2024-10-08, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Otroligt manipulativ är han men även jättedålig då de flesta inte går på det.

Han kör med känslomässig utpressning ang Jacke och verkar ha svårt för Jackes tjej då hon är en stark kvinna.
Hon skriver ju på sociala medier, minsann klagar han på, hemska kvinna!

Sådana gillar han tydligen inte. Svåra att kontrollera för honom.

Han lyckades trycka fram något som skulle påminna om tårar vid rätt tillfälle, för att i nästa stund låta likadan igen.

Han påstod att han lät som han gjorde pga att han är sjuk. Han har väl alltid låtit så, när han ska spela allvarlig? Det är antingen så eller högljud och viftande.

Att ens en människa går på det där, är skrämmande.
Citera
2024-10-08, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Han lyckades trycka fram något som skulle påminna om tårar vid rätt tillfälle, för att i nästa stund låta likadan igen.

Han påstod att han lät som han gjorde pga att han är sjuk. Han har väl alltid låtit så, när han ska spela allvarlig? Det är antingen så eller högljud och viftande.

Att ens en människa går på det där, är skrämmande.

Jag noterade också att han stundvis glömde att han var sjuk eftersom han hänvisade till hans lågmäldhet = sjuk dvs blev mindre lågmäld stundvis.

Han gör så här hela tiden. Snyftvideo när han är påkommen med ett nytt påhitt han tror ska sänka sin bror.

Däremot undrar jag vad som är anledningen till att han pratade lite om Anjo men benämner inte honom med Anjo som han med stark intensitet gjort innan.

En annan sak jag frågat om innan i tråden.
Jag hörde i någon video att Chrippa anklagat Jonnas mamma för att satt upp övervakningsutrustning för att spionera på honom. Jag visste att han är paranoid men nu tenderar det ju till galenskap.
Citera
2024-10-08, 12:59
Medlem
Citat:
Jag noterade också att han stundvis glömde att han var sjuk eftersom han hänvisade till hans lågmäldhet = sjuk dvs blev mindre lågmäld stundvis.

Han gör så här hela tiden. Snyftvideo när han är påkommen med ett nytt påhitt han tror ska sänka sin bror.

Däremot undrar jag vad som är anledningen till att han pratade lite om Anjo men benämner inte honom med Anjo som han med stark intensitet gjort innan.

En annan sak jag frågat om innan i tråden.
Jag hörde i någon video att Chrippa anklagat Jonnas mamma för att satt upp övervakningsutrustning för att spionera på honom. Jag visste att han är paranoid men nu tenderar det ju till galenskap.

Precis. ”Paranoid” har fått ett ansikte.

Han är en så liten person.
Citera
2024-10-08, 13:21
Medlem
MP-44s avatar
droger sliter oerhört tungt på psyket. nu verkar det som han är slut. han har inte råd med drogerna längre och måste nu kliva av drog tåget vi sett under året som varit. inte vara klen i psyket nu chrippa. det är bara för svaga människor.

jag tror inte någon köper hans nya approach. och varför skulle folk?! han har ju betett sig som en svin emot alla han gapat fas 7 efter och haft sig. hoppas dina föräldrar dör kommentarer och liknande. finns inga fler broar att bränna längre. för han har varit väldigt duktig på att bränna dom själv.
Citera
2024-10-08, 14:00
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Så den stora frågan är om han är en kvinnoboxare eller ej.

Vad Jocke tjänar eller gör på nätterna är helt irrelevant.
Om det enda du vill diskuterar/ha svar på är om Chrippa är en kvinnoboxare eller ej, då kan du sluta slösa din tid i denna tråd.
Vi kommer aldrig få veta med 100% säkerhet om Chrippa är kvinnoboxare eller ej, så länge det inte går till åtal.
Och vad folk tror, tycke, tänker, teorier och spekulationer ifall chrippa är en kvinnoboxare eller ej har redan diskuterats 1000 gånger.

Har du något nytt att komma med i frågan som inte komma upp de första 1000 gångerna?

tillägg: och innan nån börjar skrika och gråta för dem tror att jag skyddar chrippa gällande misstanke om misshandeln. Kolla vad jag redan skrivit 1000 gånger om det ämnet, så slipper du se dum ut.
Citera
2024-10-08, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Om det enda du vill diskuterar/ha svar på är om Chrippa är en kvinnoboxare eller ej, då kan du sluta slösa din tid i denna tråd.
Vi kommer aldrig få veta med 100% säkerhet om Chrippa är kvinnoboxare eller ej, så länge det inte går till åtal.
Och vad folk tror, tycke, tänker, teorier och spekulationer ifall chrippa är en kvinnoboxare eller ej har redan diskuterats 1000 gånger.

Har du något nytt att komma med i frågan som inte komma upp de första 1000 gångerna?

tillägg: och innan nån börjar skrika och gråta för dem tror att jag skyddar chrippa gällande misstanke om misshandeln. Kolla vad jag redan skrivit 1000 gånger om det ämnet, så slipper du se dum ut.

Om det är uttömt för dig, varför fortsätter du att svara?
Citera
2024-10-08, 15:24
Medlem
Citat:

Jag tycker att din fråga är relevant. Det handlar inte bara om våld utan även om Chrippas trovärdighet.
Citera
2024-10-08, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Jockes inlägg handlade inte om skatten.

Så gulligt att du som hovdam skyddar din drottning Pallal med hennes trådsanningar.

Snälla du, kan vi få se bevis på det grova förtalet från Jocki? För att blint lita på drottningen Pallal efter alla påhitt från henne är ju fullständigt omöjligt.

Om aktuell story är försvunnen från nätet så kanske du som hovdam kan assistera drottningen och bidra med en polisanmälan eller tecken på åklagarkontakt som rör detta grova brott av Sveriges största influenser - ett brott som hittills gått alla, inkl riksmedia, förbi utom trådsanningsdrottningen Pallal?
Citera
2024-10-08, 16:21
Medlem
Dopys avatar
Citat:
För jag undrar varför du tar upp ämnet?
Har det kommit någon ny information gällande misstänkta misshandeln att diskutera?
Citera
2024-10-08, 16:25
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jag tycker att din fråga är relevant. Det handlar inte bara om våld utan även om Chrippas trovärdighet.
Men då bordet frågan mer rimligen handla om Chrippas trovärdighet.
Tex varför har Chrippa först sagt en sak och sen en annan? När vet man om Chrippa talar sanning eller ljuger?

Varför känner folk sig så övertygade om att dem vet exakt i vilka videos chrippa talar sanning och i vilka videos han ljuger? Så att dem använder hans videos som bevis även fast det finns videos där han säger något helt annat?
Citera
2024-10-08, 16:34
Medlem
Citat:
Se där. Ytterligare en lögn från användaren.
Vad menade Joakim?
Citera
2024-10-08, 16:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Så gulligt att du som hovdam skyddar din drottning Pallal med hennes trådsanningar.

Snälla du, kan vi få se bevis på det grova förtalet från Jocki? För att blint lita på drottningen Pallal efter alla påhitt från henne är ju fullständigt omöjligt.

Om aktuell story är försvunnen från nätet så kanske du som hovdam kan assistera drottningen och bidra med en polisanmälan eller tecken på åklagarkontakt som rör detta grova brott av Sveriges största influenser - ett brott som hittills gått alla, inkl riksmedia, förbi utom trådsanningsdrottningen Pallal?

Du verkar lättirriterad har du mens stumpan?

Jag besvarade frågan om inlägget, inget annat. Var det verkligen så svårt att för dig att förstå det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in