2024-10-07, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ännu ett försök till trådsanning av Trådsanningarnas Okrönta Drottning, alltså.
Ändå är vi i topp på Jockes hatlista.

Du drog slutsatsen att Chrippa var gripen för mordförsök, det gjorde böi också.

Joakim vet att vi aldrig sprider trådsanningar, därför är han rädd för oss.

Det var ett test skulle man kunna säga.
Joakim gav dig svaret.
Senast redigerad av Pallal 2024-10-07 kl. 03:20.
Citera
2024-10-07, 03:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Ändå är vi i topp på Jockes hatlista.

Du drog slutsatsen att Chrippa var gripen för mordförsök, det gjorde böi också.

Joakim vet att vi aldrig sprider trådsanningar, därför är han rädd för oss.

Det var ett test skulle man kunna säga.
Joakim gav dig svaret.

Du framstår som debil. Världsfrånvänd. Det är listor hit, och listor dit... Hat hit, och hat dit... Du vistas i en annan sorts verklighet än oss andra.

Du lanserade ännu ett försök till trådsanning, och guldslipsen avslöjade dig. Vill du bli krönt på din tron av lögner?
Citera
2024-10-07, 04:02
Medlem
Citat:
Jocke visade upp det Chrippa hela tiden sagt, att Jocke vill uttala sig om allt, men vill verka som att han inte vill bli inblandad.

Joakim skapade ett falskt rykte att polisen gripit Chrippa idag, bland en miljon följare.

Vet nån vad dom två grova förtalen handlade om och hur Jocke kom på en så vrickad idé? Är han stressad?

Skicka print.
Läskiga gubben kan få det jobbigt rättsligt med denna ”peak”.

Definitivt en problematisk peak för som blir svår att rädda med en efterhandskonstruktion.

Varför lägger inte du upp printsen på det grova förtalet..? Så kan vi alla dra slutsatser om dem?

Du drar först en slutsats utifrån innehållet i ett par stories (det har skett ett brott) - direkt därefter ber du om att få se dessa prints (du vill se bevis på att brottet skett).

Herregud. Liiiiiiiiiiiiite omvänd bevisföring, va?

Du jobbar verkligen hårt för att förtjäna din titel som trådsanningarnas okrönta drottning. Bra kämpat, gumman!
Citera
2024-10-07, 04:54
Medlem
Citat:
Varför lägger inte du upp printsen på det grova förtalet..? Så kan vi alla dra slutsatser om dem?

Du drar först en slutsats utifrån innehållet i ett par stories (det har skett ett brott) - direkt därefter ber du om att få se dessa prints (du vill se bevis på att brottet skett).

Herregud. Liiiiiiiiiiiiite omvänd bevisföring, va?

Du jobbar verkligen hårt för att förtjäna din titel som trådsanningarnas okrönta drottning. Bra kämpat, gumman!

Det är allt lite konstigt att först lägga upp en länk själv som sedan ifrågasätts av samma person.
Nästan alla fattade att det var för att skapa en trådsanning.

Jag och flera andra har noterat att Chrippa kastar sina påhitt runt sig men plötsligt benämns inte Anjo med namnet längre. Det betyder nog att Chrippa vet att Anjo har bevis på något han inte vill komma ut med.
Citera
2024-10-07, 07:15
Medlem
Citat:
Jocke visade upp det Chrippa hela tiden sagt, att Jocke vill uttala sig om allt, men vill verka som att han inte vill bli inblandad.

Joakim skapade ett falskt rykte att polisen gripit Chrippa idag, bland en miljon följare.

Vet nån vad dom två grova förtalen handlade om och hur Jocke kom på en så vrickad idé? Är han stressad?

Skicka print.
Läskiga gubben kan få det jobbigt rättsligt med denna ”peak”.

Definitivt en problematisk peak för som blir svår att rädda med en efterhandskonstruktion.

Såg inte vad Jocke la upp.
Jag reagerade på vad du postade i tråden från början som drog igång spekulationer.
Varför länkade du medvetet till en händelse som inte hade något med Kräftan att göra överhuvudtaget?

Edit: Nu läste jag i tidigare inlägg att du gjorde ett test med din post som satte igång spekulationer.
Du sprider alltså falsk information och vill starta igång spekulationer för att se vad Jocke gör. Det är ett riktigt manipulativt beteende och sjukt. Både läskigt och Otäckt.
Vad mer har du spridit för falsk information i trådarna för att "testa"?
Senast redigerad av VilaVila 2024-10-07 kl. 07:47.
Citera
2024-10-07, 08:12
Medlem
Citat:
Du framstår som debil. Världsfrånvänd. Det är listor hit, och listor dit... Hat hit, och hat dit... Du vistas i en annan sorts verklighet än oss andra.

Du lanserade ännu ett försök till trådsanning, och guldslipsen avslöjade dig. Vill du bli krönt på din tron av lögner?
Var så snäll och berätta vidden av mitt trådsanneri.

En länk om ett mordförsök vars enda logiska teori till är att Chrippa kan ha skadats. Du och böi måste vara dom enda i Sverige dumma nog att tolka som att Chrippa *skrattar* gjort sig skyldig till ett mordförsök.

Min farhåga var att det fanns en liten risk att han blivit angripen av blodtörstiga böi-hundar. Gjort verklighet av hot dom skickar sas. Det var ett troligt scenario när Chrippa varit offline i ett dygn. Er konspirationsteori var inte det.

Det finns inga trådsanningar att snacka om.

Det är bara intelligensbefriade individer och sektmedlemmar som kan dra så grundlösa slutsatser av knapphändig information. Allvarligt talat? Använd era hjärnor.

Håller med, Golden är tillsammans med Mumsbulle alltid en pålitliga källor och är inte selektivt källokritisk som propagandasekten

Jag förstår att ni böiboys blev sekundärt kränkta. Ni är precis vansinniga. Sektledaren skämde ut sig inför sin miljon små följare med sin skadeglada desinformation, en peak och en pik som klädde av kejsaren och avslöjade mer än menat. Han är näck nu.

Jag ska ta det igen. Det var Joakim som skrev att Chrippa gripits. Han läser Flashback, han måste fått informationen från annat håll. Han måste vara precis superdum eller också har en Quisling lurat han totales för och se på när han skämmer ut sig för Sverige.

Edit: Jag visste naturligtvis inte att den inte handlade om honom ett halvt dygn innan han uppdaterade. Jag undrade också var han höll hus.

Så Konstruktörsgatan, den desinformationsspridningen behöver redas ut.
Senast redigerad av Pallal 2024-10-07 kl. 08:32.
Citera
2024-10-07, 14:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är allt lite konstigt att först lägga upp en länk själv som sedan ifrågasätts av samma person.
Nästan alla fattade att det var för att skapa en trådsanning.

Jag och flera andra har noterat att Chrippa kastar sina påhitt runt sig men plötsligt benämns inte Anjo med namnet längre. Det betyder nog att Chrippa vet att Anjo har bevis på något han inte vill komma ut med.
Vilka påhitt?
Citera
2024-10-07, 18:09
Medlem
Kokain torsken Linnea är så otroligt patetisk att hon försöker hålla sina ”influencer” drömmar vid liv genom att köpa följare för att hålla sig över 100k.
kräftan och kokaintorsken måste sitta på samma IQ reserv.

Allt för fasaden. Men den är genomskinlig om man har över 90 i IQ.
Inte nog med att kräftan åldrats 15 år sedan i januari, så har nog kokaintorsken åldrats 8 år. Hon ser lätt ut som 33+ med dåligt självkänsla. Varför skulle man annars välja att spruta in skit i sin kropp, när man är vaddå? 24?.

Båda saknar impulskontroll, ingen av de ser lyckliga ut? Om ni inte är lyckliga? Lägg ner fasadbyggandet och skaffa er ett jobb. Betala skatt och utnyttja välstaten.
Parasit familj deluxe
Citera
2024-10-07, 18:32
Medlem
Citat:
Var så snäll och berätta vidden av mitt trådsanneri.

En länk om ett mordförsök vars enda logiska teori till är att Chrippa kan ha skadats. Du och böi måste vara dom enda i Sverige dumma nog att tolka som att Chrippa *skrattar* gjort sig skyldig till ett mordförsök.

Min farhåga var att det fanns en liten risk att han blivit angripen av blodtörstiga böi-hundar. Gjort verklighet av hot dom skickar sas. Det var ett troligt scenario när Chrippa varit offline i ett dygn. Er konspirationsteori var inte det.

Det finns inga trådsanningar att snacka om.

Det är bara intelligensbefriade individer och sektmedlemmar som kan dra så grundlösa slutsatser av knapphändig information. Allvarligt talat? Använd era hjärnor.

Håller med, Golden är tillsammans med Mumsbulle alltid en pålitliga källor och är inte selektivt källokritisk som propagandasekten

Jag förstår att ni böiboys blev sekundärt kränkta. Ni är precis vansinniga. Sektledaren skämde ut sig inför sin miljon små följare med sin skadeglada desinformation, en peak och en pik som klädde av kejsaren och avslöjade mer än menat. Han är näck nu.

Jag ska ta det igen. Det var Joakim som skrev att Chrippa gripits. Han läser Flashback, han måste fått informationen från annat håll. Han måste vara precis superdum eller också har en Quisling lurat han totales för och se på när han skämmer ut sig för Sverige.

Edit: Jag visste naturligtvis inte att den inte handlade om honom ett halvt dygn innan han uppdaterade. Jag undrade också var han höll hus.

Så Konstruktörsgatan, den desinformationsspridningen behöver redas ut.

Du kan ju inte ens hålla reda på vad du skriver. Jag trodde inte att Skabbe var inblandad, jag ställde en fråga om det utifrån kompletterande information.

Försök till att skapa trådsanningar, precis som denna, finns det dussintals exempel på från dig. Du agerar ju konstant spåkärring, och dina tre hovdamer fascineras när du råkar hitta ett korn av sanning. Hela din insats i denna och jocki-trådarna går ju ut på just detta.

Det blev extra kul denna gång när guldslipsen avslöjade dig.

Så: upp med printsen som du behöver för att uttala dig i den juridiska frågan - det är väldigt långt kvar tills vi kan konstatera att det faktiskt rörde sig om grovt förtal och inte bara istället bara utgörs av ännu ett av dina vanliga påhitt.
Citera
2024-10-07, 19:33
Avslutad
Citat:
Du kan ju inte ens hålla reda på vad du skriver. Jag trodde inte att Skabbe var inblandad, jag ställde en fråga om det utifrån kompletterande information.

Försök till att skapa trådsanningar, precis som denna, finns det dussintals exempel på från dig. Du agerar ju konstant spåkärring, och dina tre hovdamer fascineras när du råkar hitta ett korn av sanning. Hela din insats i denna och jocki-trådarna går ju ut på just detta.

Det blev extra kul denna gång när guldslipsen avslöjade dig.

Så: upp med printsen som du behöver för att uttala dig i den juridiska frågan - det är väldigt långt kvar tills vi kan konstatera att det faktiskt rörde sig om grovt förtal och inte bara istället bara utgörs av ännu ett av dina vanliga påhitt.

Jag avslöjade ingenting, jag drog i nödbromsen. Efter all tid vet jag att en oavsiktlig kommentar, man inte hinner ta bort i tid snabbt blir en trådsanning. Likadant i det här fallet, folk blev lyriska när Chrippa eventuellt var inblandad i ett mordförsök. Ni är så djävla vidriga allihopa, som inte fattar att om dessa trådar dog, så skulle en stor del av cirkusen också få lägga ner. Bekräftelsekåta Jocke, Anjo, Chrippa, Raks osv läser slaviskt allt som skrivs här, och matar alla. Dom få som verkligen vet vad som händer skall tystas, eller så lägger man in tvivel. Det är en ren djävla gåta att det är åldersgräns på flasback
Citera
2024-10-07, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag avslöjade ingenting, jag drog i nödbromsen. Efter all tid vet jag att en oavsiktlig kommentar, man inte hinner ta bort i tid snabbt blir en trådsanning. Likadant i det här fallet, folk blev lyriska när Chrippa eventuellt var inblandad i ett mordförsök. Ni är så djävla vidriga allihopa, som inte fattar att om dessa trådar dog, så skulle en stor del av cirkusen också få lägga ner. Bekräftelsekåta Jocke, Anjo, Chrippa, Raks osv läser slaviskt allt som skrivs här, och matar alla. Dom få som verkligen vet vad som händer skall tystas, eller så lägger man in tvivel. Det är en ren djävla gåta att det är åldersgräns på flasback

Kan såklart ha missat något, men det var väl två, möjligen tre som hoppade av glädje över tanken att Chrippa var inblandad. Så att skriva ”ni”, är väl lite väl.. Om du inte menar något annat då.

Ska man hårdra det, så är ju även du en av dem som då inte fattar att tråden borde dö ut.
Citera
2024-10-07, 21:18
Medlem
Dopys avatar
Chrippa har lagt ut en ny video
https://www.youtube.com/watch?v=eFwXI2zBdTs&t=386s
Senast redigerad av Dopy 2024-10-07 kl. 21:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in