Citat:
Ursprungligen postat av
Krimkoll
Man ser på användare här vilka som är utsända från sossesekten och media. Det är samma märkliga formuleringar och "argument" rakt av om och om igen. Väldigt uppenbart och genomskinligt, på tal om trollverksamhet. Dessa skulle kunna masspublicera sig i tusental. Väldigt usla argument och inlägg också på köpet.
Det är ju du och ingen annan som kommer med massa konstiga påhopp till folk som skriver i tråden!
Du skriker håll käften och kryp under din sten och kallar folk fitta.
Vem fan är du att ens öppna käften din lilla fjant!!
Du och ditt jävla SD kan krypa tillbaka till er sten Annars är vi många som gärna hjälper er tillbaka ner under stenen igen.
Ditt förra tjafsande till mig om att skjutningarna minskat var det också enbart en lögn. Du är en lögnaktiga fitta som skall ge dig på journalister som gör sitt jobb!!
Denna tråden handlar om Åkessons jävligt bristande omdöme och vandel och som makthavare skall han granskas. Gilla det eller lämna forumet!!
Du är enbart här för att skrika ut din ångest över det har uppdagats vilket vandel den fete Åkesson har och själv sitter den fete fan i tv och gnäller om utvisa och ta medborgare skap tillbaka. Men Åkesson skall veta det gäller även honom!
Åkesson har enbart kört med lögner och han vet inget från dag ett. Trots det kommer nya uppgifter varje dag hur han placerat mc kilar på känsliga poster i samhället. Både från fjanten på bröllop och sedan HA i kommunerna.
Du skall veta vi är många som inte gillar mc gäng med sina vöstar och vi vill varken ha dem eller SD som makthavare.
Åkesson skall åtalas för detta precis som han vill göra med alla andra!
Inför lagen är vi alla lika och det gäller allra högsta grad även Åkesson!!
Samt ni andra i tråden som vet något tipsa gärna pressen om det nu vet. Jag har själv skrivit till Baas. Och kommer även fortsätta med mitt korståg för att Åkesson skall lämna över.
Karl är en idiot och bristande vandel. Så han skall ut!!
Glädjande fler i tråden som sett detta och anser också rättvisan skall fram.