2024-10-08, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Så om du har fest kollar du då alla och deras respektive i lexbase??
Speciellt noga om någon du känt i 25 år kommer dit med en partner, kollar du denne noga?
Förbjuder du din polare sen 25 år att komma med sin partner?

Och hur många har inte något i Lexbase? En fortkörning, en fyllstyrning, något obetalt mm.
(jag har inte något alls och aldrig haft, ta i trä)

Om jag slår på den ort jag bor i idag ca 1.000 boende så finns 20 med i Lexbase.
Kan vi då inte ha fest i hembygdsgården??
årliga j part

Nu kan SDare inte klara av att
De känt varandra sedan 2016 , umgåtts vid JÅs årliga party
mats Karlsson fd fru är nu Hedarvs nya
Citera
2024-10-08, 17:18
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Stämmer det verkligen? Expressen har publicerat en bild från en större sammankomst: "Comanches mc samlas under Memorial run i Lidköping den 18 maj 2024". Samtliga deltagare verkar vara vita. (Bilden är inte jätteskarp, men det ser inte ut som någon multietnisk sammankomst.)

https://static.bonniernews.se/images...annan/1280.png

Ett par mellanösternskägg ser man ju, men inga somalier över huvud taget. Men övervägande majoritet är helt klart vita.
Citera
2024-10-08, 17:19
Medlem
Eurypteridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Snacka om tung kriminalitet....
Det betyder ingenting i de här kretsarna för de sitter livstid för varann, att han inte sitter på anstalt betyder bara att någon annan tagit en kula för han!
Tror du det är svårt och lura en korrupt domare o sätta fel snubbe på Kumla?
Citera
2024-10-08, 17:20
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzzorrro
Camoche MC består till en överväldigande del utav våldsamma menaslödder, afrikaner och pakipack som lajvar mc-knuttar. Man har en minoritet av nordiska medlemmar.

Det är en multikulti projekt skapat i helvetet av självaste hinhåle.

Man försöker dessutom utrota hells angels - de enda svenska, nordiska & ariska kriminella grupperingen vi har.

Man har gjort livet fullständigt surt för ha, vänt deras tillvaro och inkomster upp och ner.

Sektmentaliteten gör er så blinda att ni tar parti för kriminella babbar mot de enda svenska kriminella vi har.

Camoche MC kommer fortsätta ta in aggressiva babbar som kommer göra livet surt för svenska och nordiska själar som försöker skapa sig ett leverne på den fronten.

Genom ert ovillkorslösa stöd till rasförrädaren Robert Hedearv bistår ni de kriminella babbarna i deras folkmord på svenska kriminella.

Grattis ljushuvuden!

Tycker du det är OK att SD-ledningen är ett samtal bort från Nedim Khan et al?

Tycker du det är OK att Robert Hedarv frotterar offentligt med sådana typer?

Vad finns det att försvara här? Camoche MC? Nedir Khan?

Hjälp mig att förstå så lägger jag av på stuts.

Jordgubben är nära med hells angels. Alla riktiga svenskar skall stötta HA & jordgubben om dom har IQ över skostorlek!

Det finns inget att dividera om. Babbar som lajvar MC-klubb för att ha ursäkter i rättssalarna måste VÄCK från samhället.

Det är DOM som skall utrotas, inte HA!

Jag tycker Jimmie ska gå ut i en presskonferens och meddela att han bara är för: "De enda svenska kriminella vi har. Svenska och nordiska själar som försöker skapa sig ett leverne på den fronten."

Jimmie bör också samtidigt ta starkt avstånd ifrån: "Camoche MC som består utav våldsamma menaslödder, afrikaner och pakipack. Det multikultiprojekt som skapats i helvetet av självaste hinhåle."

Det är dags för Jimmie att välja sida nu! SD måste ta sida för arisk gängkriminalitet

Edit: Jag behöll "stavningen" Camoche MCComanches MC då jag tyckte det speglar nivån på det hela.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Han blev president en tid efter han fått bröllopsinbjudan.

Ursäkta SDare detta gäller deras umgänge sedan 2016
med ständiga party fester i JÅs regi
Citera
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disques
Varför skriver du inte om deras vänskap sedan 2016

Mitt första inlägg i tråden handlade om det. Citerar mig själv:

Jimmie Åkessons s.k. "kopplingar" till gängkriminalitet består tydligen av att han medbjudit Robert Hedarv på fest ngr gånger (2016, 2017 och 2018) samt till sitt bröllop, då denne är partner till Gabriella Hedarv (Mattias Karlssons exfru).

Gabriella Hedarv beskriver Jimmie Åkesson som "en gammal vän och kollega, som jag känt i 25 år och som under en period i livet stått mig väldigt nära".

https://x.com/jimmieakesson/status/1842559916164215167

Det är väl därtill oklart, om Robert Hedarv kan klassas som "gängkriminell" före sommaren 2023.

Det MC-gäng, där han enl. Expressen ska vara president för en lokalavdelning, bildades tydligen sommaren 2022 i Danmark. Expressen skriver:

"Comanches MC, som sedan förra sommaren [sommaren 2023, min kommentar] varit etablerad med medlemmar och avdelningar i Skåne och Västra Götaland. Den svenska verksamheten styrs dock från Danmark – där klubben grundades och är betydligt större än här".

https://www.expressen.se/nyheter/sve...ssons-brollop/

Aftonbladet skriver:

"Ända sedan 2016, många år innan Hedarv blev Comanches-president, har de umgåtts i samma kretsar."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...jen-i-manga-ar

Det är som sagt tveksamt, om Robert Hedarv - som enl. Aftonbladet varit på privata fester hos Åkesson "sedan 2016, många år innan Hedarv blev Comanches-president" - *retroaktivt* kan klassificeras som gängkriminell före sommaren 2023?

Och det är väl begripligt, att SD:s pressavdelning, när pressavdelningen kontaktades av Expo i somras, gjorde denna värdering:

”Det faller på sin egen orimlighet att information om en enskild riksdagsledamots ex-frus nya make och hans förehavanden skulle vara relevant att lyfta till partiets toppskikt. Detta gäller särskilt rapportering som inte ens når utanför Expo och ETC:s smala åsiktskorridorer. Om vi ägnade tid åt att informera ledningen om allting som skrivs om våra riksdagsledamöter, så skulle det bli väldigt lite tid över till viktigare saker.”

https://www.expressen.se/nyheter/sve...darv-i-somras/

Men då Expressen har en heltidsanställd journalist (David Baas) specifikt för att smutskasta SD och Åkesson, så var det tyvärr ett olyckligt beslut av pressavdelningen.
Citera
2024-10-08, 17:22
Medlem
Zzzzorrros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen

Det är dags för Jimmie att välja sida nu! SD måste ta sida för arisk gängkriminalitet

Edit: Jag behöll "stavningen" Camoche MCComanches MC då jag tyckte det speglar nivån på det hela.

Jag lägger ingen vikt med mening vad fan de egentligen heter och hur det stavas.

Det är en form av indirekt ställningstagande, vars budskap jag lämnar åt dig att tolka på fri hand.

Det är ju sjukt att skribenter här inne försöker göra Robert Hedarv, Jocke Persson eller vad han ku heter (kolla bara nyllet på han för i helvete) som några mysfarbröder vars enda last är att baka bullar i mängder i den lokala MC-klubben.

Vet ni verkligen så lite om den miljön och hur det funkar där? Tveksamt måste man säggg.
Senast redigerad av Zzzzorrro 2024-10-08 kl. 17:25.
Citera
2024-10-08, 17:28
Jimmie kommer alltid undan, om 1 vecka är detta bortblåst kanske?
Citera
2024-10-08, 17:28
Medlem
MomsPlusSkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvfalun
Helt jäkla sjukt. Här tappas SD min röst. Vilken jävla fitta JÅ är. Idiotjävel. Nu kommer vänsterpack fortsätta skyffla in smutsblattar i landet. Äckelsverige
Inte en chans att du röstat SD. Ingen i SD bryr sig om sånt här, så länge man har rätt hudfärg är det OK.
Citera
2024-10-08, 17:29
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Fake-News-
Fast vad i helvete pratar du om nu? Som om Ulf Kristersson inte hänger med och tagit bilder med islamister. Är du på riktigt eller? Här är Uffe tillsammans med kända islamister. Driver du eller?

https://fifs.se/2023/02/02/230202/

Jimpans polare är dömd för brott. Vilka personer på bilden i din länk är dömda för brott?
Citera
2024-10-08, 17:29
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzzorrro
Jag lägger ingen vikt med mening vad fan de egentligen heter och hur det stavas.

Det är en form av indirekt ställningstagande, vars budskap jag lämnar åt dig att tolka på fri hand.

För mig spelar det ingen roll vilken typ av gängkriminalitet Jimmie väljer att förknippa partiet med, men att ta ställning för "den mer mångkulturella kriminella sidan" ger mer utdelning i valurnorna eftersom varje kriminell "bruscha" i Orten kommer att rösta på Jimmie i nästa val.

Strategerna i SD jublar över detta och tackar för den reklam SD får i Orten just nu.

De ariska gängkriminella är för få till antalet för att vara intressant för Jimmie att fiska efter.

"Jimmie på din sida, Bror!" i valet 2026.
Citera
2024-10-08, 17:30
Medlem
[quote=Meiji|89748947]Mitt första inlägg i tråden handlade om det. Citerar mig själv:

Jimmie Åkessons s.k. "kopplingar" till gängkriminalitet består tydligen av att han medbjudit Robert Hedarv på fest ngr gånger (2016, 2017 och 2018) samt till sitt bröllop, då denne är partner till Gabriella Hedarv (Mattias Karlssons exfru).

Gabriella Hedarv beskriver Jimmie Åkesson som "en gammal vän och kollega, som jag känt i 25 år och som under en period i livet stått mig väldigt nära".

https://x.com/jimmieakesson/status/1842559916164215167

Det är väl därtill oklart, om Robert Hedarv kan klassas som "gängkriminell" före sommaren 2023.

Det MC-gäng, där han enl. Expressen ska vara president för en lokalavdelning, bildades tydligen sommaren 2022 i Danmark. Expressen skriver:

"Comanches MC, som sedan förra sommaren [sommaren 2023, min kommentar] varit etablerad med medlemmar och avdelningar i Skåne och Västra Götaland. Den svenska verksamheten styrs dock från Danmark – där klubben grundades och är betydligt större än här".

https://www.expressen.se/nyheter/sve...ssons-brollop/

Aftonbladet skriver:

"Ända sedan 2016, många år innan Hedarv blev Comanches-president, har de umgåtts i samma kretsar."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...jen-i-manga-ar

Det är som sagt tveksamt, om Robert Hedarv - som enl. Aftonbladet varit på privata fester hos Åkesson "sedan 2016, många år innan Hedarv blev Comanches-president" - *retroaktivt* kan klassificeras som gängkriminell före sommaren 2023?

Och det är väl begripligt, att SD:s pressavdelning, när pressavdelningen kontaktades av Expo i somras, gjorde denna värdering:

”Det faller på sin egen orimlighet att information om en enskild riksdagsledamots ex-frus nya make och hans förehavanden skulle vara relevant att lyfta till partiets toppskikt. Detta gäller särskilt rapportering som inte ens når utanför Expo och ETC:s smala åsiktskorridorer. Om vi ägnade tid åt att informera ledningen om allting som skrivs om våra riksdagsledamöter, så skulle det bli väldigt lite tid över till viktigare saker.”

https://www.expressen.se/nyheter/sve...darv-i-somras/

Men då Expressen har en heltidsanställd journalist (David Baas) specifikt för att smutskasta SD och Åkesson, så var det tyvärr ett olyckligt beslut av pressavdelningen.
[/QUOTE

Typiskt SD ,försvaret låter som en dåres undanflykt
Som ursprungs Moderat orkar jag inte med att vi samarbetar med
ett parti som ständigt inte städar i farstun
Det är slutröstat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in