2024-10-09, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Challe321
Det var ca 500 gäster på Åkessons bröllop. Att någon av dessa har viss kontakt med ett MC-gäng är väl inte konstigt. Hur många i Sveriges riksdag tror ni inte har motsvarande perifera kontakter?

Det stormar i vattenglaset Sverige!

Man skäms över hur politiker, aktivister och journalister bär sig åt. Världen dras med krig och klimatkatastrofer. Vad gör svensk MSM? Gnäller och gråter över att en gubbe med MC körkort gått på bröllop.
Citera
2024-10-09, 09:01
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Tycker det är bra av Jimmie att ha kontakter på MC gäng sidan. Han kanske kommer behöva det när person skyddet blir allt sämre och Sverige inom 10 år har tagits över av muslimerna.
Ja, jag tror du företräder en uppfattning som finns hos en liten andel svenskar.
Vi som tycker att skit är skit var det än kommer ifrån, delar inte denna uppfattning.
Citera
2024-10-09, 09:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Polisen.Kreml
Jag håller med. Det här tramset speglar nog ganska bra den paniken som sosseriet har efter att lotteribedrägerierna på allvar kommit upp i debatten.

Naturligtvis har nästan all den här påklistrade uppmärksamheten om en struntsak att göra med socialdemokraternas grova bedrägerier mot våra gamlingar.
Sossepacket tror att vi ska glömma bort deras organiserade krminalitet mot våra äldre, det märks tydligt i den här tråden att trollfabriken på Sveavägen 68 jobbar för högtryck.
Citera
2024-10-09, 09:05
Medlem
HeroesSilencios avatar
Sossarnas trollfabrik går 3 skift nu. De gör allt för att låta media rulla den här bagatellen så länge det går. Att de själva ljuger och bedrar, rånar äldre genom sitt bedrägeri lotteri är ju inte så farligt…

Att Jimmie har en privat fest i form av bröllop där säkert massa syndare är med som fått P böter, fortkörnings böter eller tagit Tramadol typ samt en suuuuuper farlig MC knutte måste vara katastrof likt Stig Bergling spioneri och skandal. Är så trött på sånt här skit i Sverige, man har tappat det totalt i Media. Att det skjuts 10 ggr om dagen fast de rapporterar bara 2-3 st för att hålla ner paniken hos svensken är
Ju värre. Landet är i totalt sönderfall medans de lägger löp på löp om Jimmies Bröllop. Jag ger upp…
Citera
2024-10-09, 09:08
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Ja, jag tror du företräder en uppfattning som finns hos en liten andel svenskar.
Vi som tycker att skit är skit var det än kommer ifrån, delar inte denna uppfattning.

Ironi. Läs om igen.. jag tycker det är en storm i ett vattenglas. Men jag tror vi alla behöver någon trygg axel snart att luta oss emot för det är inte långt kvar innan Svergistan är förlorat totalt. Vad Jimmie har för kompisar skiter jag bokstavligen i så länge det inte påverkar politiken han och hans parti framför. Vi har större problem än hans kompisar som närvarar på ett bröllop!
Citera
2024-10-09, 09:13
Avstängd
Citat:
Ironi. Läs om igen.. jag tycker det är en storm i ett vattenglas. Men jag tror vi alla behöver någon trygg axel snart att luta oss emot för det är inte långt kvar innan Svergistan är förlorat totalt. Vad Jimmie har för kompisar skiter jag bokstavligen i så länge det inte påverkar politiken han och hans parti framför. Vi har större problem än hans kompisar som närvarar på ett bröllop!
Ja själva har ju sd fullt upp med att förbjuda grejer som kusinäktenskap. Som om det skulle rädda Sverige, eller ens göra någon som helst skillnad på något sätt, för de allra allra flesta.
Citera
2024-10-09, 09:21
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Jag förstår. Polisen och SÄPO delar dock inte uppfattningen om att det kvittar vilka kompisar som höga makthavare har. De ser det i istället som ett stort hot mot samhället om gängkriminella lyckas infiltrera sig i politiken vänskapsvägen.

Sen delar jag uppfattningen om att det finns andra och större problem i vårt samhälle. Denna tråd handlar dock om problemet med att Jimmie bjudit en ledare för ett gängkriminellt nätverk på fest vid upprepade tillfällen och vilka risker det finns med att gängkriminella infiltrerar politiska partier.
Citera
2024-10-09, 09:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Jag förstår. Polisen och SÄPO delar dock inte uppfattningen om att det kvittar vilka kompisar som höga makthavare har. De ser det i istället som ett stort hot mot samhället om gängkriminella lyckas infiltrera sig i politiken vänskapsvägen.

Sen delar jag uppfattningen om att det finns andra och större problem i vårt samhälle. Denna tråd handlar dock om problemet med att Jimmie bjudit en ledare för ett gängkriminellt nätverk på fest vid upprepade tillfällen och vilka risker det finns med att gängkriminella infiltrerar politiska partier.

Precis! Och nu har du ju ofrivilligt (?) debunkat hela tidningsankan eftersom Säpo var med på bröllopet och inte gjorde något, inte sa något. Det var således inte någon fara på taket som sosseriets politruker i media försökt skapa.
Citera
2024-10-09, 09:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBastard
Så om man inte är dömd för något så hade det varit okej om man så var en gäng-topp i foxtrot nätverket. SD är ju ett ordning och reda och stoppa kriminaliteten parti. Du förstår fortfarande inte varför detta inte är bra?

Nä, jag anser att den som har sonat sitt brott är en fri människa som inte ska belastas för sitt förflutna.

Så frågan är alltjämt: är personen kriminell i detta nu, eller har vederbörande ett kriminellt förflutet?

SD:s program syftar till kriminella i nuet, inte i dåtid.

Det sagt har västarna en viss dämpande verkan på blattepacket.
Citera
2024-10-09, 09:31
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoldemortZelenskyj
Nä, jag anser att den som har sonat sitt brott är en fri människa som inte ska belastas för sitt förflutna.

Så frågan är alltjämt: är personen kriminell i detta nu, eller har vederbörande ett kriminellt förflutet?

SD:s program syftar till kriminella i nuet, inte i dåtid.

Det sagt har västarna en viss dämpande verkan på blattepacket.

Du tänker alltså att Jimmy övervägt allt detta och kommit fram till att hans vän är okey att bjuda in eftersom han inte är så farlig.

Men i så fall ljuger ju Jimmy nu om att han inte visste.
Citera
2024-10-09, 09:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Men i så fall ljuger ju Jimmy nu om att han inte visste.

Brukar du göra personkontroller på dina vänner?
Citera
2024-10-09, 09:33
Medlem
Citat:
Herregud vilken höna det blev av en pytteliten fjäder! Sossarna är ju t ex nedbesudlade av Hamas anhängare, fd Is Krigare, Hizbollah Libaneser och annat löst patrask som de konstant florerar med på fester och annat. Finns inte en kommun snart som inte är totalt infiltrerad hos Sossarna eller Vänstern samt Miljömupparna som har högst tveksamma personer i sin närhet och fd mördare för t ex IS eller Hamas. En MC kille på Jimmes Bröllop, herregud vilken skandal… måste vara århundrades skandal. Jamal El Haj som är Hamas anhängare och som jobbade nära Magdalena A är ju ingenting i jämförelse!! Hallå alla skitnödiga Svenskar, vakna upp!!

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/magdalena-andersson-s-om-jamal-el-haj-han-blir-sjalvklart-kvar-i-partiet

Tycker det är bra av Jimmie att ha kontakter på MC gäng sidan. Han kanske kommer behöva det när person skyddet blir allt sämre och Sverige inom 10 år har tagits över av muslimerna.

Hela ditt inlägg kan sammanfattas som "men såsssarna dåååå???"

Du behöver inte försvara Jimpas fel. Han märker inte din hängivelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in