2024-10-09, 09:15
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Ja det är svårt att säga emot mycket där. Men jag trodde verkligen det var ett solklart vad och att Valvanto var förblindad av hybris.

Warner Hahn är man rätt avundsjuk på. Tänk att det inte ens ryktades om t ex DIF som också sökte målvakt? Utan Trötter tyckte att Rinne och Oscar Jansson var skitsexiga komplement till trygga Säfqvist..

Men framförallt är man avundsjuk på att ni får tillbaka Saidi. Han gjorde faktiskt 5 mål för Västerås.

T.o.m. en vettig skribent som London gick på den bluffen trots att killen inte ens pallade trycket i ett Hallands derby!

Citat:
Men framförallt är man avundsjuk på att ni får tillbaka Saidi. Han gjorde faktiskt 5 mål för Västerås.

Citera
2024-10-09, 09:51
Medlem
a.Canis.Majoriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Gulligt kanske, men det räcker inte om man bedriver en elitsatsning.
Ni har slutat före Djurgården en gång sen 2009. Vad säger det om er?
Citera
2024-10-09, 09:53
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.Canis.Majoris
Ni har slutat före Djurgården en gång sen 2009. Vad säger det om er?
Klassiska "Bäst att försöka byta fokus".

Citera
2024-10-09, 10:09
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Vi skall inte ropa hej förrns vi faktiskt får tillbaka honom. Mycket kan hända innan dess. Det finns många rovdjur till klubbar ute på kontinenten...
Så är det. Får klubbar som Vikingur eller TNS korn på honom lär ni vara chanslösa.
Citera
2024-10-09, 10:11
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Så är det. Får klubbar som Vikingur eller TNS korn på honom lär ni vara chanslösa.
Ja, sägs att deras agenter redan har fått korn på honom.
https://i.imgflip.com/4b774o.jpg?a479832
Citera
2024-10-09, 10:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Kan nästan lova att all kritik som riktas mot KoT kommer vara som bort blåst om dom mosar vraken i derbyt. Jag tror inte alls dom är färdiga i dif. Andraplatsen är absolut inom räckhåll, ett derby kvar, och minst 5 matcher att spela i Europa. Mycket kan hända. Det jag ser nu läser jag snarare som en varning för vad som kan hända om förfallet fortsätter, men det behövde vi nog inte SVT för att förstå.

Och jag kan lova dig att de är körda oavsett vad, bollen är redan i rullning oavsett om man vinner ett derby eller inte. Det har börjat svingas mot supportrar och det brukar vara ett tydligt tecken vart det brakar åt. Man gör klart säsongen och sedan tackar man varandra för ett gott samarbete.
Citera
2024-10-09, 10:45
Medlem
bananjuices avatar
Västerås har väl gjort ett par fina försäljningar? Luktar att det finns en option de desperat försöker att skramla fram pengar till...
Citera
2024-10-09, 11:00
Medlem
cokehyenas avatar
Detta har jag lärt mig senaste dagarna:
1. K&T är dåliga
2. Vår trupp är dålig
3. Bosse är en dålig sportchef

Lite spretig logik i detta måste jag ändå säga. 🤔
Citera
2024-10-09, 11:15
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Och jag kan lova dig att de är körda oavsett vad, bollen är redan i rullning oavsett om man vinner ett derby eller inte. Det har börjat svingas mot supportrar och det brukar vara ett tydligt tecken vart det brakar åt. Man gör klart säsongen och sedan tackar man varandra för ett gott samarbete.
Jag är väldigt skeptisk. Eftersom jag tror dom faktiskt kommer att gå och vinna mot RoddBull som fått mega-hybris kanske min tes dessutom kommer få prövas på allvar. Hur som helst är det alltid lite kul med kaos hos rivaler även om man har en rejäl dos av PTSD kvar sedan innan uppehållet.
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Detta har jag lärt mig senaste dagarna:
1. K&T är dåliga
2. Vår trupp är dålig
3. Bosse är en dålig sportchef

Lite spretig logik i detta måste jag ändå säga. 🤔
Mja, tror snarare röster höjts om att samtliga 3 förtjänar att kritiseras för hur ni spelat på senare tid.
Citera
2024-10-09, 11:49
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Jag är väldigt skeptisk. Eftersom jag tror dom faktiskt kommer att gå och vinna mot RoddBull som fått mega-hybris kanske min tes dessutom kommer få prövas på allvar. Hur som helst är det alltid lite kul med kaos hos rivaler även om man har en rejäl dos av PTSD kvar sedan innan uppehållet.

Mja, tror snarare röster höjts om att samtliga 3 förtjänar att kritiseras för hur ni spelat på senare tid.
Är det inte motsägelsefullt att skylla på tränarna om truppen är dålig? 🤔
Citera
2024-10-09, 12:11
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Truppen är inte dålig.
Citera
2024-10-09, 12:16
Medlem
Teus avatar
Citat:
Är det helt omöjligt i din värld att flera faktorer påverkar utgången?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in