2024-10-09, 13:37
Medlem
Jag skulle ha mer respekt för moa om hon sluta hunda efter emil. För varför? Vad fan ser hon i honom
Citera
2024-10-09, 13:38
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Det är Victoria och Emilia som kmr tbx

Är det något du vet med säkerhet eller gissar du bara? Även om Emilia skulle komma tillbaka så har jag svårt att tänka mig att hon skulle göra det så snart efter att hon åkte ut.
Citera
2024-10-09, 13:40
Medlem
Citat:
Sant
Men emil då? Han kunde ju sagt till folk att chilla lite. Istället för att hålla dianas hand lol

Men han hade aldrig vågat, otroligt feg. Skickade ut Ike och Emilia fast att han inte vill och säger inte ens emot/försöker övertyga de andra.
Citera
2024-10-09, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Är det något du vet med säkerhet eller gissar du bara? Även om Emilia skulle komma tillbaka så har jag svårt att tänka mig att hon skulle göra det så snart efter att hon åkte ut.

Exonph har gått ut med det.
Citera
2024-10-09, 14:10
Medlem
Citat:
Yes. Exonph spoila
Citera
2024-10-09, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Men han hade aldrig vågat, otroligt feg. Skickade ut Ike och Emilia fast att han inte vill och säger inte ens emot/försöker övertyga de andra.
Sämsta spelaren nånsin
Citera
2024-10-09, 14:39
Medlem
Citat:
Sämsta spelaren nånsin

Verkligen! Casper och Diana var ju ändå med på att ge Emilia en immunitet, hade Emil sagt att han hade velat ha kvar henne framför Lisa (vilket han ville), typ ansträngt sig pyttelite och vågat ha en åsikt, tror jag de hade skickat ut Lisa istället och han och Emilia hade kunnat bli ett starkt par.
Citera
2024-10-09, 14:56
Medlem
Citat:
Verkligen! Casper och Diana var ju ändå med på att ge Emilia en immunitet, hade Emil sagt att han hade velat ha kvar henne framför Lisa (vilket han ville), typ ansträngt sig pyttelite och vågat ha en åsikt, tror jag de hade skickat ut Lisa istället och han och Emilia hade kunnat bli ett starkt par.
Han har ingen vilja och är en idiot. Därför som han inte är underhållande. Han kan inte ens spela spelet
Citera
2024-10-09, 15:00
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

De var inte ärliga med att de ville att Emilia skulle få en immunitet. De ville bara att Emilia skulle tro det så att hon skulle tala om var fusklappen var.
Citera
2024-10-09, 15:32
Medlem
Citat:
De var inte ärliga med att de ville att Emilia skulle få en immunitet. De ville bara att Emilia skulle tro det så att hon skulle tala om var fusklappen var.

Fast i början var väl Casper och Diana okej med det, men Amanda fick dem att ändra sig.
Citera
2024-10-09, 15:49
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Sant
Men emil då? Han kunde ju sagt till folk att chilla lite. Istället för att hålla dianas hand lol
Ja exakt. Vet inte vad som hänt med Diana men hon har blivit en mobbare.
Emil knullar Moa och sen är på Dianas sida...

Citera
2024-10-09, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Ja exakt. Vet inte vad som hänt med Diana men hon har blivit en mobbare.
Emil knullar Moa och sen är på Dianas sida...

Tror nog att hon alltid varit en hemsk person
Hennes "fame" förstöra bara de. Hon har värsta hybris
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in