2024-10-09, 16:31
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
För mig har Åkesson genomgående känts mer ärlig än de andra svamlarna till partiledare. Jag menar det ärligt... Tror det är en stor del till SD:s enorma framgångar de två senaste decennierna.

Utan de katastrofala mängderna flyktingar som Sverige tagit emot, utan att ha en väl uttänkt plan för hur man ska integrera dessa i samhället, och det skyller jag lite på att som nation har vi ofta velat vara landet som hjälper, (man kan trots allt inte bröstmjölka hela världen) så hade SD varit ett icke-parti.

Där har både sossarna och moderaterna en stor skuld i vad vi ser nu. Ifrån den synvinkeln kan SD tacka både sossar och moderater för att dom krattat manegen för dom.
Citera
2024-10-09, 16:31
Medlem
riskeras inte V o S dras in om extremism med AFA RV eller SSU.
känns lite dumt att kasta sten i glashus.
Citera
2024-10-09, 16:37
Medlem
Ebba tar avstånd från SD!!! Galet, men hon släppte Jimmies hand nu i sändning
Citera
2024-10-09, 16:38
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
För mig har Åkesson genomgående känts mer ärlig än de andra svamlarna till partiledare. Jag menar det ärligt... Tror det är en stor del till SD:s enorma framgångar de två senaste decennierna.

Japp, det är ju detta som är den stora stötestenen.
JÅ är den mest sympatiske ledaren inom vår partivärld.

Men, DET måste slås sönder så varje möjlighet skall drivas till ände utan pardon.
Helt i onödan.

Skrikvänsterpressen kan inte omvända folks åsikter med slaskjournalistik, de sänker sig själva bara ännu mer.
Citera
2024-10-09, 16:40
Medlem
blunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Ebba tar avstånd från SD!!! Galet, men hon släppte Jimmies hand nu i sändning
Vilken sändning?
Citera
2024-10-09, 16:45
Medlem
Flundran90s avatar
Det jag stör mig mest på Åkesson är att han är i ständig försvarsställning och otrevlig mot media. Förstår varför, men en stark politiker ska tänka lite större än att ha massa horn i sidan till folk hela tiden. Ska sägas att jag beundrar Åkesson för att han orkar hålla på och att han fört upp SD där de är, men tycker någon borde prata med honom och tagga ned honom lite. Trots detta tycker jag Åkesson ska fortsätta, alternativen är betydligt sämre och Åkesson är en bra debattör.
Citera
2024-10-09, 16:46
Medlem
Whatever för min del får Åkesson bjuda vilka gangsters han vill till sina bröllop.

Jag njuter av att se Åkesson pissa på sina korkade väljare. Pricken över i är när han poserar hånfullt i media med gubbkeps och märkliga gester.
Citera
2024-10-09, 16:54
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bevisatsmartast
Återigen ser vi en odugling från SD fabriken.
Polisen har!!! Och bryr sig fortfarande mycket om detta. Orkade du läsa vad polisen skrev och uttalar sig om i söndags?? Istället för att skriva samma lögner om och om igen så försöker i göra detta till en tråd sanning.
Polisen bryr sig mycket om detta och anser det mycket olämpligt. Säpo ansåg det kanske inte e så de sysslade med att skydda sitt objekt ska Åkesson. Deras jobb är inte berätta för Åkesson om att mc fikusen är olämplig.

Men övriga polisen som jobbar med organiserad brottsligheten tyckte det var ytterst olämpligt.

Detta är inte alls något som kommer att försvinna som ni tror som avgudar Jimmie
Utan det här är ett systemhotande problem och det skall utredas och görs det inte så vet vi att den sittande regeringen alltså inte bryr sig om att ta itu med gängen och då är det dags vi röstar bort regeringen nästa val.

Du missade tydligen ironin i mitt inlägg. Jag är mycket väl medveten om att polisen och SÄPO ser det som ett problem att politiker umgås med medlemmar i mc-gäng som polisen och SÄPO kategoriserar som ”kriminella gäng”.

Jag svarade alltså ironiskt riktat till en användare som tyckte att vi skulle följa kungens devis och ”vända blad”.
Citera
2024-10-09, 16:56
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkies
Jo nog har dom "åkt" dit har varit en rättegång b.l.a för grovt vapenbrott.
Där b.l.a medlemmar ur comanches big lake och comanches south end dök upp.

Ok, men innan Åkessons bröllopp och skriverierna. Hade du hört talas om Comanches ?
Inte jag i alla fall
Citera
2024-10-09, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Ok, men innan Åkessons bröllopp och skriverierna. Hade du hört talas om Comanches ?
Inte jag i alla fall
Exakt det jag skrev tidigare.. 80% här i denna tråd visste inte ens vem han var
Citera
2024-10-09, 17:02
Medlem
Det blev i alla fall ett mycket minnesvärt bröllop för Jimmie Åkesson,
som han säkerligen inte kommer att glömma i första taget. 😄
Citera
2024-10-09, 17:03
Medlem
Om det var Maggan eller Noshi skulle de varit tvungna att avgå.

Dessutom. Bröllopet var inte i en kyrka? Det serverades churros?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in