2024-10-08, 20:06
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Lämna Jocke utanför, det är inte relevant när det kommer till hurvida Kräftan lagt hand på sin sambo eller inte.
Suspekt beteende att man inte vill prata om det när han vill ha slut på spekulationer.
Antingen har han gjort det eller inte. Finns inget mellanting.

Ingen aning om vad det skulle vara för hot. Goldie delade med sig av informationen i tråden.
Det var ju du som drog in Jocke dock
"Det har alltid varit aktuellt, och ännu mer nu när Kräftan sitter och dikterar villkoren för sin brorsa. Det är rent hyckleri att kräva att han kan vara med och prata så länge han håller sig till sanningen, men själv inte ha ryggrad nog att kliva fram och säga exakt vad han ljugit om offentligt."

Och om Chrippa säger att han inte gjort det? Skulle du tro honom då? Troligen inte, du vill att chrippa säger sanningen, men samtidigt tror du inte på det chrippa säger.
Citera
2024-10-08, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Räkan ska inte ha vårdnaden av ett barn, inte Julia heller. Vem ska ha vårdnaden? Jo det är upp till staten.
Allvarligt talat, staten har bestämt att Chrippa och Julia ska ha vårdnaden om Lillen. Statens avgjorde att du hade fel. Gå vidare med livet och låt dom vara.
Citera
2024-10-08, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varför skulle han/de bekräfta eller dementera för dig och dina asgamar till kompisar här ... Det angår ju inte er.

Du har uppenbarligen inget att tillföra diskussionen med den där attityden, och för att vara tydlig: Du får inte någon förklaring, eftersom det inte angår dig.

God kväll!
Citera
2024-10-08, 21:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Du har uppenbarligen inget att tillföra diskussionen med den där attityden, och för att vara tydlig: Du får inte någon förklaring, eftersom det inte angår dig.

God kväll!
Vad har du att tillföra förutom samma grälsjuka babbel du kommer med hela tiden?
Tror du på fullt allvar att Chrippa kommer att ge dig någon förklaring för att du sitter här och tjuter och babblar.
Han har sagt sitt - det är mellan dem, lägg inte lilla nosen i blöt.

Berätta gärna vad du har tillför annat än att försöka piska upp stämningarna och skapa drama. Du har tillfört noll information - det enda man hört av dig är nyfiket gnäll som gnisslar oavsett vad de säger och gör.
Citera
2024-10-08, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det var ju du som drog in Jocke dock
"Det har alltid varit aktuellt, och ännu mer nu när Kräftan sitter och dikterar villkoren för sin brorsa. Det är rent hyckleri att kräva att han kan vara med och prata så länge han håller sig till sanningen, men själv inte ha ryggrad nog att kliva fram och säga exakt vad han ljugit om offentligt."

Och om Chrippa säger att han inte gjort det? Skulle du tro honom då? Troligen inte, du vill att chrippa säger sanningen, men samtidigt tror du inte på det chrippa säger.

Hur fick du det där till att det skulle vara Jocke?
Citera
2024-10-08, 21:26
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag har sagt nej till att gå in i en diskussion med dig, så respektera det.

Go kväll.
Låt bli att svara då. Att neka någon att kommentera dina idiotier kan du inte - du befinner dig på ett diskussionsforum även om ni tror att det är hemliga klubb det handlar om.

Varför har du sådant behov av att ljuga och kasta skit på Chrippa?
Vad angår deras förhållande dig?
Citera
2024-10-08, 21:27
Medlem
Citat:
Och vad tycker du själv att du tillfört till diskussionen?

Jag kallar inte andra för asgamar.
Det är intressant att du kritiserar mig när jag avböjer att diskutera med någon som söker konflikt med kränkande ord, men är tyst när andra använder kränkande ord gentemot mig och andra.
Citera
2024-10-08, 21:44
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Hur fick du det där till att det skulle vara Jocke?
Eftersom du nämner prata om sanningen, inte ljuga, osv, i samma ämne, och Chrippa har ju inte anklagat Jacke för att ljuga, däremot har han ju anklagat Jocke för att inte berätta sanningen och ljuga. Så hur du kunde syfta på Jacke i det stycket är för mig granska ologiskt.
Citera
2024-10-08, 21:45
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jonnas mamma sa något om kameror i ett meddelande ... Resten är nog trådsanningar som vanligt.
De läser något och sen bygger de vilka fantasier som helst utifrån det.
Och hur har Jonnas mammas meddelande läckt offentligt?
Dessa människor håller verkligen ingenting privat
Citera
2024-10-08, 21:52
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jag kallar inte andra för asgamar.
Det är intressant att du kritiserar mig när jag avböjer att diskutera med någon som söker konflikt med kränkande ord, men är tyst när andra använder kränkande ord gentemot mig och andra.
Jag tyckte det var intressant när det delades en länk om mordförsök och användare blev glada och kommenterade att dem hoppades chrippa blivit skadad och att han förtjänade det, då var ni tysta.
Och sen nästa dag då tyckte ni det var viktigt att poängtera hur en användare hade kommenterat att dem drog efter andan, men ni blundade för dem som hoppades att chrippa skulle råka illa ut och bli skadad.

Jag har heller inga problem ifall någon vill kalla chrippa, linnea, Jocke, Jonna, Anjo, rask, Angelica, vad är problemet, osv, för asgamar.
Dock tycker jag det är vidrigt att hoppas någon människan ska bli skadad. Men vi har väl olika prioriteringar helt enkelt.
Citera
2024-10-08, 21:54
Medlem
Citat:
Eftersom du nämner prata om sanningen, inte ljuga, osv, i samma ämne, och Chrippa har ju inte anklagat Jacke för att ljuga, däremot har han ju anklagat Jocke för att inte berätta sanningen och ljuga. Så hur du kunde syfta på Jacke i det stycket är för mig granska ologiskt.

Det är inte ologiskt om du sett Kräftans senaste video.
Han säger där klart och tydligt att JACKE får vara med i dokumentären så länge som han talar sanning.

Titta på den först.
Citera
2024-10-08, 21:58
Medlem
Citat:
Jag tyckte det var intressant när det delades en länk om mordförsök och användare blev glada och kommenterade att dem hoppades chrippa blivit skadad och att han förtjänade det, då var ni tysta.
Och sen nästa dag då tyckte ni det var viktigt att poängtera hur en användare hade kommenterat att dem drog efter andan, men ni blundade för dem som hoppades att chrippa skulle råka illa ut och bli skadad.

Jag har heller inga problem ifall någon vill kalla chrippa, linnea, Jocke, Jonna, Anjo, rask, Angelica, vad är problemet, osv, för asgamar.
Dock tycker jag det är vidrigt att hoppas någon människan ska bli skadad. Men vi har väl olika prioriteringar helt enkelt.

Har jag skrivit att jag hoppades på att Kräftan skulle råka illa ut och bli skadad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in