2024-10-08, 07:54
Medlem
stigenhems avatar
Tjena!

Satt och googla på ett lagligt kosttillskott som skulle hjälpa till med muskeltillväxt och höja testonivåerna när jag surfade in på https://ultrabolan.se/ och https://www.fitness101.se/tillskott/muskelmassa/?keyword=bygga%20muskler%20mat&ad=681481865971&gad _source=1&gclid=Cj0KCQjwjY64BhCaARIsAIfc7YZOCH1f8H IbYYIrqoay3VuIbA6mGB63K7cFFj4qsY9mCG2e4h6G4uQaAodu EALw_wcB

Tänkte wow detta tillskott måste ju vara dynamit och har säkert fått fäste på marknaden med massor av nöjda konsumenter så då factcheckar jag som jag alltid gör genom att söka på flashback. Döm av min förvåning när jag inte hittade en enda tråd om Ultra bolan så därför jag startar denna.

Jag själv är helt grön på kosttillskott, kör kreatin och äter husmanskost thats it. Så därför jag vänder mig till er som är mer erfarna.

Frågeställningen är kort och gott, är det värt att beställa hem och köra eller finns det något annat ni rekommenderar istället?
Citera
2024-10-08, 08:26
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stigenhem
Tjena!

Satt och googla på ett lagligt kosttillskott som skulle hjälpa till med muskeltillväxt och höja testonivåerna när jag surfade in på https://ultrabolan.se/ och https://www.fitness101.se/tillskott/muskelmassa/?keyword=bygga%20muskler%20mat&ad=681481865971&gad _source=1&gclid=Cj0KCQjwjY64BhCaARIsAIfc7YZOCH1f8H IbYYIrqoay3VuIbA6mGB63K7cFFj4qsY9mCG2e4h6G4uQaAodu EALw_wcB

Tänkte wow detta tillskott måste ju vara dynamit och har säkert fått fäste på marknaden med massor av nöjda konsumenter så då factcheckar jag som jag alltid gör genom att söka på flashback. Döm av min förvåning när jag inte hittade en enda tråd om Ultra bolan så därför jag startar denna.

Jag själv är helt grön på kosttillskott, kör kreatin och äter husmanskost thats it. Så därför jag vänder mig till er som är mer erfarna.

Frågeställningen är kort och gott, är det värt att beställa hem och köra eller finns det något annat ni rekommenderar istället?

Ge det ett försök och återkom . Om man tittar på de länkar du postade så ser det väl mer ut som en reklam för TV-shop och det är aldrig ett lovande tecken .5-6kg muskler på 3 månader är onaturligt bra som knappt steroider klarar av.
Citera
2024-10-08, 08:31
Medlem
stigenhems avatar
Jag är benägen att testa, ville bara kolla om någon annan gjort det innan mig.
Citera
2024-10-08, 08:43
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Jag är benägen att testa, ville bara kolla om någon annan gjort det innan mig.

Näe men sådana där superpiller har funnits i alla år .. Minns när jag var som mest aktiv på gymmet 95-2000 då fanns det likadana preparat som lovade att man såg ut som Dorian Yates efter 2v på gymmet. Självklart BS.. Näe en ordentlig kost (mycket) sömn och steroider är det du måste pula i dig för att bli grov, finns vissa preparat som hjälper till men inget som får dig att bli en broiler.
Citera
2024-10-08, 09:36
Medlem
stigenhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Näe men sådana där superpiller har funnits i alla år .. Minns när jag var som mest aktiv på gymmet 95-2000 då fanns det likadana preparat som lovade att man såg ut som Dorian Yates efter 2v på gymmet. Självklart BS.. Näe en ordentlig kost (mycket) sömn och steroider är det du måste pula i dig för att bli grov, finns vissa preparat som hjälper till men inget som får dig att bli en broiler.

Jag är intresserad av kosttillskott som hjälper till att peaka testonivåerna då jag börjar pusha 40 och vill ändå känna att jag bygger och flyttar fram min fysiska gräns.

Vill inte ha broilerkropp. Bara vara stadig och senig.

Tänker att något mirakelpiller är bättre än andra haha
Citera
2024-10-08, 09:40
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Jag är intresserad av kosttillskott som hjälper till att peaka testonivåerna då jag börjar pusha 40 och vill ändå känna att jag bygger och flyttar fram min fysiska gräns.

Vill inte ha broilerkropp. Bara vara stadig och senig.

Tänker att något mirakelpiller är bättre än andra haha

Testo finns det inga mirakeltabletter för än som är receptfria.

Men en TRT-behandling kanske vore något om du lider av testobrist.
Finns kräm du smörjer in magen med som ska vara riktigt bra ( minns ej namn)
Citera
2024-10-08, 10:14
Medlem
stigenhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Testo finns det inga mirakeltabletter för än som är receptfria.

Men en TRT-behandling kanske vore något om du lider av testobrist.
Finns kräm du smörjer in magen med som ska vara riktigt bra ( minns ej namn)

Är inte orolig för att jag har för låg testonivå men vill ligga på överskott av förklarliga skäl
Citera
2024-11-12, 20:54
Medlem
Citat:
Tjena!

Tja, provade du Ultrabolan någongång? Hur gick/känns det? Det är svårt att hitta info om det online helt klart.
Citera
2024-11-13, 06:59
Medlem
Citat:
Är inte orolig för att jag har för låg testonivå men vill ligga på överskott av förklarliga skäl

Du kan inte köpa testo på laglig väg. Garanterat fejk ju
Citera
2024-11-13, 17:57
Medlem
stigenhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lufior
Tja, provade du Ultrabolan någongång? Hur gick/känns det? Det är svårt att hitta info om det online helt klart.

Tjena!
Återkommer när jag testat. Ska käka slut på de tillskott jag jag hemma först innan jag beställer 🙂
Citera
2024-11-13, 17:59
Medlem
stigenhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Du kan inte köpa testo på laglig väg. Garanterat fejk ju

Nä så är det ju.
Jag har ingen idé om att ultra bolan är någon slags laglig testo utan min förhoppning är att de ska hjälpa min kropp att producera egen testo, vilket många tillskott gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in