Citat:
Ursprungligen postat av
george.sthlm
jag har nu plöjt expressen, aftonbladet, krönikor osv.
Polisen säger att det är ett kriminellt nätverk. Kan mycket väl vara så. Vem vet ?
Han själv säger att dom inte sysslar med någon kriminell verksamhet. Han är dömd för skattebrott
för länge sedan.
Men ni som vet så jävla mycket, vad består kriminaliteten i sverige av ?
narko, vapenhandel, smuggling, utpressning , vadslagning ?
Måste ju vara sveriges sämsta ( eller bästa ) MC gäng eftersom dom aldrig åker dit eller sämsta
eftersom dom inte har någon aktivitet.
All media väljer ju att bara skriva "gängkriminella" inte "Comanches" orsaken måste ju vara att
inte en jävel inkl mej själv hört talas om Comanches för en vecka sedan.
Hade det varit Hells Angels så hade ju alla vetat var det var. Va fan ÄR en comanche ? Indian ?
Är han indianhövding ?
Du behöver inte skrika på mig för jag har aldrig heller hört talas om detta comanches!!
Jag har hört HA och Bandidos och vet inte vem denna fjanten är förrrön jag läste i tidningen samt att polisen och media skrev om detta mc gänget samröre med gäng negrer.
Gängen förstör hela Sverige och det oavsett om de är gula. Röda eller svarta i ansiktet.
Skiten skall bort oavsett.
Du störde dig på du inte kunde hitta något i media trots tidningarna pumpar ut information om vad detta mc gäng gjort i Danmark samt att de var inblandad i en skjutning bland vanligt folk här i Sverige !!! Det stör jag mig på.
Förstår du nu?
Jag skiter inom de är indianer eller om det är HA. Så länge de utgör hot mot mig och min familj så kommer jag alltid se till att göra allt jag kan för att få bort dem.
När det sedan visade sig att självaste Åkesson på sitt bröllop hade denna mannen inbjuden och haft så sedan 2016. Är det väl ganska anmärkningsvärt!! Och inte nog med det utan Åkesson gick dagen efter ut i media och sade han inte kände till personen. Vilket sedan snabbt bevisades vara en lögn
Så hur förbannat mycket mer bevis behöver du för att fatta det var jävligt olämpligt ha detta patrask med på festen.
De skall inte feta de skall sitta i fängelse.