2024-10-09, 01:12
Medlem
Moa vilken Legend. Äntligen nån som går emot ledaren
Citera
2024-10-09, 01:47
Medlem
Diana och Amanda är definitionen av mean girls. Amanda måste ju ha en demon i sig. Både diana och Amanda är läskiga personer..Diana är en tvättäkta narcissist
Citera
2024-10-09, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillafagelbrun
Moa vilken Legend. Äntligen nån som går emot ledaren
Jo, men det är ju synd om henne, hon får ta oförtjänt mycket skit, riktig mobbning.
Citera
2024-10-09, 03:37
Medlem
Av alla deltagare i PHs historia finns det ingen mer irriterande eller vidrig personlighet än Dianas. Hoppas alla sett när hon reagerar på pandoras på expressen. Äcklig där med. Ansiktsuttrycket hon har när hon leker snäll är så jävla fult. ”Jag har frågat dig hur du mår idag, jag försöker ha kvar dig, jag jag jag jag” hur jävla genuin tror hon att hon uppfattas när hon konstant ska påpeka hur ”snäll” hon är. Så jäkla gött att dom andra deltagarna börjar se igenom detta nu som tex Mattias och självklart MOA!! Bästa hon

Och personlighetslösa Amanda spyr jag på. Diggat henne någorlunda på Instagram pga träning osv men skulle inte ens söka på hennes namn igen efter detta. Vidrigt hur hon attackerar Moa enbart för att Diana vart sur på henne innan pandoras??
Citera
2024-10-09, 09:00
Medlem
savagemamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Och så saknar hon också en personlighet

Det med. Extremt torr, tråkig och osäker individ.
Citera
2024-10-09, 09:36
Medlem
Nationalromantiks avatar
Diana ger mig totala Jennifer Valencia från farmen vibbar. Det är två stycken total mobbare.

Det var rätt vidrigt att se hur alla gick på henne, men även hur de "neutrala" hjälpte till och hoppade på. Framförallt patetiskt hur vissa killar försvarar Diana.

Diana gas lightar konstant, anklagar Moa för det hon själv är skyldig till.

Jag får säga att både Amanda och Diana förtjänar ALL internet hat och dålig karma som finns att tillgå.

Det är nästan så att man vill skaffa ett instagram konto och starta en gerilla kampanj mot Diana och Amanda.
Citera
2024-10-09, 09:51
Medlem
Hur kan alla sitta tysta och låta någon blir så påhoppad och rent ut sagt utstött?

Det är inte ens kul att kolla på. Man får bara ont i magen av att se det.

Hur kan det överhuvudtaget få pågå?

Konflikter i all ära men att göra någon illa på det viset är bara äckligt. Det är inget spel. Det är mobbing.
Citera
2024-10-09, 09:54
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stayalivee
Hur kan alla sitta tysta och låta någon blir så påhoppad och rent ut sagt utstött?

Konflikter i all ära men att göra någon illa på det viset är bara äckligt. Det är inget spel. Det är mobbing.

Jag håller helt med, många sjönk i mina ögon, bland annat fimpen, emil, samt han latinon utan personlighet (vet ej hans namn).

Alla försvarar Diana som om hon vore heliga Maria, när hon uppenbarligen är en total mobbare, hur kan de inte se det? Jävligt obehagliga scener
Citera
2024-10-09, 10:53
Medlem
Vart ser ni dagens avsnitt redan nu?
Citera
2024-10-09, 11:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av filuren96
Vart ser ni dagens avsnitt redan nu?

Viaplay.
Citera
2024-10-09, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Viaplay.

Haha såklart, tänkte inte innan jag frågade XD
Citera
2024-10-09, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stayalivee

Diana gjorde ju även cirkus över att hon upplevde sig mobbad i hennes första säsong.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in