Citat:
Ursprungligen postat av
IQ60
Vilka jag skulle ha problem med hör knappast hit utan det viktiga är min rätt att umgås med vem JAG vill, inte vilka andra anser är rätt.
Har man ett jobb som JÅ har så handlar det inte om vem han umgås med utan hur människorna påverkar honom.
Men du verkar ju vara riktigt dum i huvudet. Det här gick du och jag igenom igår. Ja, när vi pratade om säkerhetsklassning, men det verkar inte riktigt fatta att det där fortfarande?
Nu är det fortfarande på det här sättet att Åkesson är och har valt att bli en högt uppsatt offentlig person ledare för ett av de största partierna i Sverige och då kan han inte vara det. På arbetstid och sedan efter arbetstiden så hänger han med gängkriminella.
Du verkar liksom inte riktigt fatta det här, eller du bara fortsätter du tjafsar samma sak hela tiden?
Det är precis samma sak som gäller att vara en polis. Antagligen är man polis och då är man det på heltid. Man kan inte hänga med kriminella på fritiden när man jobbar som polis. Och det är ännu mer. Sånt när det gäller att vara partiledare för ett stort parti som dessutom säger sig kämpa mot gängkriminaliteten.
Men igen .-. Nej Åkesson har alltså inte någon rätt att vara och umgås med gängkriminella och bjuda hem dem på privata fester i sin lilla trädgård!!
Skärp dig nu för fan för du gör bort dig mer och mer.
Antar du som var säkerhetsklassad på ditt jobb (enligt egna utsagor) så glömde väl din arbetsgivare bort göra ett IQ test på dig. för du verkar ju ha glidit undan det resultatet och ändå släppts in på ditt s.k "arbete"
Du är precis som en Åkesson ljuger ljuger och ljuger.