2024-10-08, 10:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Inte bra detta även om jag anser det vara ett patetiskt försök till "guilt by association" - om detta applicerades på alla partiers partimedlemmar så skulle inte mången kunna driva politiska värv... Och var är SÄPO - om nu denne Hedarv är så kriminell och farlig, samt ett hot mot rikets säkerhet - varför har dessa inte varnat SD och Åkesson för denne extreme "terroristen"? För om de varnat dem hade Hedarv såklart ex. inte fått komma på Åkessons bröllop då alla gäster lär få undergå en säkerhetskontroll innan...
Vet inte om Säpo kan förbjuda Jimmie att bjuda vilka han vill på sitt bröllop, eller bara avråda honom från att bjuda vissa? Vore intressant att veta om de avrådit men Jimmie bjudit snubben ändå, men det lär vi aldrig få reda på.
Citera
2024-10-08, 10:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Vadå "begeistrade"? Som jag har sett det och fortfarande ser det är det den sk. Sjuklövern, etablissemanget, de som skapat dagens samhälle, som är den verkliga sekten.

Först ruinerar de Sveriges samhälle och gör så att det badar i blod och kriminalitet, samtidigt som man motarbetar SD på de mest fula vis; baktalar, hetsar, utesluter, ljuger och när vi nu ser facit, hur samhället blev, har de mage att fortsätta på den inslagna banan för att kunna fortsätta sin destruktiva gärning.

För mig är detta med Åkessons bröllopp en liten sketen petitess, som inte är något i jämförelse med den förstörelse som etablissemangssekten skapat i Sverige.
Finns det något du inte skulle se som en petitess om Jimmie gjorde? Ge gärna exempel!
Citera
2024-10-08, 10:56
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Finns det något du inte skulle se som en petitess om Jimmie gjorde? Ge gärna exempel!
Inte mycket. Etblissemangssektens brott mot Sverige är så oändligt mycket större.
Citera
2024-10-08, 10:59
Avstängd
Citat:
Inte mycket. Etblissemangssektens brott mot Sverige är så oändligt mycket större.
Vilket drömläge för en partiledare.
Citera
2024-10-08, 11:00
Medlem
AKKo-Itachis avatar
Låt mig gissa, Jimmie vet självklart ingenting? SD lämnar verkligen en äcklig bismack i munnen. Först deras trollarme som uppdagades av Kalla Fakta och nu det här. Hur kan folk ens rösta på dessa skojare?
Citera
2024-10-08, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBastard
Det är väl lite deras sätt, när SD politiker fuskar med skatter och traktamente, tafsar på tjejer etc så försvarar sig alltid de som röstar SD med att vänstern är värre. Vilket de i många fall kan vara. Men de tar alltid de i partiet i försvar och hänvisar till vad vänstern har gjort. Det är lite som fans som aldrig kan säga att sin favoritartist faktiskt har gjort en dålig spelning.
Ja. Det e lite synd. Jag tror inte att kriminella e bra för samhället och jag tror inte att det e bra med massmördare oavsett politisk ideologi. Men att det e kontroversiellt att tycka så e inte så positivt för ett parti.
Citera
2024-10-08, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AKKo-Itachi
Låt mig gissa, Jimmie vet självklart ingenting? SD lämnar verkligen en äcklig bismack i munnen. Först deras trollarme som uppdagades av Kalla Fakta och nu det här. Hur kan folk ens rösta på dessa skojare?
Undrar om den taktiken fungerar ännu en gång. "Jag visste ingenting". Hoppas det blir en seriös diskussion om hur kriminaliteten ätit sej in i samhället och att det ställs krav på nolltolerans.
Citera
2024-10-08, 11:03
Medlem
Det roligaste är att han tydligen inte är dömd för något brottsligt heller 😅.
Ändå är media som gamar runt detta
Citera
2024-10-08, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blunted
Jan Emanuel var även han inbjuden som hedersgäst till President Åkessons bröllop
Är det inte ironiskt? Jimmie vurmar om hårda tag mot kriminalla samtidigt som han umgås med mc-gäng och bjuder in självaste Jan-Emanuel som hedersgäst. SD är stödparti åt borgarna, även fast de har flest väljare på högersidan och invandringen har bara ökat när deras kärnfråga är motsatsen.
Jan-Emanuel jobbar åt dom riktigt kriminella inom staten samtidigt som han själv ser ut att vara med i ett mc-gäng

Vilken smörja detta blir. Undrar vad som händer med SD nu.
Citera
2024-10-08, 11:05
Medlem
AKKo-Itachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Ogillar Åkesson, men var det inte en MC-knutte på bröllopet? Personligen trodde jag de var utdöda, men hade visst fel

Låter på folk som att det var en gängmedlem ifrån orten som deltog. Läser ni bara rubrikerna?

SD:s trollarme må tro? Att MC-gängen och förortsgängen har täta kopplingar och knappt kan urskiljas från varandra är väl sedan länge känt?
Citera
2024-10-08, 11:06
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Vadå "begeistrade"? Som jag har sett det och fortfarande ser det är det den sk. Sjuklövern, etablissemanget, de som skapat dagens samhälle, som är den verkliga sekten.

Först ruinerar de Sveriges samhälle och gör så att det badar i blod och kriminalitet, samtidigt som man motarbetar SD på de mest fula vis; baktalar, hetsar, utesluter, ljuger och när vi nu ser facit, hur samhället blev, har de mage att fortsätta på den inslagna banan för att kunna fortsätta sin destruktiva gärning.

För mig är detta med Åkessons bröllopp en liten sketen petitess, som inte är något i jämförelse med den förstörelse som etablissemangssekten skapat i Sverige.

Ja, menar att ni verkar så våldsamt förtjusta i er ledare att ni blir fullständigt förblindade.

Annars är ditt inlägg relativisering, relativisering och relativisering och lite ad hoc på det. Som ett litet barn, "de har också gjort dumma saker!!!" Rent av löjeväckande argumentation.
Citera
2024-10-08, 11:09
Medlem
Vem fan bryr sig, det var flera hundra gäster på bröllopet. Det var isåfall kvinnan som gjorde fel som tog med sig honom. Media har stor skuld i hur det ser ut idag med all gängkriminalitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in