer de ser med sånt där märke.

Och även alla de som umgås med folk som har det där märket så Jimmy får helt enkelt se upp med det där märket i framtiden om han inte vill riskera sitt medborgarskap.
Citera
2024-10-09, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blunted
Sd-Riks!! Det blir säkert en objektiv syn på saken

Han får bra frågor, medias luftslott rasar.
Citera
2024-10-09, 22:57
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
MC-gäng som Hells Angels och Comanches är som nallebjörnar jämfört med blattegängen. MC-gängen är inte alls lika våldsamma. Inte ens i närheten.

En närstående har jobbat i närheten av dessa personer under en ganska lång tid nu och säger detsamma. Du kan nog lista ut vilket yrke han har.

Med det sagt så var det klantigt av SD och särskilt av Expo-Karlsson som verkar ha glömt att nämna att sin ex-fru nu är tillsammans med Hedarv.

Ständigt denna Expo-Karlsson.....

Nej dom är inte våldsamma efterssom dom lejer ut våldet till förortsgrabbar...
Citera
2024-10-09, 22:58
Citat:
Ursprungligen postat av Bevisatsmartast
Ja jag kände inte till helt och hållet den där procentgrejen på deras jackor. Men jag tackar dig för upplysningen om vad det betyder.

Det betyder med andra ord att de öppet visar att de står utanför samhället och gör lite grann precis som de själva vill. Kanske inte så jäkla smart att ha ett sånt marken det är liksom bara för polisen åker hem till alla personer de ser med sånt där märke.

Och även alla de som umgås med folk som har det där märket så Jimmy får helt enkelt se upp med det där märket i framtiden om han inte vill riskera sitt medborgarskap.

Exakt. Dom hycklar inte. Ser du en knutte med "1%" på västen så är det ingen helgåkare som glider runt och dricker bärs med polarna efter arbetstid.
Citera
2024-10-09, 22:59
Medlem
Citat:
Är det så konstigt? Gängkriminaliteten har varit förstasidestoff i flera år. Och nu visar det sig att Åkesson sitter och frotterar sig med Gängtopparna på sina privata fester i ett decennium

Glöm det, kolla intervjun.

https://youtu.be/kgQiTL85sWk?si=TxT6-j35cIwOVtqK
Citera
Medlem
Citat:
Han har till och med medgett i tingsrätten sin position som sekreterare i Bandidos
Spännande.Kan du lägga upp någon trovärdig länk på det?
Citera
Medlem
brukstjacks avatar
Jag må vara något fördomsfull men jag har inte bara träffat en man i nära 50 i mina dar som tycker att det är lite för tufft med mc-klubbar. Jag säger inte att det nödvändigtvis är sanningen men jag har blivit mer förvånad i mina dagar än när jag läste att en jättefest hos SD även innehöll ett par mc-ligister. Vänstern kan inte hjälpa att tråna efter sydamerikansk urbefolkning som ställer till illdåd i djungeln, sossarna är på tok för glada i araber med medeltida syn på judar, och sd:are måste nog börja förlika sig vid vad som är deras blinda fläck. Organiserad brottslighet är inte jättemycket bättre för att förövaren har en läcker läderväst.

Detta kommer dock snart blåa över.
Citera
2024-10-09, 23:01
Medlem
blunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajaninja
Glöm det, kolla intervjun.

https://youtu.be/kgQiTL85sWk?si=TxT6-j35cIwOVtqK
Sds Trollfabrik har verkligen en objektiv syn 😃
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera