2024-10-06, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
https://kabum.digital/wp-content/uploads/2023/09/Abdul-Satar-scaled.jpg

Den här?
Hahahahaha!!! Nu är du nog lite ute och cyklar.
Citera
2024-10-06, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skojardumedmig
Yepp förlorade hasch rökande trappuppgång s missbrukade som man kallar dom satar s bröder var nyligen utsatta för attacker vet jag nja tror väl det är samma ”mugshot” där han iofs ser hela trion på årsrabron efterblivna ut men satar kammar nog hem priset sjukt ful får nog inte ligga, chris har ju tänjt på många gränser och duckat elden så att han får tillbringa lite tid inom kriminalvården är nog positivt för honom. Dom andra i det klicket är inget annat än loosers som inte gör smet inga stora laster eller liknande groomar små hvb pojkar löst sammansatta som alla var barndomsvänner inom situations tecken och sen blev fiender och ja det stämmer dom papper finns ute på internet någonstans och han ruttnar i fängelset just nu och var aldrig något ute på gatan heller
Chris är nog en av dom största fittorna som någonsin vandrat i Söderort. Minns en gång hur han kaxade till sig ordentligt i häktet mot grabbar från en annan del av söderort. När han sen blev konfronterad utanför sitt hem så sprang han in hem till sig och skickade ner sin bror istället för att komma ut själv. Hans storebror är identiskt lik men oskyldig och helt vanlig knegare som kanske röker en spliff då och då. Detta var för tre år sen kanske så inte så längesen. En liten bög som slår på tjejer men drar.med.svansen mellan benen när det hettar till ordentligt.
Citera
2024-10-06, 08:36
Medlem
Citat:
Skoglund o co är inge wow grabbar nu får du dom att låta som värsta mordkommandon det är tragiska missbrukare dom med.

Medger att jag inte har hundra koll på dagsläget men att dom plockade in kilon, släppte iväg till både Stockholm och utanför, körde ihop med Al* som gjorde bra med deg är ju ingen lögn. Bara att läsa fuparna.

Vad jag förstod det som så körde ju Al* Skoglun* och Johnn* kinesen ihop ganska systematiskt och hade sina roller i det hela.
Citera
2024-10-06, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erikmanda
Mamu* vart ju nästan mördad på nåt cafe i högdalen tror det är samma gubbe vi pratar om
Bandhagen, rent av Bandhagen C, har jag för mig. Om vi tänker på samma...
(FB) Misstänkt vapenman på Café - Bandhagen (2024-03-06)

Bonus:
(FB) Stort knivbråk mellan grupperingar på bensinmack i Västberga 2022-10-11
Senast redigerad av 163-127-123-aka-1 2024-10-06 kl. 11:18.
Citera
2024-10-06, 11:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 163-127-123-aka-1
Bandhagen, rent av Bandhagen C, har jag för mig. Om vi tänker på samma...
(FB) Misstänkt vapenman på Café - Bandhagen (2024-03-06)

Bonus:
(FB) Stort knivbråk mellan grupperingar på bensinmack i Västberga 2022-10-11
Ja precis du har rätt vilken tur han hade där
Citera
2024-10-06, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhej551
Tja Stefan har du en FUP du kan dela när det gäller detta ärende?

Jag startar en tråd om det när FU är färdig.
Citera
2024-10-06, 22:51
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/MnjQzR/uppgifter-svartsjukedrama-tros-vara-motivet-till-flera-dad
Citat:
Som drivande i konflikten står en gängman som kopplas till Hagsätranätverket, enligt uppgifter. Mannen tros ha beställt de två första dåden i Märsta och Hjulsta.

Han greps dock i torsdags och häktades på fredagen, misstänkt för anstiftan till mord.

Vem är de?
Citera
2024-10-07, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shottazbyn
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/MnjQzR/uppgifter-svartsjukedrama-tros-vara-motivet-till-flera-dad
Vem är de?
Exakt. Gripna mannen som kopplas till Hagsätranätverket är sannolikt INTE kopplad till de samtida gripandena som kan kopplas till Farsta Äldre vs Farsta Yngre och Dalen nätverken. MSM som delvis klumpat ihop för att det hela sammanföll tidsmässigt.

Angående Märsta, Hjulsta och Hagsätranätverket...
Senast redigerad av 163-127-123-aka-1 2024-10-07 kl. 04:49.
Citera
2024-10-09, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vantor
Ja dom flesta torskade. Ali i och med encron, skoglund och några till åkte väl nu för två år sedan på sky men han fick väl bara 7 år? Lär väl komma ut om 3 år?

Det var länge sedan Sabun*o bröderna "styrde". Skulle säga att dom inte hade super mycket att säga till om när ali och skoglund bland annat var ute och körde.

Mamu* blev väl nästan knivhuggen på någon mack i västberga för inte alltför länge sedan?

Ingen bryr sig. Skriv inte om folk som har inget med det här o göra
Citera
2024-10-12, 00:31
Medlem
Citat:
Abdul satar kan vara en av dom mest efterblivna personerna det är bara kolla den ökända mugshoten på honom

Vart är satar nu ?
Citera
2024-10-14, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagaman
Vart är satar nu ?
Bra fråga har varit ovanligt tyst jag menar satar är den som borde sitta på alla kontakter och köra all in mot dom som ej är på hans sida jag menar chris var ju abduls och satars unge om man kan säga så inte för att förminska han men de sanningen så frågan är varför är det så tyst. Sitter han? Utomlands? De väldigt konstigt hans närmaste vänner är ju fortf ute o aktiva
Citera
2024-10-14, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soloduck
Bra fråga har varit ovanligt tyst jag menar satar är den som borde sitta på alla kontakter och köra all in mot dom som ej är på hans sida jag menar chris var ju abduls och satars unge om man kan säga så inte för att förminska han men de sanningen så frågan är varför är det så tyst. Sitter han? Utomlands? De väldigt konstigt hans närmaste vänner är ju fortf ute o aktiva

Det finns bilder på Instagram Satar är utomlands ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in