2024-10-09, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeddis
Diana gjorde ju även cirkus över att hon upplevde sig mobbad i hennes första säsong.

Precis, då var det minsann ingen vinkling av klippningen, det är det bara när hon ser dålig ut.
Citera
2024-10-09, 12:25
Avslutad
Alltså Amandas vidriga röst och sakerna hon säger när hon försöker sätta Moa på plats. Torrare, tråkigare och mer fejk människa får man fan leta efter. Sedan hur de alla sitter och klappar på Casper och säger att de förstår honom och att det är ett spel, medan Moa får ta skiten för exakt allt? Om det är någon som svikit någon är det väl Casper? Nä jag trodde aldrig att jag skulle bli investerad i detta skitprogram men satan vad sånt här beteende stör mig.
Citera
2024-10-09, 12:46
Medlem
Diana kommer ju att komma tillbaka
Citera
2024-10-09, 13:02
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun
Diana kommer ju att komma tillbaka

Antagligen tyvärr.

Mer patetisk människa får man leta efter. Hon har styrt med järnhand fram tills nu, men så fort något går emot henne då är det orättvist.

Hoppas Moa kan starta en egen grupp ihop med Benjamin, Mattias, Jonathan och så de två nya tjejerna. Jag gissar på att det är Hannah och Victoria som kommer tillbaka. Det var två blonda iallafall.
Citera
2024-10-09, 13:13
Medlem
Varför sitter fimpen bara där när folket hoppar på hans partner? Samma med emil som håller dianas hand lol. Alltså moa har dålig smak i killar
Citera
2024-10-09, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Antagligen tyvärr.

Mer patetisk människa får man leta efter. Hon har styrt med järnhand fram tills nu, men så fort något går emot henne då är det orättvist.

Hoppas Moa kan starta en egen grupp ihop med Benjamin, Mattias, Jonathan och så de två nya tjejerna. Jag gissar på att det är Hannah och Victoria som kommer tillbaka. Det var två blonda iallafall.

Hon har varit HEMSK! Och förstört hela säsongen, blivit så arg på alla mesar i hotellet
Som inte vågat gå emot henne. Jag tror det är emilia och Victoria som kommer in!
Kommer bli kul och se hur Amanda ska klara sig utan sin boss där inne
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Antagligen tyvärr.

Det är Victoria och Emilia som kmr tbx
Citera
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Varför sitter fimpen bara där när folket hoppar på hans partner? Samma med emil som håller dianas hand lol. Alltså moa har dålig smak i killar
För att hon vill ju byta ut honom?
Citera
2024-10-09, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun
Hon har varit HEMSK! Och förstört hela säsongen, blivit så arg på alla mesar i hotellet
Som inte vågat gå emot henne. Jag tror det är emilia och Victoria som kommer in!
Kommer bli kul och se hur Amanda ska klara sig utan sin boss där inne
Hon har ju casper världens tråkigaste kille där med
Citera
2024-10-09, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45

Han har ju aldrig gillat Moa så han njöt nog bara
Citera
2024-10-09, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
För att hon vill ju byta ut honom?
Sant
Men emil då? Han kunde ju sagt till folk att chilla lite. Istället för att hålla dianas hand lol
Citera
2024-10-09, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skykru
Jo, men det är ju synd om henne, hon får ta oförtjänt mycket skit, riktig mobbning.

Du har rätt. Ville bara lyfta Moa efter all skit hon fick. Ren mobbing. Nån skrev gaslighting och jag håller med märktes redan mot viktoria.

Och Diana påstår att det bara är en karaktär. Skumt imo att man medvetet vill framställa sig som en högstadiemobbare
Senast redigerad av Lillafagelbrun 2024-10-09 kl. 13:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in