2024-10-08, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Hela Jimmies karriär bygger väl på att vara aningslös? "Jag visste inget" är väl standardsvaret från honom?

Jimmie vill agera dörröppnare för att bjuda in gängkriminaliteten i maktens korridorer.

Klart han vet allting om den här personen. Jag tror t.om. Åkesson tyckte det var lite coolt att ha honom på bröllopsfesten.
Citera
2024-10-08, 18:16
Avslutad
Citat:
Hela Jimmies karriär bygger väl på att vara aningslös? "Jag visste inget" är väl standardsvaret från honom?

Jimmie vill agera dörröppnare för att bjuda in gängkriminaliteten i maktens korridorer.

Stämmer.
Aningslös och dessutom att spela sårad och kränkt är det som mest kännetecknar honom.
Det är det senaste vi ser nu. I verkligheten så är Åkesson en riktig diktator att ha att göra med. Är det så man inte är honom till lags med precis allt han vill så kommer han se till få bort en från partiet för minsta skitsak.

Men att han inte hade klart för sig vilka som var vid vigseln är skitsnack.
Ser vissa i tråden skriker om 500 inbjudna. Då undrar jag om det var så många med vid Vigseln och på bröllopsmiddagen efteråt. För det var det som var själva vigseln. Inte att han först bjöd pöbeln på langos på stan.

Denna mc gubbe var med vid VIGSELN och middagen och ingår i hans närmaste bekantskapskrets.
Detta har redan M Karlsson medgivit i media. Den enda som inte medgivit det är Åkesson själv.
Men att den mannen inte kan fara med osanning vet vi alla ju också är en underdrift.
Karln kan inte hålla sig till sanningen ens om man så konfronterade honom med direkta bevis.
Citera
2024-10-08, 18:17
Medlem
Citat:

Det är lite märkligt då Andersson svarade det samma om vad hon visste om partilottsförsäljningen
Citera
2024-10-08, 18:18
Medlem
Fin reklam media gör för detta mc-gäng, men man har ju vurmat för andra gängkriminella tidigare och gangsterrapare.
Citera
2024-10-08, 18:23
Medlem
Fortfarande inget på SVT (inte vad jag sett), räknar inte på internet då dom inte berörs av publikservice i dagsläget.
Är dom rädd för anmälan?
Mest spekulationer, bra rubriker och jakt på klick?
Citera
2024-10-08, 18:26
Avslutad
Det mest pinsamt genanta i detta är att Jimmie Nolla Vekling Åkesson trodde att han skulle vara tuff genom att bjuda in en lika stor gängprofil som pojken själv. Löjligt.
Citera
2024-10-08, 18:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Fortfarande inget på SVT (inte vad jag sett), räknar inte på internet då dom inte berörs av publikservice i dagsläget.
Är dom rädd för anmälan?
Mest spekulationer, bra rubriker och jakt på klick?

Seriösa medier har lagt ner eftersom det är en tidningsanka. Åkesson är inte kopplad till någon gängkriminalitet även om sosseriets trollfabriker vevar halvt ihjäl sig och sprider desinformation.
Citera
2024-10-08, 18:28
Medlem
JoeDoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
SD är uppenbarligen redan infiltrerade av gängkriminella. Vänsterpartier är det också. Ytterpartierna är verkligen trash.
Nu ska vi se här. Ytterpartierna... hur är det med sossejävlarna, miljöpartiklarna och turkcentern?
Citera
2024-10-08, 18:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JoeDough
Nu ska vi se här. Ytterpartierna... hur är det med sossejävlarna, miljöpartiklarna och turkcentern?

Det här drevet går att spåra raka vägen till Sveavägen 68. Sosseriets trollfabriker jobbar så de spyr för att fokusförskjuta från sina lotterbedrägerier.
Citera
2024-10-08, 18:31
Medlem
Att en man som pekas ut som ledare för den kriminella mc-klubben Comanches var gäst på Sverigedemokraternas partiledare Jimmie Åkessons bröllop är inte ett problem för Tidösamarbetets arbete mot gängkriminalitet, säger justitieminister Gunnar Strömmer.
https://sverigesradio.se/artikel/strommer-om-akessons-brollopsgast-inte-ett-problem-for-tidosamarbetet
Citera
2024-10-08, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polisen.Kreml
Seriösa medier har lagt ner eftersom det är en tidningsanka. Åkesson är inte kopplad till någon gängkriminalitet även om sosseriets trollfabriker vevar halvt ihjäl sig och sprider desinformation.

Togs upp i det mest lyssnade nyhetsprogramet Studio ett.
Jimmie pudlar... Kommer fler avslöjanden. Kommer bli intressant då alla vet att han är en stjärtgosse
Även KDs Ebba har tagits på bild i samma veva och är tydligen en smygnasse.
Detta är nog skandalen som sänker SD.
FB trollen får byta tråd och stödja Trump i fortsättningen.
Citera
2024-10-08, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Att en man som pekas ut som ledare för den kriminella mc-klubben Comanches var gäst på Sverigedemokraternas partiledare Jimmie Åkessons bröllop är inte ett problem för Tidösamarbetets arbete mot gängkriminalitet, säger justitieminister Gunnar Strömmer.
https://sverigesradio.se/artikel/strommer-om-akessons-brollopsgast-inte-ett-problem-for-tidosamarbetet
Bra där! Tidöpartierna vill hänga kvar vid makten oavsett vad som händer. Då vet vi det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in