Citat:
Ursprungligen postat av
banal
Du framstår som debil. Världsfrånvänd. Det är listor hit, och listor dit... Hat hit, och hat dit... Du vistas i en annan sorts verklighet än oss andra.
Du lanserade ännu ett försök till trådsanning, och guldslipsen avslöjade dig. Vill du bli krönt på din tron av lögner?
Var så snäll och berätta vidden av mitt trådsanneri.
En länk om ett mordförsök vars enda logiska teori till är att Chrippa kan ha skadats. Du och böi måste vara dom enda i Sverige dumma nog att tolka som att Chrippa *skrattar* gjort sig skyldig till ett mordförsök.
Min farhåga var att det fanns en liten risk att han blivit angripen av blodtörstiga böi-hundar. Gjort verklighet av hot dom skickar sas. Det var ett troligt scenario när Chrippa varit offline i ett dygn. Er konspirationsteori var inte det.
Det finns inga trådsanningar att snacka om.
Det är bara intelligensbefriade individer och sektmedlemmar som kan dra så grundlösa
slutsatser av knapphändig information. Allvarligt talat? Använd era hjärnor.
Håller med, Golden är tillsammans med Mumsbulle alltid en pålitliga källor och är inte selektivt källokritisk som propagandasekten
Jag förstår att ni böiboys blev sekundärt kränkta. Ni är precis vansinniga. Sektledaren skämde ut sig inför sin miljon små följare med sin skadeglada desinformation, en peak och en pik som klädde av kejsaren och avslöjade mer än menat. Han är näck nu.
Jag ska ta det igen. Det var Joakim som skrev att Chrippa gripits. Han läser Flashback, han måste fått informationen från annat håll. Han måste vara precis superdum eller också har en Quisling lurat han totales för och se på när han skämmer ut sig för Sverige.
Edit: Jag visste naturligtvis inte att den inte handlade om honom ett halvt dygn innan han uppdaterade. Jag undrade också var han höll hus.
Så Konstruktörsgatan, den desinformationsspridningen behöver redas ut.