2024-10-09, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det var väl Angelica som kritiserade Julia för att hon höll i ett annat barn när hon skulle flytta och Chrippa därför hade flickan.

I så fall har Angelica tagit över Chrippas kropp för det var han som pratade med Julia.
Tydligen hade den stackars flickan ett djupt hål i en tand som gjorde ont vilket det gapades om också. Där får nog båda föräldrarna ta på sig skulden för.
Citera
2024-10-09, 16:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
I så fall har Angelica tagit över Chrippas kropp för det var han som pratade med Julia.
Tydligen hade den stackars flickan ett djupt hål i en tand som gjorde ont vilket det gapades om också. Där får nog båda föräldrarna ta på sig skulden för.
Tandläkaren är ju redan avhandlad i tråden i massor.
Hon är skriven hos Julia och därför skall hon till tandvården hos Julia. Chrippa har varit på Julia om detta.
Jag skulle också bli förbannad om inte den andra föräldern tog barnet till tandläkare.

Om han var förbannad på att hon höll på med ett annat barn så kanske det handlar om att hon ljugit om varför hon behövde barnvakt.
Svårt att se att varför han annars skulle reagera.

Angelica la ut ett meddelande om hur dålig mamma Julia var som lämnade bort Lillen för att sen synas på Live med ett annat barn. Det var när Julia skulle flytta.

Det kanske är samma händelse.
Citera
2024-10-09, 16:29
Medlem
micro113s avatar
Ny video ute - roligt med feel good - noll drama.
https://www.youtube.com/watch?v=_dm9SzknMsM
Citera
2024-10-09, 17:01
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ny video ute - roligt med feel good - noll drama.
https://www.youtube.com/watch?v=_dm9SzknMsM
Härligt med lite feelgood! Anjo och Rask borde ta efter, problemet blir bara att det inte är några som orkar kolla på deras meningslösa liv.
Citera
2024-10-09, 17:08
Medlem
Citat:

Det finns inga hinder för att ta barnet till tandläkare på en annan ort om barnet har ont. Båda vårdnadshavarna kan söka tandvård i sin egen stad, även om barnet bor med den ena föräldern i en annan stad. Har barnet ont tar man tag i det direkt.
Citera
2024-10-09, 18:00
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Det finns inga hinder för att ta barnet till tandläkare på en annan ort om barnet har ont. Båda vårdnadshavarna kan söka tandvård i sin egen stad, även om barnet bor med den ena föräldern i en annan stad. Har barnet ont tar man tag i det direkt.
Vem tror du får kallelsen? Vem hade missat tiden?
Dessutom - du som är så känslig för att barnet träffar nya människor borde väl bestämt avråda från att hatta runt med tandläkare och läkare.
Citera
2024-10-09, 18:04
Medlem
Citat:
Tandläkaren är ju redan avhandlad i tråden i massor.
Hon är skriven hos Julia och därför skall hon till tandvården hos Julia. Chrippa har varit på Julia om detta.
Jag skulle också bli förbannad om inte den andra föräldern tog barnet till tandläkare.

Om han var förbannad på att hon höll på med ett annat barn så kanske det handlar om att hon ljugit om varför hon behövde barnvakt.
Svårt att se att varför han annars skulle reagera.

Angelica la ut ett meddelande om hur dålig mamma Julia var som lämnade bort Lillen för att sen synas på Live med ett annat barn. Det var när Julia skulle flytta.

Det kanske är samma händelse.

Fast om barnet har så ont som chrippa påstår i telefon samtalet så åker man in akut till en tandläkare, man kan faktiskt få en akuttid hos folktandvården på annan ort också.
Citera
2024-10-09, 18:07
Medlem
Citat:
Dags att fantisera ihop lite fler trådsanningar ser jag.
Kul att du lutar dig mot en skitspridare som dessutom själv inte klarade av sina barn.
Det lutar snarare mer och mer åt att Angelica har en personlig agenda - troligen ren svartsjuka mot Linnea - och att du hakar på den eftersom du inte har något seriöst att komma med.

Vad jag vet så har hon klarat av alla sina barn.
Hon har en otroligt fin man som hon älskar tror inte direkt att hon är svartsjuk på Linnea, vem tusan är de 😂

Allt jag skrev har framkommit tydligt för min del, saker som det finns anmälan på samt samtal och sms.
Citera
2024-10-09, 18:13
Medlem
Citat:
Han verkar ju för sjutton använda känslomässig utpressning mot Julia för att hon höll något annat barn, med annan färg, i handen när deras dotter var hos Chrippa. Vad i hela helvetet var det? Kontroll över annan människa. Fler faktiskt för barnet har en mamma.
Kontrollen ska i det fallet innefatta 3 st.

Chrippa bad om förlåtelse för att han uppträtt rasistiskt. Bullshit. Han håller fortfarande på.

Vem fan tror Chrippa att han är!?

Håller med dig, sen kan jag inte förstå hur man kan säga så där om ett litet barn, han lär ju inte bli populär bland människor efter detta, speciellt inte bland rappare han hyllar titt som tätt.
Citera
2024-10-09, 18:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Fast om barnet har så ont som chrippa påstår i telefon samtalet så åker man in akut till en tandläkare, man kan faktiskt få en akuttid hos folktandvården på annan ort också.
Det faktiskt inte fullt så enkelt som du gör gällande - i synnerhet inte när det handlar om små barn.
Det är ju inte som att man kan åka in på en akuttid och få sin tur - som när det gäller andra sjukdomar.
Om det var ditt barn som var skrivet hos den andra föräldern hade du då inte blivit förbannad för att denne inte fixat det.
Det är ju inte som om det var en överraskning för Julia att jäntan hade hål i tänderna.

Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Vad jag vet så har hon klarat av alla sina barn.
Hon har en otroligt fin man som hon älskar tror inte direkt att hon är svartsjuk på Linnea, vem tusan är de 😂

Allt jag skrev har framkommit tydligt för min del, saker som det finns anmälan på samt samtal och sms.
Hon blev ju av med ett barn som hon hade vårdnaden om - så det kan man ju inte påstå att klarat av.
Citera
2024-10-09, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila

Exakt. Hon var hos Chrippa då. Han är rädd för att bli anklagad för barnmisshandel så Julia måste göra det.

Vad i helsike är det frågan om!!
Citera
2024-10-09, 18:25
Medlem
Citat:
Vem tror du får kallelsen? Vem hade missat tiden?
Dessutom - du som är så känslig för att barnet träffar nya människor borde väl bestämt avråda från att hatta runt med tandläkare och läkare.

Om barnet har ont i tänderna, är det hög tid att plocka upp luren och ringa tandläkaren. Att vänta på nästa kallelse när ungen har ont är inte en särskilt smart strategi, eller hur? Barnets hälsa först är vi väl ense om hoppas jag.

Rätta mig om jag har fel, men du menar alltså att Kräftan visste om att mamman missat en tid, men han, som också är vårdnadshavare, sitter bara och väntar på att hon ska lösa det? Hur länge har barnet egentligen haft det där hålet i tanden?

Och ja, jag har definitivt en åsikt om att ett barn ska slippa träffa nya partners så ofta, speciellt när det stormar kring båda vårdnadshavarna. Men att jämföra nya partners med att gå till tandläkaren? Det är en mycket märklig jämförelse. Vad är det för lustig värld du lever i?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in