2024-10-09, 09:14
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Det är heller ingen särskilt bra attityd att vara överlägsen och dömande här på Flashback...

Pia har säkert kämpat, och kämpar fortfarande, med många svårigheter och motgångar i sitt liv...
Citera
2024-10-09, 09:23
Medlem
Pruttgrottas avatar
Pia har bestämt sig för att vara hemma under visningen. Klockan 09 satt hon hemma hos Hassan och sög i sig vin så det blir säkert en kul visning för alla inblandade.

https://gofile.io/d/FCmg9H
Citera
2024-10-09, 09:25
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Pia har säkert kämpat, och kämpar fortfarande, med många svårigheter och motgångar i sitt liv...

Motgångarna och svårigheterna i Pias liv finns där för att hon själv har skapat dem.
Citera
2024-10-09, 09:34
Medlem
Just precis så resonerar någon som sätter sig till doms över andra...
Citera
2024-10-09, 09:56
Medlem
Hon är inte kapabel att se sin egen del i allt detta. Arma gräddis vilken frustration🌸
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2024-10-09 kl. 09:59.
Citera
2024-10-09, 10:02
Medlem
Hellvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Pia har bestämt sig för att vara hemma under visningen. Klockan 09 satt hon hemma hos Hassan och sög i sig vin så det blir säkert en kul visning för alla inblandade.

https://gofile.io/d/FCmg9H

Hade man själv verkligen varit med på en visning i den situationen? Dessutom berusad.
Å ena sidan upplever man det säkert som ett intrång och massa oönskade okända människor ska klampa in i ens hem. Å andra sidan så är det ju väldigt skamset att stå där som ett misslyckande för andra att beskåda.
Citera
2024-10-09, 10:03
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Just precis så resonerar någon som sätter sig till doms över andra...

Märks att du inte har någon som helst koll på vad som hänt runt Pia senaste åren så jag låter dig sitta här ensam och kasta ur dig dina floskler istället.
Citera
2024-10-09, 10:04
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellvete
Hade man själv verkligen varit med på en visning i den situationen? Dessutom berusad.
Å ena sidan upplever man det säkert som ett intrång och massa oönskade okända människor ska klampa in i ens hem. Å andra sidan så är det ju väldigt skamset att stå där som ett misslyckande för andra att beskåda.

Jadu jag hade nog personligen hållt mig därifrån, jag förstår inte vilken nytta det gör(förutom att slippa få låset uppborrat igen) att Pia ska vara där oavsett om hon är nykter eller inte.
Citera
2024-10-09, 10:17
Medlem
Hellvetes avatar
Citat:
Jadu jag hade nog personligen hållt mig därifrån, jag förstår inte vilken nytta det gör(förutom att slippa få låset uppborrat igen) att Pia ska vara där oavsett om hon är nykter eller inte.
Hon kanske tror att om hon åker dit och beter sig så kommer ingen vilja köpa lägenheten. Men det kanske är polis på plats vid dessa tillfällen? Då lär hon väl bli avlägsnad bara.
Citera
2024-10-09, 10:19
Medlem
Snacka om att skjuta sig själv i foten. Detta ökar knappast chanserna till budgivning, men hon ska ju ändå bara skänka bort pengarna till välgörenhet.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2024-10-09 kl. 10:22.
Citera
2024-10-09, 10:21
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellvete
Hon kanske tror att om hon åker dit och beter sig så kommer ingen vilja köpa lägenheten. Men det kanske är polis på plats vid dessa tillfällen? Då lär hon väl bli avlägsnad bara.

Jajemen polis är på plats så hon kan inte leva runt och jävlas.

https://gofile.io/d/ye0HXy
Citera
2024-10-09, 10:29
Medlem
Citat:
Märks att du inte har någon som helst koll på vad som hänt runt Pia senaste åren så jag låter dig sitta här ensam och kasta ur dig dina floskler istället.

Du, vi kan säga så...

Jobbigt att diskutera något med inskränkta människor...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in