Citat:
Jag håller på och samlar information om Comache MCs svenska avdelning via poliskontakter i Skåne med omnejd samt mitt breda nät av f d kriminella avhoppare.
Skökan Karlsson är djupt insyltad i den kriminella svängen. Det ryktas att hon och Hedarv haft trekant med Hedarvs boss i Danmark, en viss Nedim Khan.
Se denna dokumentär serie för mer info om skäggbarnebossen Nadim, med tentakler in till SD-kansli och regeringen numera.
https://hurawatchtv.to/watch-series/watch-gang-war-comanches-free-113158/1479226
Allmänt verkar det råda samstämmiga uppgifter att skökan Karlssons inte var tillfredsställd med Mattias Karlsson ur flera avseenden. Att detta är ett välkänt faktum i den kriminella undervegitationen i Danmark samt deras underhuggare i Skåne och södra Sverige.
Det här är ju fanimig helt jävla sanslöst. Det måste vara första gången i svensk partipolitisk historia där en lösaktig fruntimmers sexuella frustrationer så småningom får ett helt partis toppfigurer i gungning?
Jag försöker fatta den här jävla soppan utan att bli galen. Det enda jag kommer fram till är att Jimmie. Linus, Mattias et al inte tycker vissa kriminella är så farliga för samhället trots allt.
Hoppas innerligt att SD ser till att hålla Mattias Karlsson & hans ex fruga på behörigt avstånd hädanefter. Det man fått höra under kvällen om detta parets eskapader är inte vackert!!
hon har ju för fan satt på varenda gängmedlem i södra och sydöstra Sverige!
Edit: samt om Hedarvs andra boss Philip Nielsen här:
https://inspain.news/leader-of-mc-comanches-motorcycle-gang-in-spain-arrested-for-attempted-homicide/
Allvarligt, styr upp det här kaoset med detsamma. Hur fan kan man ursäkta umgänge med sådana avskum? Ännu mindre lämna ens egna barn i deras händer för uppfostran?
Allt man kände på sig om Mattias Karlsson veka natur håller på blir till sanning och utkristalliseras framför våra ögon! Nu får vi se till att rädda barnen undan eländet!!
Hedearv är alltså ledare för ett babbeMCgäng! Som legat i ett blodigt krig med Nordiska HA dessutom. Fy fan alltså.
Senast redigerad av Zzzzorrro 2024-10-08 kl. 03:17.
Senast redigerad av Zzzzorrro 2024-10-08 kl. 03:17.