2024-10-08, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du verkar ha sovit under en sten.
Konflikten handlar i allra högsta grad om Jocke och Jockes agerande.

Uppdatera dig och återkom.

Nej konflikten handlar från början om chrippa och Linnea. Det är där konflikten började. Vilken jävel som helst hade soc anmält en släkting om släktingens barn råkar illa ut. Varför var Jocke ”bestman” åt barnet? Om han inte vill att ha. Ska ha umgänge med henne?
Varför står han på kontraktet om han inte vill att sin bror ska ha tak över huvudet?
Varför lånade han ut en telefon om han inte ville få kontakt med sin bror?

Du verkar på riktigt hjärndöd. Eller är du jäkligt JÄVIG.

Jocke är som han är. Tycker inte om honom, men bara för det så blundar jag inte för verkligheten. Av det Räkan ”exposat” så finns det inget som får folk att vända sida.

Räkan ska inte ha vårdnaden av ett barn, inte Julia heller. Vem ska ha vårdnaden? Jo det är upp till staten.

Bara nya invandrare och kräftan och några whitetrash här inne som inte förstår.
Vi föräldrar är VÅRDNADShavare över ett barn. Vi ska vårda barnet. Vi äger inte barnet. Socialtjänsten äger alla barn i Sverige. Det vet vilka idioter som helst. Förutom dudå.
Senast redigerad av Mazzot420 2024-10-08 kl. 17:04.
Citera
2024-10-08, 17:23
Medlem
Citat:
Du verkar lättirriterad har du mens stumpan?

Jag besvarade frågan om inlägget, inget annat. Var det verkligen så svårt att för dig att förstå det?

Så du och drottningen av trådsanningar har alltså sett en story som enligt en av er utgör grovt förtal, men varken du eller hon har nåt oberoende bevis? Är det korrekt uppfattat?

Vi ska bara lita på användaren som återkommande stått för lögner i tråden - ok!

Och om jag lägger upp en print på storyn som bara ni två sett, stämmer det fortfarande att piken gällde ett mordförsök?
Citera
2024-10-08, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Vad menade Joakim?

Stämmer eller stämmer det inte att Jockis pik gällde mordförsöket?
Citera
2024-10-08, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Se där. Ytterligare en lögn från användaren.

Tur att Jacke har en sambo som ser igenom hans giftiga brorsa och hur vidrigt han betett sig och beter sig.
Senast igår visade han att sätter sig över brorsan och vill styra.
Manipulativt som in i...

I tidigare videos har chrippa sagt att det var Jacke som fick honom att avstå dokumentären, jag har alltid hävdat att så är inte fallet då jag vet de.

Jackes tjej är bra, hon har genomskådat Chrippa sen dag 1.
Citera
2024-10-08, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
För jag undrar varför du tar upp ämnet?
Har det kommit någon ny information gällande misstänkta misshandeln att diskutera?

Det har alltid varit aktuellt, och ännu mer nu när Kräftan sitter och dikterar villkoren för sin brorsa. Det är rent hyckleri att kräva att han kan vara med och prata så länge han håller sig till sanningen, men själv inte ha ryggrad nog att kliva fram och säga exakt vad han ljugit om offentligt.

Jag har ingen insyn i de involverade och vet inte om något nytt kommit upp.
Men, jo – det dök faktiskt upp ny information från Goldie i tråden, där användaren påstod att L ska ha blivit hotad med vapen för att man inte vill att de ska vara tillsammans. Det var helt nytt.
Men där sitter Goldie på information. Det verkar vara svårt att utveckla vad det skulle röra sig om.

Så tydligen så har det hänt saker.
Citera
2024-10-08, 17:43
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Nej konflikten handlar från början om chrippa och Linnea. Det är där konflikten började. Vilken jävel som helst hade soc anmält en släkting om släktingens barn råkar illa ut. Varför var Jocke ”bestman” åt barnet? Om han inte vill att ha. Ska ha umgänge med henne?
Varför står han på kontraktet om han inte vill att sin bror ska ha tak över huvudet?
Varför lånade han ut en telefon om han inte ville få kontakt med sin bror?
"Bestman" är man åt brudgummen din mupp. Inte åt barn - vi gifter inte bort barn i Sverige.
Att vara Gudfar/Gudmor ger inga rättigheter alls och är enbart symboliskt som man kan välja eller välja bort vid dopet - huvuduppgiften för dessa är att lära barnet i den kristna tron.

Uthängningarna började med Jocke och Anjos jakt på Linnea. En jakt som sedan övergick till att också omfatta Chrippa.

Det handlade då inte om att Jocke trodde barnet for illa, utan att han lade sig i och försökte styra i en situation som inte angick honom.

Citat:
Du verkar på riktigt hjärndöd. Eller är du jäkligt JÄVIG.

Jocke är som han är. Tycker inte om honom, men bara för det så blundar jag inte för verkligheten. Av det Räkan ”exposat” så finns det inget som får folk att vända sida.
Nej, många av oss såg från början vad det handlade om och behöver alltså inte "vända sida".

Citat:
Räkan ska inte ha vårdnaden av ett barn, inte Julia heller. Vem ska ha vårdnaden? Jo det är upp till staten.
Det där är väl Jockes filosofi .. som hämnd för sin egen barndom vill han förstöra livet för ett annat barn ..

Citat:
Bara nya invandrare och kräftan och några whitetrash här inne som inte förstår.
Vi föräldrar är VÅRDNADShavare över ett barn. Vi ska vårda barnet. Vi äger inte barnet. Socialtjänsten äger alla barn i Sverige. Det vet vilka idioter som helst. Förutom dudå.
Nej, Socialtjänsten äger inga barn och Jocke kan inte styra socialtjänsten.
Senast redigerad av micro113 2024-10-08 kl. 17:46.
Citera
2024-10-08, 17:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Så du och drottningen av trådsanningar har alltså sett en story som enligt en av er utgör grovt förtal, men varken du eller hon har nåt oberoende bevis? Är det korrekt uppfattat?

Vi ska bara lita på användaren som återkommande stått för lögner i tråden - ok!

Och om jag lägger upp en print på storyn som bara ni två sett, stämmer det fortfarande att piken gällde ett mordförsök?
Var har jag skrivit att storyn utgjorde grovt förtal?
Citera
2024-10-08, 18:05
Medlem
Citat:
"Bestman" är man åt brudgummen din mupp. Inte åt barn - vi gifter inte bort barn i Sverige.
Att vara Gudfar/Gudmor ger inga rättigheter alls och är enbart symboliskt som man kan välja eller välja bort vid dopet - huvuduppgiften för dessa är att lära barnet i den kristna tron.

Uthängningarna började med Jocke och Anjos jakt på Linnea. En jakt som sedan övergick till att också omfatta Chrippa.

Det handlade då inte om att Jocke trodde barnet for illa, utan att han lade sig i och försökte styra i en situation som inte angick honom.

Nej, många av oss såg från början vad det handlade om och behöver alltså inte "vända sida".

Det där är väl Jockes filosofi .. som hämnd för sin egen barndom vill han förstöra livet för ett annat barn ..

Nej, Socialtjänsten äger inga barn och Jocke kan inte styra socialtjänsten.

Ditt cp. Kräftan kallade Jocke för ”bestman” när det var 6 Tim/veckan.

Socialstyrelsen äger varenda barn i Sverige ditt patrask. Om de inte ser att föräldrarna är bra föräldrar så placerar de barnen med hjälp av andra myndigheter.

Skillnaden på Chloe och Jocke är att Jocke inte var välkommen hem. Chloe är välkommen, men har oansvarslösa föräldrar och bör bli placerad en tid.

Vi är många som blivit placerade. Inte förstört mitt liv. Mer gynnat. Det insåg man inte då men nu när man är vuxen. Har en pappa som är lika narcissistisk och nedpundad som räkan.

Du är helt slut, micropenis komplex
Citera
2024-10-08, 19:02
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Det har alltid varit aktuellt, och ännu mer nu när Kräftan sitter och dikterar villkoren för sin brorsa. Det är rent hyckleri att kräva att han kan vara med och prata så länge han håller sig till sanningen, men själv inte ha ryggrad nog att kliva fram och säga exakt vad han ljugit om offentligt.

Jag har ingen insyn i de involverade och vet inte om något nytt kommit upp.
Men, jo – det dök faktiskt upp ny information från Goldie i tråden, där användaren påstod att L ska ha blivit hotad med vapen för att man inte vill att de ska vara tillsammans. Det var helt nytt.
Men där sitter Goldie på information. Det verkar vara svårt att utveckla vad det skulle röra sig om.

Så tydligen så har det hänt saker.
Fast det är skillnad på att sitta och ljuga som Jocke gör (enligt chrippa) och att inte vilja berätta sanningen.

Chrippa vill inte prata om misshandeln, hade Jocke inte velat prata om sin uppväxt, då hade det varit samma sak. Men nu är det inte det Jocke gör. Det är skillnad, 2 väldigt olika saker.

Hotet antar jag är videon, den diskuterades här i tråden när det skedde, en ung snubbe som viftade med ett vapen och hotade Linnea. Jag tror videon låg på TikTok. Men den händelse är gammal. I våras/början på sommaren.
Om det är den händelse Goldie menar.
Citera
2024-10-08, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag tycker att din fråga är relevant. Det handlar inte bara om våld utan även om Chrippas trovärdighet.

Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att svara på. Antingen har man lagt hand på sin sambo eller inte – det är ett enkelt ja eller nej. Det handlar om att bekräfta om handlingen har hänt eller inte, oavsett om juridiska följder är inblandade.
Citera
2024-10-08, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Fast det är skillnad på att sitta och ljuga som Jocke gör (enligt chrippa) och att inte vilja berätta sanningen.

Chrippa vill inte prata om misshandeln, hade Jocke inte velat prata om sin uppväxt, då hade det varit samma sak. Men nu är det inte det Jocke gör. Det är skillnad, 2 väldigt olika saker.

Hotet antar jag är videon, den diskuterades här i tråden när det skedde, en ung snubbe som viftade med ett vapen och hotade Linnea. Jag tror videon låg på TikTok. Men den händelse är gammal. I våras/början på sommaren.
Om det är den händelse Goldie menar.

Lämna Jocke utanför, det är inte relevant när det kommer till hurvida Kräftan lagt hand på sin sambo eller inte.
Suspekt beteende att man inte vill prata om det när han vill ha slut på spekulationer.
Antingen har han gjort det eller inte. Finns inget mellanting.

Ingen aning om vad det skulle vara för hot. Goldie delade med sig av informationen i tråden.
Senast redigerad av VilaVila 2024-10-08 kl. 19:21.
Citera
2024-10-08, 19:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att svara på. Antingen har man lagt hand på sin sambo eller inte – det är ett enkelt ja eller nej. Det handlar om att bekräfta om handlingen har hänt eller inte, oavsett om juridiska följder är inblandade.
Varför skulle han/de bekräfta eller dementera för dig och dina asgamar till kompisar här ... Det angår ju inte er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in