2024-10-08, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelbullen24
Han har tydligen flyttat hem till sina föräldrar i Nynäshamn och anser att han är oskyldigt anklagad och hans rykte är förstört.. Jo Jo och alla barnen då , hur mår dom??

Lägg till alla polisanmälningar som kommit in mot honom det senaste. Hans rykte bland barn SKA vara förstört oavsett om han är bäng eller inte.
Citera
2024-10-08, 07:23
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Lägg till alla polisanmälningar som kommit in mot honom det senaste. Hans rykte bland barn SKA vara förstört oavsett om han är bäng eller inte.
Oskyldig ja tjena, uppe i 20 anmälningar och går under namnet "peddogustav" på skolan.
Plus nu en konfrontation på dumpen.
Allt är bara diskrimering för han är man antar jag...
Citera
2024-10-08, 07:25
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelbullen24
Han har tydligen flyttat hem till sina föräldrar i Nynäshamn och anser att han är oskyldigt anklagad och hans rykte är förstört.. Jo Jo och alla barnen då , hur mår dom??
Hans rykte var väl i stort sett redan "förstört" i Borlänge men det sket han säkert i, skillnaden verkar vara att han hade rektorer som tog honom under sina vingar när anmälningarna haglade in.
Senast redigerad av StigEngstrom 2024-10-08 kl. 07:29.
Citera
2024-10-08, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Hans rykte var väl i stort sett redan "förstört" i Borlänge men det sket han säkert i, skillnaden verkar vara att han hade rektorer som tog honom under sina vingar när anmälningarna haglade in.

Man kan ju undra varför ?? Fanns det ett släktskap mellan honom och ngn rektor eller var de kanske vänner till hans föräldrar.

Sen har hsn säkert haft lönebidrag och inte belastat skolan med den kostnaden.
Citera
2024-10-08, 07:30
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Man kan ju undra varför ?? Fanns det ett släktskap mellan honom och ngn rektor eller var de kanske vänner till hans föräldrar.

Sen har hsn säkert haft lönebidrag och inte belastat skolan med den kostnaden.
"Han är kramig som person, är det bara för att han är man!?"
Anledningen är nog helt enkelt en klassisk, naiv pk-kärring
Citera
2024-10-08, 10:10
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Jag tror du driver med oss, tråkigt att solka ner tråden med trams.
Den rebusen är ju en av de lättaste!

Vanligaste maten i Kina + E som skrivits flera gånger här i tråden trodde man ju var omöjligt att inte förstå.
Jag har inte läst FUP nej
Citera
2024-10-08, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Edmunda
Jag skäms nästa att säga det men jag känner #488.
Jag fick en smärre chock när jag såg detta. Kunde inte i min vildaste fantasi föreställa mig att denne man höll på med sådant här.
Jag lider med hans offer och med hans fru.

Tyvärr känner man nog några av dom, hade en före detta kollega som blev tagen. Kände du honom väl?
Citera
2024-10-08, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Gäddan #480 är definitivt en flashbackare

Hur vet du det?
Citera
2024-10-08, 11:49
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Kukbilden är bara stulen från internet. Dyker upp på hur många resultat som helst vid omvänd bildsökning.

Jag gjorde en google bildsök och bilden låg på väldigt många sexvideo sidor. Så många att jag hade ingen lust att räkna.

Det vore ju toppen om de här som skriver om Flasbackkuk och tror det är Gäddan kuk kunde lägga ner det.
Citera
2024-10-08, 12:15
Avslutad
Nämen vad är detta, en ny gädda som kallar sig Cocken.

Som ser besvärad ut bakom ratten när han försöker komma undan. Hoppas han identifieras snabbt och blir av med jobb, vänner, socialt sammanhang ännu snabbare.

Citera
2024-10-08, 12:25
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozymandias2.0
Nämen vad är detta, en ny gädda som kallar sig Cocken.

Som ser besvärad ut bakom ratten när han försöker komma undan. Hoppas han identifieras snabbt och blir av med jobb, vänner, socialt sammanhang ännu snabbare.

Han är identifierad. Man ska alltid läsa inläggen efter att Gäddan nämns här första gången 😉
Citera
2024-10-08, 13:34
Medlem

Om man söker på honom på mrkoll.se så visas inte hans adress där adresser brukar stå. MEN..... Om man läser texten där uppe där man skriver in vilken sida man vill gå in på, där står gatan. Fick fram adress, vad frun heter och jag kunde även se att han har en 18 årig son.
Stackars barn som i den åldern ska behöva se vilket svin hans egen pappa är. Usch, tycker SÅ synd om honom.......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in