2024-10-09, 01:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kalleboool
Var har du tänkt utvisa svenska medborgare? Inte riktigt jämförbart med att låta kriminella utan medborgarskap utvisas.

Så det är inte själva kriminaliteten som är problemet hos SD alltså?
Citera
2024-10-09, 01:24
Medlem
Citat:
Var har du tänkt utvisa svenska medborgare? Inte riktigt jämförbart med att låta kriminella utan medborgarskap utvisas.

SD vill ju redan utvisa svenska medborgare, hur har de tänkt?
Citera
2024-10-09, 02:33
Medlem
Citat:
Finns ju andra straff än utvisning.
Citera
2024-10-09, 04:55
Medlem
[quote=TageBanan|89749123][spoiler]
Citat:
Ursprungligen postat av Disques

Och det är alltså tillfällen som vi vet om. Sen vet vi ju inte hur mycket dom umgås rent privat, att den ene kommer förbi på en kopp kaffe, hur mycket konversationer via chattar/SMS dom har sinsemellan osv.

Har du svårt med bananen
Du bör läsa Expressens kartläggning av umgänget
Eller det är svårsmält
Citera
2024-10-09, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Ta det i skvallertråden.

Stackars dig som tror bara på JÅ
Citera
2024-10-09, 05:50
Medlem
Gvasalias avatar
Synd att Jimmie inte kunde säga ”jag vet inte” på denna fråga. Det har ju visat sig vara gångbart i 80% av fallen.

Förstår inte varför detta uppmärksammas så mycket.

SD är det parti där kriminalitet sticker ut mest. Man har överlägset flest företrädare med ett kriminellt förflutet. Att Jimmie myser med en gängkriminell är väl föga förvånande? Det ligger i SD:s DNA. Från när man var nazister och heilade, brände böcker till nu.
Citera
2024-10-09, 05:55
Medlem
GreenBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi1985
Hållkäften snälla.. Jo begår 1 i familjen brott så ska alla som är skrivna på samma adress dra åt helvete härifrån.. O nein jag är inte svensk

Jo men ska inte en partiledare som umgås med kända kriminella avgå då också? Att inte ga bättre koll än Åkesson har haft när man har en sån position är väldigt bristande omdöme.
Citera
2024-10-09, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ttwazzup
jag är tveksam, det generella småfusket som sker på daglig basis balnd folk tillåter inte det. Så det blir det nödvändiga onda på något sätt.
Du har nog en poäng. Kanske skulle det inte vara en valvinnare precis.
Citera
2024-10-09, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBastard
Jo men ska inte en partiledare som umgås med kända kriminella avgå då också? Att inte ga bättre koll än Åkesson har haft när man har en sån position är väldigt bristande omdöme.
Men e det inte en märklig strategi Åkesson valt att ännu en gång låtsas om att han inte kände till något. Går verkligen någon på det.
Citera
2024-10-09, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBastard
Amen snälla ”Kända kriminella” kan sätta mina pungkulor på att 80% av folket i denna tråden varken visste eller hört något om den här Robban.Tycker för övrigt synd om han. Vilket jävla drev det pågår mot honom. Han är en privatperson som alla vi andra
Citera
2024-10-09, 07:40
Medlem
blunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi1985
Amen snälla ”Kända kriminella” kan sätta mina pungkulor på att 80% av folket i denna tråden varken visste eller hört något om den här Robban.Tycker för övrigt synd om han. Vilket jävla drev det pågår mot honom. Han är en privatperson som alla vi andra
Även inblandad i La Familia och åldrings bedrägerier. Sds inblandning och dess Trollfabriker måste granskas in i sömmarna.
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/gangmedlemmar-var-folkbokforda-hos-robert-hedarv/
Citera
2024-10-09, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gvasalia
Synd att Jimmie inte kunde säga ”jag vet inte” på denna fråga. Det har ju visat sig vara gångbart i 80% av fallen.

Förstår inte varför detta uppmärksammas så mycket.

SD är det parti där kriminalitet sticker ut mest. Man har överlägset flest företrädare med ett kriminellt förflutet. Att Jimmie myser med en gängkriminell är väl föga förvånande? Det ligger i SD:s DNA. Från när man var nazister och heilade, brände böcker till nu.

Han har redan sagt " jag vet inte"🤣. Folk här på FB köper det. Igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in